Ga naar inhoud

rapper sjors here


Rapper Sjors

Aanbevolen berichten

9 uur geleden, Tamme zei:

Hey sjors rook je weleens boomschors? DMT schijnt echt heftig te zijn maar duurt niet langer dan een kwartier,mischien leuk om een keer life te doen

 

7 uur geleden, Rapper Sjors zei:

ik zou erover nadenken. Als ik er views mee krijg, ga ik ervoor!

Waarom zou iemand boomschors roken? Kan je dan niet beter een pakje shag halen?  Hoe rook je trouwens boomschors. Niet in een vloeitje neem ik aan. En er zal ook geen nicotine in zitten. En wat is DMT. Zo te zien weet ik een heleboel dingen niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Rapper Sjors zei:

alles voor de views. Ik was ook niet vies van die lekkere shemale. een ervaring die velen niet zullen meemaken @AnnaB

We leven in een land waar op dat gebied alles mag en steeds meer de norm lijkt te worden. 

Ons land doet mij echter steeds meer denken aan de laatste dagen van het Romeinse Rijk voordat het compleet in elkaar stortte en daarnaast wat langer geleden aan Sodom en Gommorra.

Als je wat dieper in de geschiedenis kijkt, dan zie je iedere keer dat compleet moreel verval het begin van het einde is.

Maar, misschien gaat het dit keer anders, wie weet.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij dat alles kan niemand zeggen dat we in een saaie tijd leven. 

De vraag voor mij is eigenlijk alleen nog hoe snel het met alles zal gaan. Dat er een eind komt aan onze beschaving is onvermijdelijk. Als je zo rotzooit met de natuur en alle morele waarden, dan heb je een maatschappij die ten onder zal gaan.

En dat zal geen gemakkelijke weg worden ben ik bang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Op 13-7-2022 om 00:08, Tamme zei:

Hey sjors rook je weleens boomschors? DMT schijnt echt heftig te zijn maar duurt niet langer dan een kwartier,mischien leuk om een keer life te doen

Mischien doet iemand die troep wel een keer in jou eten. Jij helemaal de weg kwijt en eindig je zo met je kop op internet. En met een beetje geluk hou je er ook nog schizofrenie aan over. Lachen!!.... Dus niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...