Ga naar inhoud

Deel hier uw muziek


Joshua

Aanbevolen berichten

7 uur geleden, Flieko zei:

Ik vind dit nummer echt heel mooi en het past perfect bij de video 

Hele mooie video met bijpassende muziek. Ik kijk vaak naar al die oude beelden en bedenk dan dat al die mensen die je op al die beelden ziet er niet meer zijn. Wel een beetje vreemde gedachte.

Ik vind dat deze Nederlandse band hele mooie muziek maakt. Ze zijn volgens mij nog niet zo bekend.

Haevn:

 

 

aangepast door Sherlock
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-8-2022 om 09:46, Sherlock zei:

Hele mooie video met bijpassende muziek. Ik kijk vaak naar al die oude beelden en bedenk dan dat al die mensen die je op al die beelden ziet er niet meer zijn. Wel een beetje vreemde gedachte.

Ik vind dat deze Nederlandse band hele mooie muziek maakt. Ze zijn volgens mij nog niet zo bekend.

Haevn:

Ik kijk daar ook heel vaak naar. Vind het fascinerend. Compleet andere generaties, andere mensen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Ik heb deze video clip altijd gezien als een groep mensen die uiteindelijk worden overgeleverd aan het beest. 

Toch vind ik het een heel bijzonder nummer en het doet mij terug denken aan de tijd dat ik in de fabriek werkte. Toen kwam dit nummer uit en het was toen elke dag op de radio. 

 

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Flieko zei:

Ik heb deze video clip altijd gezien als een groep mensen die uiteindelijk worden overgeleverd aan het beest. 

Toch vind ik het een heel bijzonder nummer en het doet mij terug denken aan de tijd dat ik in de fabriek werkte. Toen kwam dit nummer uit en het was toen elke dag op de radio. 

Kende het niet, maar klinkt best leuk.

Ik heb zoiets met het volgende nummer. Ik werkte toen in Australië en ik weet nog dat dit op de radio was toen we langs het strand bij Melbourne reden. We hebben toen de auto aan de kant gezet en hup de oceaan in.

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Sherlock zei:

Kende het niet, maar klinkt best leuk.

Ik heb zoiets met het volgende nummer. Ik werkte toen in Australië en ik weet nog dat dit op de radio was toen we langs het strand bij Melbourne reden. We hebben toen de auto aan de kant gezet en hup de oceaan in.

Ah het nummer van Kangaroo Jack

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

I'm sorry if I seem uninterested
Or I'm not listenin' or I'm indifferent
Truly, I ain't got no business here
But since my friends are here, I just came to kick it
But really I would rather be at home all by myself not in this room
With people who don't even care about my well being
I don't dance, don't ask, I don't need a girlfriend
So you can go back, please enjoy your party
I'll be here
Somewhere in the corner under clouds of marijuana
With this girl who's hollering, I can hardly hear
Over this music I don't listen to and I don't wanna get with you
So tell my friends that I'll be over here

https://youtu.be/UKp2CrfmVfw

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...