Ga naar inhoud

Bitcoin naar 1000 dollar ?


AMD

Aanbevolen berichten

Zojuist, Joshua zei:

Ik bedoelde het meer als een manier om wat van je winsten vast te zetten. Dan heb je een stabiele backup mocht er ooit wat gebeuren.

BTC is mijn goud. 😉

Remember, ze minen nu BTC met energie. Alles wat gemined werd afgelopen jaren, wordt gehalveerd in 2024. BTC is dus logisch gezien het dubbele waard in 2025. Dit is geen financieel advies, maar een observatie op de huidige ontwikkelingen.

Goud is wel renderend, maar waarom zou je bv 25K in goud investeren als je die met crypto sneller ziet stijgen? Dat is toch hoe ik er naar kijk. Toen CREAM het goed deed, heb ik van 1 CREAM circa 10 CREAMS gemaakt. Niet door te doen wat iedereen zei, maar door het eigenste moment te benutten. Dat is elke dag anders. Goud is maar goud... Als ge miljonair zijt, kunde dat doen. Als ge nog gene whale op de beurs zijt is goud geen goede methode.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Dus je beveelt het wel aan?

Ik ga er van uit dat iedereen zichzelf kan inschatten. Maar wie kennis van zaken heeft, beveel ik zeker crypto aan.

Maar als je een Bastiaan of Flawless bent, ga je uiteraard verlies lijden. Verliezers trekken verlies aan he.

  • Haha 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Joshua zei:

Zoiezo dat gaat hard. Lekker als je er een paar honderd of meer in had zitten op dat moment

Je moet ze er in steken zolang het omhoog gaat. Zie de macd en het volume onderaan. Bij grote afnames gaat de prijs omlaag, bij grote aankopen gaat de prijs omhoog. Onderweg naar de piek liggen hondertallen trades.  Je moet niet wachten tot die eventueel tot 6 stijgt, want dat weet je niet. Je moet zien dat je ze onderweg constant terug ruilt voor USDT en bij een daling opnieuw uw USDT voor de coin/token ruilen. Als die coin dan weer omlaag gaat, kunt ge snel uitkopen en dus meer winst dan verlies doen.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Fundamenteel zei:

Je moet ze er in steken zolang het omhoog gaat. Zie de macd en het volume onderaan. Bij grote afnames gaat de prijs omlaag, bij grote aankopen gaat de prijs omhoog. Onderweg naar de piek liggen hondertallen trades.  Je moet niet wachten tot die eventueel tot 6 stijgt, want dat weet je niet. Je moet zien dat je ze onderweg constant terug ruilt voor USDT en bij een daling opnieuw uw USDT voor de coin/token ruilen. Als die coin dan weer omlaag gaat, kunt ge snel uitkopen en dus meer winst dan verlies doen.

Ik snap het nogsteeds niet helemaal. Wat is MACD nou precies? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Joshua zei:

Ik snap het nogsteeds niet helemaal. Wat is MACD nou precies? 

Heb je die link gelezen? Er is een oranje en een blauwe lijn. Als de blauwe lijn de oranje kruist (omhoog) is het gunstig, gaat ze omlaag bij een kruising is het ongunstig. Hoewel je dit wel mee in de gaten moet houden met uw orderbook, wat zichtbaar wordt in het volume. Maar niet alle orders staan in het orderbook, dus moet je voorbereid zijn dat er plots een grote afname of toename kan zijn. Die methode is dus niet failproof he. Het is maar een indicator.

Bollinger methode onderzoeken.

De tijd die ge in online figuren stak, had u geld kunnen opbrengen. 😉

Zie de foto, onderaan is de MACD, daaronder vraag en aanbod. Dat bepaalt de bullish en bearish trend.  Bij de MACD zie je links bij de kruising een minder gunstig moment. Rechts een gunstig moment, gevolgd door grote afnames = dus weer een komende dalende trend. Die grote afnames zijn de rode balken bij het volume (VOL).Screenshot_20231018-032148_Pionex.thumb.jpg.9809a96cb29d4245449a6e33ac9eb99c.jpg

Hou er rekening mee dat alles relatief is en meteen kan veranderen. Ge kunt uw coin dus niet verwaarlozen tijdens het traden, maar goed in de gaten houden. Er zijn kaarsen die ge soms meteen moet doven met een market sell om uw verlies te beperken.

Uw grafiek is bovendien nog eens instelbaar op uw marktkennis. Sommige coins leer je echt beter kennen, maar ze verassen vaak. Degene die positief verrassen, moet je vaak ook loslaten. Als whales hun investering verplaatsen naar andere coins, moet je die volgen. Blockchains opvolgen.

aangepast door Fundamenteel
  • Bedankt 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie ook hoe gevaarlijk het kan zijn, want hier zie je whale activiteit spelen.

Van 0,034 naar 0,08. Heel grote afname bij 0,08 en naar 0,058. Wellicht kopen die whales zich nog wel enkele keren in, het volume circuleert nog vlotjes. Maar wat als het volume plots afneemt en niet meer toeneemt? Dan gaat die coin zijn piek uiteraard niet meer bereiken.

Als je 100 euro investeert in zulke coins en er niet veel van begrijpt, dan kunt ge dus snel 50 euro armer zijn, in secondes.  Je kan dan holden en uw verlies niet realiseren tot een nieuwe stijging. Maar het is niet gegarandeerd dat ie weer zal stijgen.

 

Screenshot_20231018-034410_Pionex.jpg

Screenshot_20231018-041212_Pionex.thumb.jpg.a37e474e32ad8be2892100e9cd80b377.jpg

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zie, hij staat nu volledig in het rood zelfs.

Wie kocht tegen de 0,049 en verkocht aan 0,052 had dus wat eurotjes kunnen scheppen, op enkele minuten tijd. En zo gaat dat de hele dag door.

 

Screenshot_20231018-044027_Pionex.jpg

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als hij nu nog eens daalt naar 0,048 a 0,049 en dan weer stijgt naar 0,052 of hoger, is het dus constant winst. Maar alles kan suddenly veranderen. Voor het betere of het slechtere...

 

Screenshot_20231018-055812_Pionex.jpg

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bitcoin Holds $28K as Stocks Buckle Under Interest Rate Concerns

The question for the bulls going forward is that if spot ETF approval is so widely known and expected, wouldn't that news be reflected in the price of bitcoin, which has nearly doubled this year, but remains about 60% below its all-time high hit a bit more than two years ago.  Blockchain analytics firm CryptoQuant isn't convinced it's all priced in yet, suggesting $155 million could roll into bitcoin via spot ETFs, potentially nearly tripling the crypto's price.

Meer: https://www.coindesk.com/markets/2023/10/18/bitcoin-holds-28k-as-stocks-buckle-under-interest-rate-concerns/

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Joshua zei:

Ik had de app al geïnstalleerd . Ga dit weekend kijken hoe het werkt. Klinkt wel leuk, maar met een paar tientjes gaat het wss niet opschieten ben ik bang.

Ik heb u vanochtend gezegd dat ik in MULTI ging investeren. Als je 50 euro had ingezet op 1,86 dollar en verkocht had op 2,64 dollar, dan had je nu  circa 20 euro extra. Dat is dus 70 dat ge opnieuw kunt inzetten wat 100 wordt. Dag na dag na dag... gisteren had ik wel 20% verlies gerealiseerd om met MULTI en ARDR te traden.

 

Screenshot_20231019-231010_Pionex.jpg

  • Like 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Joshua zei:

Dat is bijna 20% erbij op😱

Op enkele uren...

Ik heb u toch eens een order getoond?

Op de foto: Bijna 2 euro op nog geen half uur. (Die +22% is op de huidige waarde en niet de trade). Maar bedenk eens als je dit met 3 a 5 coins 100 a 500 keer per dag doet... dus hoezo met enkele tientjes gaat dat niet? Bekijk BSV en CREAM ook eens. Maar zie vooral wanneer ze gunstig zijn en en er deftig volume circuleert. Dat was vandaag zo bij CREAM en BSV.  Maar ik deed MULTI en ARDR.

 

Screenshot_20231019-232156_Pionex.jpg

Screenshot_20231019-233823_Pionex.jpg

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Joshua zei:

Hoezo staat Nederland niet in de Pionex app?

I don't know? Maar ge kunt ook via hun website traden? De app is wel goed nochtans. Begin echter niet aan bots. Gewoon via "spot" opvolgen, kooporder indienen en direct een verkooporder.

Hoewel ge als beginner beter mikt tegen laag aankopen en hoog verkopen zonder onderweg te traden.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie, ik had mij op de eerste piek al uitgekocht en ging op de tweede niet meer mee. Winst is nu niet verdwenen in dal, maar verdwijnt pas als het volume weer toeneemt en het dal weer omhoog gaat.

 

Screenshot_20231019-235209_Pionex.jpg

Screenshot_20231019-235137_Pionex.jpg

Ik had al een deel van mijn order op 2,08 kunnen plaatsen, maar gemist. Staat al een percentage op 2,1. Kan nog zakken na aankoop,

Screenshot_20231019-235744_Pionex.thumb.jpg.06169b7174cd6e304d695a9934c16c6c.jpg

Zie hieronder is het volume echt aan het toenemen en kon mijn kooporder al 2x niet ingevuld worden. Kopen aan 2,14 en verkopen aan 2,17 is mogelijk, maar niet alle trades zullen ingevuld worden. Simpelweg omdat er teveel orders zijn.

Screenshot_20231020-001300_Pionex.thumb.jpg.a6b434e4f103b6ab07640d8b61e4f83d.jpg

Als het echt niet ingevuld wordt en er komt een pump, dan moet ge voor die pump een market order doen. En dat gaat echt wel met enkele tientjes. Fee is 1x 0,05% coin en 1x 0,05% usdt.

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Joshua zei:

Ik kijk er in het weekend verder naar. Heb de concentratie er niet voor deze dagen

Werkelijk Joshua, het is riskant maar niet moeilijk. Koop bv eens 10x MULTI als die tegen 2 dollar staat. Bij buy bv MULTI aan 2,1 dollar. Eens gekocht meteen bij sell alles verkopen aan 2,2 dollar. Dan heb je op 20 euro bijna een eurotje. Je kon dat gisteren bijna heel de dag door doen, dus uw 20 had gisteren opnieuw 20 dollar kunnen worden. Op amper 20 trades...

Je kan ook van 2,1 daarna aan 2,12 of 2,14 verkopen. Maar dan heb je maar enkele tientallen centjes minus fee. Probeer die fee kosten daarom te beperken door wat langer te wachten en hoger te verkopen. BLZ is ook een goede coin om laag te kopen en pas tegen de high te verkopen. Wederom: als er voldoende circuleert)

(Wel niet out of the blue, maar als er veel circuleert he). Doe zoiets niet waar weinig volume circuleert of uw 20 euro is rap gehalveerd lol.

Probeer vooral de beweging van whales te begrijpen, volg hen als een garnaal en raap hun kruimels op. En vooral stoppen als zij stoppen. Eens ze een afname doen en niet meer inkopen, moet ge dus zelf ook niet meer inkopen. Spaar uw winsten op in BTC en trade met 1 vast bedrag dat maandelijks stijgt. Je kan uw BTC ook koppelen aan een VISA. Maar het is natuurlijk de bedoeling veel BTC te hebben voor de bull run he.

Wat volgens mij niet zo christelijk is, het gouden kalf... 🙂

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie Multi is al naar 2,27 gegaan deze ochtend, maar die piek duurt maar een fractie he. Er zijn veel orders, dus ge mikt dan beter wat lager om zeker te verkopen; dan niet verkocht krijgen en het dal ingetrokken worden. In het dal moet je opnieuw inkopen, heb je voor het dal niet verkocht, heb je dus een kans gemist. Als de coin de piek niet meer bereikt, kan je daar dagen/weken mee opgeschept zitten tot ie weer opnieuw stijgt.

Gisteren wat hoog ingekocht, maar het was wat onzeker naar waar ie zou gaan.  Ik wacht nu om opnieuw in te kopen om ga een deel holden voor een eventuele stijging naar 2,6 dollar.

Screenshot_20231020-095352_Pionex.jpg

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat gaat deze vandaag weer doen? Ik zet er sowieso 100 usdt op eens die het dal ingetrokken wordt. Volume neigt naar het miljoen. Waarde kan richting 4 tot 6 a 7 neigen.

Ge beseft niet wat ge laat liggen door uw klikken, scrollen en complotdenken niet minstens 50% nuttig toe te passen Joshua.

Ik ken geen enkele van die coin behalve hoe ze afgelopen tijd bewegen. Multi is wel wat dubieus, maar het rendeert dus ik laat dat niet liggen.

 

Screenshot_20231020-104915_Pionex.jpg

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...