Ga naar inhoud

Botic van de Zandschulp moet stoppen met pijn in de borst en ademhalingsproblemen


Pieter65

Aanbevolen berichten

Ik zat vanavond even een stukje sport te kijken. Een finale tennis wedstrijd in München met een Nederlander, Botic van de Zandschulp. 

Dan zie je op een gegeven moment dat die man naar zijn borst grijpt en grote moeite heeft met ademhalen. Het wordt zo erg dat hij de wedstrijd niet kan uitspelen.

Ik kijk al ik weet niet hoelang naar sportdingen, maar dit soort dingen kwamen gewoon zo goed als nooit voor. Nu zie je het bijna iedere week en iedereen doet alsof het normaal is, alsof dit bij het leven hoort.

Sportmensen van midden twintig of zo horen niet dit soort problemen te krijgen. Oude mensen misschien die niet al te gezond hebben geleefd, maar niet jonge mensen in de kracht van hun leven.

Hoelang zal het duren voordat het eindelijk ergens doordringt dat dit soort dingen niet normaal zijn?

https://www.ad.nl/tennis/botic-van-de-zandschulp-moet-in-eerste-atp-finale-opgeven-wegens-ademhalingsproblemen~acb8f1bc/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...