Ga naar inhoud

Deel hier uw muziek


Joshua

Aanbevolen berichten

Ik had mijn vorige accountgegevens verwijderd (in mijn txt bestandje) dus mocht iemand zich het afvragen ik ben dezelfde persoon als WitteGijUt. Dat op zich is een reden dat ik hier weer terug ben. Dat je hier gewoon een junk mail mag gebruiken, dat vind ik mooi. Tevens is dat niet al te boeiend want mijn ip is natuurlijk hetzelfde maarja; bijzaak die nergens maar toch ergens op slaat. Hoe dan ook ik wou weer eens een liedje delen en deelnemen aan het forum. Hopelijk is dat ok.

Wat het liedje betreft, vandaag de dag vind ik hardstyle niet meer boeiend ondanks nostalgie maar deze video blijft geniaal. Vooral door de witte sneeuw die het hele bord bedekt.
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
1 minuut geleden, Flieko zei:

 Ze heeft wel erg veel kenmerken van een man. Zou ze in werkelijkheid echt Michael Lavaughn Robinson heten?

Het lijkt er wel op vind ik, maar de enige die het echt weet zijn zij zelf en God natuurlijk. Dit soort zaken verbergen zijn ze goed in.

De reden waarom ze het verbergen ontbreekt echter in mijn beleving. waarom zouden ze dit willen verbergen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, AME zei:

waarom zouden ze dit willen verbergen?

2009 was niet echt zo'n doorgeslagen lhbti tijd. Mischien is Michelle gewoon een vrouw, maar mocht dat anders zijn, dan kwam dat er bij velen niet in denk ik. Zou nogal een schandvlek zijn voor de VS als ze daar mee aankomen. Ook in deze tijd. 

aangepast door Flieko
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Flieko zei:

2009 was niet echt zo'n doorgeslagen lhbti tijd. Mischien is Michelle gewoon een vrouw, maar mocht dat anders zijn, dan kwam dat er bij velen niet in denk ik. Zou nogal een schandvlek zijn voor de VS als ze daar mee aankomen. Ook in deze tijd. 

Ja, dat is ook zo. De tijd is niet ten goede veranderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...