Ga naar inhoud

Gevolgen vaccine...


Joshua

Aanbevolen berichten

Ik hoorde laatst van iemand dat veel mensen niet meer goed kunnen functioneren en of cvs hebben ontwikkeld. De man zei: corona is zeker nog niet weg want ik ken veel mensen met rare onverklaarvare klachten en sommigen ontwikkelen zelfs cvs.

Ipv dat hij aan het vaccine twijvelt, denk hij dat corona niet weg is. 

Kennen jullie mensen die na vaccinatie ziek zijn geworden en of niet meer leven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Flieko zei:

Ik hoorde laatst van iemand dat veel mensen niet meer goed kunnen functioneren en of cvs hebben ontwikkeld. De man zei: corona is zeker nog niet weg want ik ken veel mensen met rare onverklaarvare klachten en sommigen ontwikkelen zelfs cvs.

Ipv dat hij aan het vaccine twijvelt, denk hij dat corona niet weg is. 

Kennen jullie mensen die na vaccinatie ziek zijn geworden en of niet meer leven?

Kan jij vertellen wat je bedoelt met cvs? Ik heb daar nog nooit van gehoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Flieko zei:

Ik hoorde laatst van iemand dat veel mensen niet meer goed kunnen functioneren en of cvs hebben ontwikkeld. De man zei: corona is zeker nog niet weg want ik ken veel mensen met rare onverklaarvare klachten en sommigen ontwikkelen zelfs cvs.

Ipv dat hij aan het vaccine twijvelt, denk hij dat corona niet weg is. 

Kennen jullie mensen die na vaccinatie ziek zijn geworden en of niet meer leven?

Ik niet, maar ik ken eigenlijk alleen maar mensen die niet die spuit hebben genomen en die ook absoluut niet willen. Vreemde is dat van alle mensen die ik ken er maar een paar ziek zijn geweest en dat leek een soort gewone griep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Flieko zei:

CVS = Chronisch vermoeidheid syndroom

Dank je. Dat is een bekend bijverschijnsel van de vaccinatie. Van wat ik gelezen heb komt dit door de klontering van het bloed waardoor dit veel moeilijker gaat stromen en er daarom minder zuurstof kan worden vervoerd. Dat merk je dan weer doordat mensen heel snel moe worden, vooral bij lichamelijke inspanning.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...