Ga naar inhoud

Wat gaan jullie doen met Koningsdag?


Sherlock

Aanbevolen berichten

Ik was het eerlijk gezegd helemaal vergeten, maar morgen schijnt koningsdag te zijn. Een dag waarop iedereen vrij is en feest viert. Of niet?

Ik vraag mij af hoeveel mensen eigenlijk nog het koningshuis 'vieren' en hoeveel er eigenlijk liever helemaal afstand van zouden nemen.

Voor de meesten zal het wel een dag vol met drinken worden, maar als je dat wilt, dan kan je volgens GeenStijl beter niet naar Amsterdam gaan.

Slecht nieuws voor iedereen die morgen naar Amsterdam "wil" (voor zover je over iets als een vrije wil kunt spreken bij zoogdieren die zich op Koningsdag binnen de ring van Dantes A10 verplaatsen) komen om honderd bier te drinken. Van de gemeente mag je maar één blikje bier bij je hebben en mag je bij winkels ook maar één blikje bier tegelijk kopen. En dat ene blikje bier mag dan ook nog eens niet gekoeld zijn. Dan moet je dus honderd keer één warm blikje bier afrekenen tussen het in de rij staan voor opnieuw één blikje bier drinken door. Wij zijn even aan het opzoeken wie eigenlijk de burgemeester van Amsterdam is, zodat we hem/haar de schuld kunnen geven van deze aanval op Onze Manier Van Klemzuipen. Is dit Koningsdag nog wel?

Iedere beweging die je tegenwoordig maakt moet onder controle van een 'overheid' staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Sherlock zei:

Ik was het eerlijk gezegd helemaal vergeten, maar morgen schijnt koningsdag te zijn. Een dag waarop iedereen vrij is en feest viert. Of niet?

Ik vraag mij af hoeveel mensen eigenlijk nog het koningshuis 'vieren' en hoeveel er eigenlijk liever helemaal afstand van zouden nemen.

Voor de meesten zal het wel een dag vol met drinken worden, maar als je dat wilt, dan kan je volgens GeenStijl beter niet naar Amsterdam gaan.

Slecht nieuws voor iedereen die morgen naar Amsterdam "wil" (voor zover je over iets als een vrije wil kunt spreken bij zoogdieren die zich op Koningsdag binnen de ring van Dantes A10 verplaatsen) komen om honderd bier te drinken. Van de gemeente mag je maar één blikje bier bij je hebben en mag je bij winkels ook maar één blikje bier tegelijk kopen. En dat ene blikje bier mag dan ook nog eens niet gekoeld zijn. Dan moet je dus honderd keer één warm blikje bier afrekenen tussen het in de rij staan voor opnieuw één blikje bier drinken door. Wij zijn even aan het opzoeken wie eigenlijk de burgemeester van Amsterdam is, zodat we hem/haar de schuld kunnen geven van deze aanval op Onze Manier Van Klemzuipen. Is dit Koningsdag nog wel?

Iedere beweging die je tegenwoordig maakt moet onder controle van een 'overheid' staan.

Iedereen mag koningsdag vieren hoe hij/zij wil,maar wat niet te begrijpen is wat moeten al die mensen aan dat dorpje aan de Amstel,wat een gekte. En ze mogen maar een blik bier drinken en dan niet gekoeld,wat een dictatuur daar door de heks Femke Halsema de zogenaamde burgemeester.

Als republikein heb ik er niets mee het zit me ook niet in de weg daar mensen die wel oranje gezind zijn daar veel plezier aan beleven,voorts het is een leuke dag dat wel er is van alles te doen,dus gewoon  handhaven die dag;Nederland heeft in vergelijk met anderen landen al zo weinig feestdag zowel Christelijke als Nationale dagen.

Dus allen die feest willen vieren ....................veel plezier.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, KEES H zei:

Ik zie mezelf als een 'lauwe', als het gaat om onze koning. Ik ben niet voor, maar ook niet tegen hem.

Hier nog zo één. De man heeft er tenslotte ook niet om gevraagd om koning te worden. En ja Lichtzwaard heeft gelijk, laat iedereen lekker feestvieren als ze daar zin in hebben.

Wat mij wel tegen viel is dat ik dit jaar weer geen lintje heb gekregen, misschien volgend jaar als ik hier goed mijn best doe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Pieter65 zei:

Hier nog zo één. De man heeft er tenslotte ook niet om gevraagd om koning te worden. En ja Lichtzwaard heeft gelijk, laat iedereen lekker feestvieren als ze daar zin in hebben.

Wat mij wel tegen viel is dat ik dit jaar weer geen lintje heb gekregen, misschien volgend jaar als ik hier goed mijn best doe.

Kijk Pieter 65 weer geen lintje dit jaar dat moet natuurlijk veranderen,de leden hier moeten jou voor dragen en vooral Skylen als de grote baas hier ,moet toch gaan lukken man 😉😉

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Pieter65 zei:

Hier nog zo één. De man heeft er tenslotte ook niet om gevraagd om koning te worden. En ja Lichtzwaard heeft gelijk, laat iedereen lekker feestvieren als ze daar zin in hebben.

Wat mij wel tegen viel is dat ik dit jaar weer geen lintje heb gekregen, misschien volgend jaar als ik hier goed mijn best doe.

Ik hoef geen lintje voor al mijn goede daden. Een lintje houdt de kachel niet brandend. Een vorstelijke donatie stel ik daarnaast wèl op prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Kijk Pieter 65 weer geen lintje dit jaar dat moet natuurlijk veranderen,de leden hier moeten jou voor dragen en vooral Skylen als de grote baas hier ,moet toch gaan lukken man 😉😉

Kijk, nu komen we ergens. Een jaar wachten vind ik niet zo erg.

 

28 minuten geleden, KEES H zei:

Ik hoef geen lintje voor al mijn goede daden. Een lintje houdt de kachel niet brandend. Een vorstelijke donatie stel ik daarnaast wèl op prijs.

Ik ben heel benieuwd naar jouw goede daden. Als je die aan ons wilt vertellen, dan zal ik volgend jaar een goed woordje voor je doen bij Willem Alexander voor een koninklijke donatie als ik daar mijn lintje ga halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...