Ga naar inhoud

Waar zijn de restaurants voor niet gevaccineerde mensen?


Sherlock

Aanbevolen berichten

 

Waar zijn de restaurants voor niet gevaccineerde mensen?

Er wordt gezegd dat niet gevaccineerde mensen gevaarlijk zouden zijn voor gevaccineerde mensen. Maar, als dat zo is dan werken de vaccins dus niet.

Het is ongeveer dezelfde filosofie als: Wanneer het regent moet jij ook je paraplu open doen, want anders werkt die van mij ook niet.

Maar, misschien komt het grote gevaar voor niet gevaccineerde mensen wel van de wel gevaccineerde mensen en moeten deze juist beschermd worden tegen hun gevaccineerde soortgenoten.

Er zijn theorieën die zeggen dat gevaccineerde mensen via het zogenaamde "shedding" spike eiwitten verspreiden die op zich al heel schadelijk schijnen te zijn.

Dus, waar zijn de plaatsen waar niet gevaccineerde mensen rustig kunnen eten zonder dat ze gevaar lopen van gevaccineerde mensen.

In Californië is nu een restaurant waar alleen niet gevaccineerde mensen naar binnen mogen?

Waar blijven de restaurants en/of cafés voor niet gevaccineerde mensen?

Als ze er zijn, zet ze dan hier neer, want op dit moment weet niemand van de niet gevaccineerde mensen waar ze veilig naar toe kunnen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Skylen zei:

Volgens mij zal uiteindelijk zo'n beetje iedereen gevaccineerd zijn. Straks zal je helemaal niks meer mogen als je niet gevaccineerd bent. Ik denk niet dat we restaurants/cafes voor niet-gevaccineerden gaan krijgen.

De Tweede Wereldoorlog is weer helemaal terug: Voor Joden Verboden

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...