Ga naar inhoud

Wanneer komen er nu eindelijk eens onafhankelijke onderzoeken?


Veritas

Aanbevolen berichten

Als niemand zijn mond open mag doen omdat je dan wordt veroordeeld als malloot of wappie, dan zullen er nooit en te nimmer onafhankelijke onderzoeken komen naar de gevolgen van de coronavaccins.

Las net dat er nu weer een onverwacht hoge sterfte is onder pasgeboren baby's in Schotland nadat ze veel moeders hadden overgehaald om zich te laten vaccineren, maar het is eigenlijk overal waar je kijkt.

Zoals het volgende bericht:

Of deze, iets wat je ook steeds meer ziet.

Hoe krijgen we ooit onafhankelijke onderzoeken als alles iedere keer formeel wordt ontkend?

aangepast door Veritas
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Flieko zei:

Wat een wappies zeg

Wat jij wappies noemt, zijn mensen die nadenken. Kijk maar goed om je heen binnenkort, want je zult nog veel meer van dit soort gevallen zien. Het is voor jou te hopen dat je zo goochem bent geweest om die vaccins te weigeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is waar @Veritas  alleen hen die men wappie  noemt tonen gezond verstand en wetenschappelijk inzicht, helaas worden zij geweerd uit de media, ik ben er trots op een wappie te zijn  met een gezond lichaam en gezonde geest zonder die idiote spuit.

 

 

 

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Veritas zei:

Wat jij wappies noemt, zijn mensen die nadenken. Kijk maar goed om je heen binnenkort, want je zult nog veel meer van dit soort gevallen zien. Het is voor jou te hopen dat je zo goochem bent geweest om die vaccins te weigeren.

Natuurlijk heb ik die vaccins geweigerd. Ik maakte ook maar een grapje

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Denk ook dat de meesten hier geen prikken genomen hebben en goed na gedacht hebben.

Over het algemeen denken de forumleden althans de vaste groep hier goed na over alles.

Gelukkig wel, heb zelf behoorlijk wat onderzoek gedaan en ik stuit keer op keer op hetzelfde. En dat is dat er binnen in de bloedvaten iets gebeurt waardoor een hele vreemde vorm van bloedklontering ontstaat. Het zijn vaak niet eens klonters, maar meer langwerpige strengen die ze bij dode mensen uit de aderen trekken.

Als er zich allerlei van dat soort obstructies in je bloedvaten bevinden, dan is het ook logisch dat het bloed niet meer zo stroomt als voorheen. En wat je dan ziet bij hoge inspanning is dat het hart niet langer in staat is om het bloed rond te pompen en krijg je een beroerte of een hartaanval.

Het grote probleem is natuurlijk dat ze deze vaccins nooit zo hebben getest zoals ze dat gebruikelijk doen met vaccins. Tien jaar onderzoek is heel normaal voordat een vaccin de markt op mag, nu hebben we iets van tien maanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Sherlock zei:

Gelukkig wel, heb zelf behoorlijk wat onderzoek gedaan en ik stuit keer op keer op hetzelfde. En dat is dat er binnen in de bloedvaten iets gebeurt waardoor een hele vreemde vorm van bloedklontering ontstaat. Het zijn vaak niet eens klonters, maar meer langwerpige strengen die ze bij dode mensen uit de aderen trekken.

Als er zich allerlei van dat soort obstructies in je bloedvaten bevinden, dan is het ook logisch dat het bloed niet meer zo stroomt als voorheen. En wat je dan ziet bij hoge inspanning is dat het hart niet langer in staat is om het bloed rond te pompen en krijg je een beroerte of een hartaanval.

Het grote probleem is natuurlijk dat ze deze vaccins nooit zo hebben getest zoals ze dat gebruikelijk doen met vaccins. Tien jaar onderzoek is heel normaal voordat een vaccin de markt op mag, nu hebben we iets van tien maanden.

Wat jij opnoemt heb ik ook gelezen al een hele tijd terug,dus dat geef te denken.Mijn bezwaar is dan ook zoals bij jou zeg altijd tegen de mensen dit vaccin is niet uit ontwikkeld en dan moet het alarm afgaan.

Aan de andere kant ze moesten wat, dus in 10 maanden was het er om te prikken maar ja,het pakt dan niet altijd goed uit en we moeten zien wat het op termijn gaat geven.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...