Ga naar inhoud

Tisjeboy Jay stopt met optreden in verband met medische apartheidsstaat


Pieter65

Aanbevolen berichten

Rutte en De Jonge hebben afgelopen vrijdag duidelijk gemaakt wat zij van plan zijn om het volk aan te doen. Een samenleving die door midden wordt gespleten en waar mensen als ze nog langer aan bepaalde dingen willen deelnemen zich moeten laten inspuiten met iets dat ze niet willen.

De bekende influencer Tisjeboy Jay heeft nu laten weten na 20 september niet langer te zullen optreden. Een heel moedig besluit en hopelijk zullen velen hem volgen.

Hier is zijn bericht:

 

Test en v—accinatie plicht voor horeca en theaters.

Het zat eraan te komen… maar vanaf 20 september is het theater niet langer een plek voor iedereen. Zodra je mensen uitsluit op basis van kleur, geloof of gender staat de wereld op zijn kop. Zodra je mensen uitsluit op basis van medische redenen valt dit onder solidariteit. Beleidsmakers hebben het begrip volksgezondheid een nieuwe betekenis gegeven. Iedereen is vrij om om te kiezen hoe ze ongezond blijven. Maar het is niet langer geoorloofd om zelf te bepalen hoe je gezond blijft, dit moet namelijk in lijn zijn met de visie van beleidsmakers.

Oh nee want niemand word gedwongen.. maar…Wanneer er consequenties hangen aan de manier hoe jij je lichaam behandeld spreken we niet langer over een vrije keuze. Dan spreek je over medische apartheid. Ik voel mij niet thuis in dit circus en ik wil hier niet langer een onderdeel van zijn. Je kan wel klagen over de maatschappij, maar wij zijn de maatschappij. Ik hoop dat elke artiest en elk theater zich blijft afvragen of dit allemaal nog klopt met je morele kompas. Ik ga de komende maand nog extra knallen maar na 20 september gooi ik de handdoek in de ring.

Ik zal ik niet meer op het toneel verschijnen, niet onder deze voorwaarde.

Vandaag laat ik mijn koppie even hangen, maar vanaf morgen kijk ik weer omhoog.

Mijn passie is mensen laten lachen en dat stopt niet, ik vind mijn weg wel.

We buigen maar we breken niet.

237433949_375535327270501_26888647434832

https://www.facebook.com/TisjeboyJay

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...