Ga naar inhoud

Derde Wereldoorlog levert niets op!


AMD

Aanbevolen berichten

Derde Wereldoorlog en  nucleaire oorlog komt niet omdat de elite of satanische sekte zelf bang is om dood te gaan. Maar een nieuwe pandemie levert geld op. Er komt zeker geen derde Wereldoorlog ik zie daar geen reden voor .. derde Wereldoorlog zal voorkomen omdat de mensheid zal ontwaken uit angst! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, AMD zei:

Derde Wereldoorlog en  nucleaire oorlog komt niet omdat de elite of satanische sekte zelf bang is om dood te gaan. Maar een nieuwe pandemie levert geld op. Er komt zeker geen derde Wereldoorlog ik zie daar geen reden voor .. derde Wereldoorlog zal voorkomen omdat de mensheid zal ontwaken uit angst! 

Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ondertussen heeft Poetin de zogenaamde Doomsday plane weer tevoorschijn gehaald.

Misschien allemaal bluf aan de kant van Poetin, maar misschien ook niet. Het is een beetje iedere keer een verhaal van: Poetin bluft, oh nee, toch niet, hij doet het echt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pieter65Poetin is zelf gemanipuleerd en mensen moeten stoppen met panikeren. Wat ze ook zullen proberen ze kunnen de mensheid niet reduceren. Ze hebben geen macht over mensheid. Degene die macht geeft dat is God en jij zelf… Ze maken ons bang zodat we niet bewustzijn. Er komt geen derde Wereldoorlog ze bluffen en ze zijn bang! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...