Ga naar inhoud

Slavernij.


AMD

Aanbevolen berichten

De prijzen nemen toe en inflatie gaat omhoog, maar toch geloof ik dat het opgelost kan worden door kleine simpele beslissingen. Ze maken het moeilijker zodat de mensheid het niet begrijpt. Je kunt altijd  de accijnzen op brandstof opheffen. Je kunt de omzetbelasting ook opheffen.. je kunt de bedrijfsvoorheffing minimaliseren. Er zijn zoveel oplossingen die je kunt anticiperen, maar de reden dat ze dat niet kunnen doen is omdat de financiële soevereiniteit weg is. Europese centrale bank of de bis anticipeert de landen. Dat vind ik slavernij. Werken om levensbehoeften te kopen is slavernij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, AMD zei:

De prijzen nemen toe en inflatie gaat omhoog, maar toch geloof ik dat het opgelost kan worden door kleine simpele beslissingen. Ze maken het moeilijker zodat de mensheid het niet begrijpt. Je kunt altijd  de accijnzen op brandstof opheffen. Je kunt de omzetbelasting ook opheffen.. je kunt de bedrijfsvoorheffing minimaliseren. Er zijn zoveel oplossingen die je kunt anticiperen, maar de reden dat ze dat niet kunnen doen is omdat de financiële soevereiniteit weg is. Europese centrale bank of de bis anticipeert de landen. Dat vind ik slavernij. Werken om levensbehoeften te kopen is slavernij. 

Zo is dat de zweep er over ,wat zullen we nu krijgen!!!!!

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, AMD zei:

De prijzen nemen toe en inflatie gaat omhoog, maar toch geloof ik dat het opgelost kan worden door kleine simpele beslissingen. Ze maken het moeilijker zodat de mensheid het niet begrijpt. Je kunt altijd  de accijnzen op brandstof opheffen. Je kunt de omzetbelasting ook opheffen.. je kunt de bedrijfsvoorheffing minimaliseren. Er zijn zoveel oplossingen die je kunt anticiperen, maar de reden dat ze dat niet kunnen doen is omdat de financiële soevereiniteit weg is. Europese centrale bank of de bis anticipeert de landen. Dat vind ik slavernij. Werken om levensbehoeften te kopen is slavernij. 

Dat bewijst dat de overheid er niet is om het volk ten dienste te zijn, maar dat ze andere belangen hebben. Ik las net dat de overheid pas in augustus wil kijken of er bepaalde aanpassingen nodig zijn. Tot die tijd zullen de prijzen alleen maar meer stijgen, maar niet worden gecompenseerd. En dan is nog maar afwachten of en wat ze gaan doen aan repareren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Pieter65 zei:

Dat bewijst dat de overheid er niet is om het volk ten dienste te zijn, maar dat ze andere belangen hebben. Ik las net dat de overheid pas in augustus wil kijken of er bepaalde aanpassingen nodig zijn. Tot die tijd zullen de prijzen alleen maar meer stijgen, maar niet worden gecompenseerd. En dan is nog maar afwachten of en wat ze gaan doen aan repareren.

Neen natuurlijk niet de slaaf dient zijn meester en de meester gaat echt niet de slaven verwennen,werken zullen ze van de vroege morgen tot de late avond en nog is werken veel en hard voor weinig⚒️⚒️💀

  • Like 1

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...