Ga naar inhoud

Heeft Elon Musk het beste met je voor?


Divine_will

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden, Divine_will zei:

Elon Musk is nogal veel in het nieuws de laatste tijd. Met zijn aankoop van Twitter zou hij nobele doelen hebben. Maar of het allemaal klatergoud is dat er blinkt?

Dat is zo ongeveer hetzelfde als je afvragen of Klaus Schwab goede bedoelingen heeft:

elon.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-4-2022 om 19:12, Veritas zei:

Dat is zo ongeveer hetzelfde als je afvragen of Klaus Schwab goede bedoelingen heeft:

elon.png

Zou het werkelijk? Ze kunnen wel zeggen dat de halve wereld voor die Klaus Schwab werkt, maar dat geloof ik dan ook weer niet. Ik denk dat Musk toch wel een aardig geniale man is die dingen voor elkaar krijgt wat anderen niet lukt.

Het is ook nogal wat. Van elektrische auto's tot ruimtevaart, doe hem dat maar na.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...
6 uur geleden, Flieko zei:

Deze vrouw zou Elon Musk als kind gekend hebben. Ik weet niet of het waar is maar het klinkt niet goed  

Interessant verhaal. Ben heel benieuwd wat het dan is dat hij gedaan zou hebben.

De vrouw ziet er wel redelijk betrouwbaar uit, maar zeker weten doe je het nooit natuurlijk.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

https://www.niburu.co/lezersbrieven/18433-hoe-neuralink-in-een-nachtmerrie-kan-eindigen

dit artikel is ook wel interessant wat betreft Musk. Ik denk dat het een roofdier is wat goed toneel kan spelen 

Ja, dat denk ik ook wel. Die man is niet voor niets zomaar op al die posities terecht gekomen. Hij zou nooit zoveel macht en invloed hebben gekregen als hij niet een bepaalde rol zou spelen die in het grotere belang is.

Dat Neurolink is ook levensgevaarlijk. Als je eenmaal gaat knoeien in hersenen en DNA dan is het hek van de dam. Ze gaan zelf voor God spelen en Musk is daar een onderdeel van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Deze vraag heb ik dus ook.. of hij het beste met ons voor heeft. Ik geloof en vertrouw helemaal niks of niemand meer. Het zelfde met dat filmpje tussen hem in die journalist.. ik heb gewoon het idee dat dit ook niet echt is. Dat het zeg maar gewoon een show is, zodat Elon Musk weer gezien word als "hij heeft het beste met ons voor".. het is allemaal maar vaag en raar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vertrouw ook niks meer. Dat is eigenlijk ook wel een probleem. De waarheid is nooit te achterhalen als je er zelf geen getuige van bent. De artikelen op alternatieve nieuwskanalen lees ik wel maar wel met twijfel. Bij de bekende nieuwskanalen is de twijfel nog veel groter en zie je ook duidelijk dat ze niet onafhankelijk werken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...