Ga naar inhoud

Ik vind het toch razend knap van Max Verstappen


Sherlock

Aanbevolen berichten

Als je een klein beetje de formule I races volgt, dan zie je toch wel iets heel bijzonders. De vorige kampioen Lewis Hamilton lijkt helemaal van het toneel verdwenen en heeft zelfs al toegegeven dat hij dit seizoen al geen schijn van kans meer maakt op het kampioenschap.

De nieuwe kampioen, Max Verstappen, begon dit seizoen niet al te best door allerlei problemen met zijn auto, maar is dit weekend in Italië toch razendknap terug gekomen.

Veel zal aan de wagen liggen natuurlijk, maar los daarvan heeft deze man een ongekend talent vind ik. Zou mij dan ook helemaal niet verbazen als hij dit jaar opnieuw kampioen wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 24-4-2022 om 19:44, Sherlock zei:

De nieuwe kampioen, Max Verstappen, begon dit seizoen niet al te best door allerlei problemen met zijn auto, maar is dit weekend in Italië toch razendknap terug gekomen.

Veel zal aan de wagen liggen natuurlijk, maar los daarvan heeft deze man een ongekend talent vind ik. Zou mij dan ook helemaal niet verbazen als hij dit jaar opnieuw kampioen wordt.

Wat ook razend knap is van Max Verstappen, is dat hij onlangs de tegenslagen in de vrije training voor de Formule 1 GP van Miami, ook de GP van Miami heeft gewonnen.

Voordat het incident tussen Lando Norris en Pierre Gasly plaatsvond, had Max Verstappen een voorsprong op Charles Leclerc van ruim 7,5 seconden. Vervolgens kwam er de safety car en verdween de voorsprong van Max Verstappen, waardoor de F1 GP van Miami een spannende slotfase kreeg.

Wie interesse heeft kan de Formule 1 GP van Miami bekijken op F1 Miami Grand Prix Full Race Replay 08.05.2022.

?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&

31476-max-verstappen-f1-gp-miami-pt-exxo

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Watchman_Ricky zei:

Wat ook razend knap is van Max Verstappen, is dat hij onlangs de tegenslagen in de vrije training voor de Formule 1 GP van Miami, ook de GP van Miami heeft gewonnen.

Voordat het incident tussen Lando Norris en Pierre Gasly plaatsvond, had Max Verstappen een voorsprong op Charles Leclerc van ruim 7,5 seconden. Vervolgens kwam er de safety car en verdween de voorsprong van Max Verstappen, waardoor de F1 GP van Miami een spannende slotfase kreeg.

Wie interesse heeft kan de Formule 1 GP van Miami bekijken op F1 Miami Grand Prix Full Race Replay 08.05.2022.

?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&

31476-max-verstappen-f1-gp-miami-pt-exxo

Ja, ik vind het ook heel knap wat hij daar heeft gepresteerd. Het is toch een hele koele kikker als je zo je hoofd erbij kunt houden. Ik doe het hem niet na.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...