Ga naar inhoud

Booster prik?


Joshua

Aanbevolen berichten

Eerder was het duidelijk wat betreft wanneer je aan de beurt was voor de prik. Je kreeg netjes van de GGD een brief (uitnodiging) om een prik afspraak te maken.

Teyenwoordig hoor ik er niets meer over. Kan ik mij ergens aanmelden? Ik zat ookal te denken om een afspraak met de huisarts te maken want het is me allemaal niet helemaal duidelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Nou doe je best,wel voor jou te hopen dat je er geen gevolgen van ondervindt,daar heel dat vaccin niet uit ontwikkeld is..

Dat is nog heel zacht uitgedrukt. Ik las net een verhaal van een groep wetenschappers die de vrijgegeven Pfizer documenten hebben bestudeerd. Ze zeggen dat dit vaccin veilig is voor zwangere vrouwen, maar het is nooit getest op zwangere vrouwen. Die waren uitgesloten van de test en in plaats daarvan hebben ze die getest op 44 Franse ratten en op basis daarvan is het vaccin veilig verklaard voor zwangere vrouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Pieter65 zei:

Dat is nog heel zacht uitgedrukt. Ik las net een verhaal van een groep wetenschappers die de vrijgegeven Pfizer documenten hebben bestudeerd. Ze zeggen dat dit vaccin veilig is voor zwangere vrouwen, maar het is nooit getest op zwangere vrouwen. Die waren uitgesloten van de test en in plaats daarvan hebben ze die getest op 44 Franse ratten en op basis daarvan is het vaccin veilig verklaard voor zwangere vrouwen.

Rat, vrouw... Wat is het verschil? Volgens de "wetenschap" komen wij allemaal uit een soort pudding. 'En het bliksemde en het stormde, het water sloeg miljoenen jaren tegen de rotsen totdat er een pudding begon te ontstaan...' Dit is wat mensen die in de evolutie theorie (religie) geloven. En aangezien het mainstream is dan moet ik er als linkse, pro-LGBTQQIP2SAA+, pro-choice (neuk er op los dames) en anti-christ natuurlijk in geloven.

Dus als ik het zo door deze bril bekijk kan ik concluderen dat het vaccine inderdaad veilig is.

 

comment of the year award 2022

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Flieko zei:

Rat, vrouw... Wat is het verschil? Volgens de "wetenschap" komen wij allemaal uit een soort pudding. 'En het bliksemde en het stormde, het water sloeg miljoenen jaren tegen de rotsen totdat er een pudding begon te ontstaan...' Dit is wat mensen die in de evolutie theorie (religie) geloven. En aangezien het mainstream is dan moet ik er als linkse, pro-LGBTQQIP2SAA+, pro-choice (neuk er op los dames) en anti-christ natuurlijk in geloven.

Dus als ik het zo door deze bril bekijk kan ik concluderen dat het vaccine inderdaad veilig is.

comment of the year award 2022

Je hebt gelijk, ik ben helemaal overtuigd, ik neem er drie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...