Ga naar inhoud

Bitcoin naar 1000 dollar ?


AMD

Aanbevolen berichten

https://medium.com/@Mramor/14-year-old-us-artist-earned-over-1-million-from-nft-in-10-hours-24cf379b5462

14-year-old US artist earned over $ 1 million from NFT in 10 hours

(Mensen met een eigen leven zonder hun zelfwaarde aan mensen online af te meten)

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

1 Timoteüs 6:

9 Maar wie rijk willen zijn, vallen in verzoeking, in een strik, en in vele dwaze en schadelijke begeerten, die de mensen doen wegzinken in verderf en ondergang.

10 Want de wortel van alle kwaad is de geldzucht. Door daarnaar te haken zijn sommigen van het geloof afgedwaald en hebben zich met vele smarten doorboord.

 

ܐܠܐ ܢܦܫܗ ܤܪܩ ܘܕܡܘܬܐ ܕܥܒܕܐ ܢܤܒ ܘܗܘܐ ܒܕܡܘܬܐ ܕܒܢܝܢܫܐ ܘܒܐܤܟܡܐ ܐܫܬܟܚ ܐܝܟ ܒܪܢܫܐ ܀

Link naar reactie
Delen op andere sites

DE wortel van het kwaad zijn trollen die alles wat goed is tegenwerken, omdat ze DENKEN iets beter te weten.

Kijk rond u heen: deal with it en werk dat niet op anderen uit. Ik heb zero genade voor marginale losers die niets beter kunnen dan wat subjectief lullen om hun miezerige bestaan enige betekenis te geven.

Dit mag me strafpunten of zelfs een ban kosten. Heeft allemaal 0 invloed op mijn doen en laten. 😉

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Jouw crypto is jouw zaak. Jij bent daar niemand verantwoording schuldig. Ik vind het juist leuk dat je je kennis deelt. 

Het is helaas jammer dat er zoveel nee-zeggers en haters zijn. Maarja, die doen hun ding.

In 2025 ben ik enkel wat ik missen kon verloren ... OF is het net heel goed gegaan. Wie BTC enigszins opvolgt, weet dat er een nieuwe halvering aankomt in 2024 = schaarser = duurder.

Ja die kan even negatief zakken dan, maar dat effect ervan moet zeker zichtbaar zijn in 2025. Als BTC naar 1000 dollar zakt, dan zie ik dat als gelegenheid het te kopen.

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 Johannes 2:

15 Heb de wereld niet lief en ook niet wat in de wereld is. Als iemand de wereld liefheeft, is de liefde van de Vader niet in hem.
16 Want al wat in de wereld is: de begeerte van het vlees, de begeerte van de ogen en de hoogmoed van het leven, is niet uit de Vader, maar is uit de wereld.
17 En de wereld gaat voorbij met haar begeerte; maar wie de wil van God doet, blijft tot in eeuwigheid.

ܐܠܐ ܢܦܫܗ ܤܪܩ ܘܕܡܘܬܐ ܕܥܒܕܐ ܢܤܒ ܘܗܘܐ ܒܕܡܘܬܐ ܕܒܢܝܢܫܐ ܘܒܐܤܟܡܐ ܐܫܬܟܚ ܐܝܟ ܒܪܢܫܐ ܀

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Fundamenteel zei:

Het is helaas jammer dat er zoveel nee-zeggers en haters zijn. Maarja, die doen hun ding.

In 2025 ben ik enkel wat ik missen kon verloren ... OF is het net heel goed gegaan. Wie BTC enigszins opvolgt, weet dat er een nieuwe halvering aankomt in 2024 = schaarser = duurder.

Ja die kan even negatief zakken dan, maar dat effect ervan moet zeker zichtbaar zijn in 2025. Als BTC naar 1000 dollar zakt, dan zie ik dat als gelegenheid het te kopen.

Ik ben er te weinig in thuis om er over mee te kunnen praten. Voor mij is het interessant om zoveel mogelijk te besparen. Dat werkt goed. Ik gebruik bijna geen gas meer en verwarm nu mijn huis met de houtkachel. Op dit moment ben ik er water mee aan het verwarmen. Kan ik vanavond gratis in bad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Ik ben er te weinig in thuis om er over mee te kunnen praten. Voor mij is het interessant om zoveel mogelijk te besparen. Dat werkt goed. Ik gebruik bijna geen gas meer en verwarm nu mijn huis met de houtkachel. Op dit moment ben ik er water mee aan het verwarmen. Kan ik vanavond gratis in bad. 

Je kan er een warmwaterpomp op aansluiten voor centrale verwarming of warm water.

werking-centrale-verwarming-hout-haard.w

Je kan deze zelf stoom laten genereren, dat door een generator laten stuwen en alzo kilowatts energie opslagen in batterijen of rechtstreeks gebruiken.

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Choppy zei:

1 Johannes 2:

15 Heb de wereld niet lief en ook niet wat in de wereld is. Als iemand de wereld liefheeft, is de liefde van de Vader niet in hem.
16 Want al wat in de wereld is: de begeerte van het vlees, de begeerte van de ogen en de hoogmoed van het leven, is niet uit de Vader, maar is uit de wereld.
17 En de wereld gaat voorbij met haar begeerte; maar wie de wil van God doet, blijft tot in eeuwigheid.

Even voor de duidelijkheid Choppy: Dit topic gaat over cryptovaluta. Dus graag even bij de les blijven en als je graag bijbelspreuken wilt plaatsen doe dat dan op een geschikte plek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Balthasar Boma zei:

Even voor de duidelijkheid Choppy: Dit topic gaat over cryptovaluta. Dus graag even bij de les blijven en als je graag bijbelspreuken wilt plaatsen doe dat dan op een geschikte plek.

Waarom zou dit daar geen geschikte plek voor zijn? Cryptovaluta zijn een werelds verschijnsel. Dit Bijbelcitaat is gericht aan Fundamenteel, die de Bijbel ook kent.

ܐܠܐ ܢܦܫܗ ܤܪܩ ܘܕܡܘܬܐ ܕܥܒܕܐ ܢܤܒ ܘܗܘܐ ܒܕܡܘܬܐ ܕܒܢܝܢܫܐ ܘܒܐܤܟܡܐ ܐܫܬܟܚ ܐܝܟ ܒܪܢܫܐ ܀

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Balthasar Boma zei:

Ik dacht dat mijn boodschap duidelijk was. Laatste waarschuwing.

Wat wou je doen dan? Mij van je sneue forumpje bannen? Waar alleen jij, @Fundamenteel, Joshua/Flieko/LiamLike/De Teruggetrokkene/LukyKrea en God mag weten onder hoeveel verschillende namen hij nog meer actief is, actief zijn?

Dan moet je dat vooral lekker doen. Kunnen jullie gezellig met z'n drietjes (of meer in het geval van het aliassenlegioen van Joshua/Flieko/LiamLike/De Teruggetrokkene/LukyKrea) verder complotjes bespreken.

Mazzeltof! 👋

ܐܠܐ ܢܦܫܗ ܤܪܩ ܘܕܡܘܬܐ ܕܥܒܕܐ ܢܤܒ ܘܗܘܐ ܒܕܡܘܬܐ ܕܒܢܝܢܫܐ ܘܒܐܤܟܡܐ ܐܫܬܟܚ ܐܝܟ ܒܪܢܫܐ ܀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Choppy zei:

Wat wou je doen dan? Mij van je sneue forumpje bannen? Waar alleen jij, @Fundamenteel, Joshua/Flieko/LiamLike/De Teruggetrokkene/LukyKrea en God mag weten onder hoeveel verschillende namen hij nog meer actief is, actief zijn?

Dan moet je dat vooral lekker doen. Kunnen jullie gezellig met z'n drietjes (of meer in het geval van het aliassenlegioen van Joshua/Flieko/LiamLike/De Teruggetrokkene/LukyKrea) verder complotjes bespreken.

Mazzeltof! 👋

Zeurpiet...

Beter een forum met 5 goei, dan 5 goei onder 95 trollen die via google discussie voeren, maar eigenlijk nooit echt weten waarover men praat.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

We hoeven jou niet te bannen. Je bent zo oninteressant dat we jou gewoon geen aandacht meer geven 

"We"?

Als ik zo oninteressant ben, waarom reageer je dan?

ܐܠܐ ܢܦܫܗ ܤܪܩ ܘܕܡܘܬܐ ܕܥܒܕܐ ܢܤܒ ܘܗܘܐ ܒܕܡܘܬܐ ܕܒܢܝܢܫܐ ܘܒܐܤܟܡܐ ܐܫܬܟܚ ܐܝܟ ܒܪܢܫܐ ܀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als ge van 50 euro na circa 50 trades een nieuwe 50 euro kunt scheppen.... Hoe fel werden wij dan belazerd met fiat geld?

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beseffen jullie wel, dat als er eens geluisterd werd, jullie nu al uw cash verdubbeld hadden? 😄

zelfverloochening en ondernemen gasten. 😄

Screenshot_20231015-165529_Pionex.jpg

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn bank is nu altijd 0 euro, alles gaat naar crypto. Banken en overheden hebben ons belazerd en zouden crypto nog tegenwerken om onze laatste vrijheid af te pakken. Geloof niemand behalve uzelf, en google zal het u niet leren. Google is voor losers.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Fundamenteel zei:

Mijn bank is nu altijd 0 euro, alles gaat naar crypto. Banken en overheden hebben ons belazerd en zouden crypto nog tegenwerken om onze laatste vrijheid af te pakken. Geloof niemand behalve uzelf, en google zal het u niet leren. Google is voor losers.

Een gedeelte van je winsten zou je om kunnen zetten naar gouden munten/staven. Koop een kluis en gooi wat crypto winst erin😁 dan zit je behoorlijk veilig denk ik.

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Joshua zei:

Een gedeelte van je winsten zou je om kunnen zetten naar gouden munten/staven. Koop een kluis en gooi wat crypto winst erin😁 

Goud gaat te traag. Maar als het je dient, des te beter.

Ik kan mijn crypto winst met VISA cash uit banken halen.

Crypto + VISA = CASH = alles wat ge met euro's kunt kopen.

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik vandaag 10x 50 euro in goud stak, hoeveel had ik dan nu? Met crypto 100% en meer als je de markt echt kent.

Ik heb 1% op mijn spaarrekening, na 1 jaar. Crypto geef meer dan 1% na 1 seconde als ge de markt kent.

Goud is maar goud he, we zijn nog geen bompa's dus kunnen de snelheid best aan. 😉

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Fundamenteel zei:

Als ik vandaag 10x 50 euro in goud stak, hoeveel had ik dan nu? Met crypto 100% en meer als je de markt echt kent.

Ik heb 1% op mijn spaarrekening, crypto geef meer dan 1% na 1 seconde als ge de markt kent.

Goud is maar goud he, we zijn nog geen bompa's dus kunnen de snelheid best aan. 😉

Ik bedoelde het meer als een manier om wat van je winsten vast te zetten. Dan heb je een stabiele backup mocht er ooit wat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...