Ga naar inhoud

Berichten verwijderen


Joshua

Aanbevolen berichten

Twee uur na het posten is het helaas niet mogelijk om je topics en berichten aan te passen.

Als je over bepaalde onderwerpen een nieuwe kijk hebt ontwikkeld dan zit je met een probleem. Oude berichten zitten in beton gegoten. Je komt er niet van af. Daarom moet je ook goed uitkijken wat je hier post.

Ik zit op 2 andere fora en gelukkig kun je daar onbeperkt je berichten aanpassen en of verwijderen.

Het feit dat dat hier niet kan geeft mij een ongemakkelijk gevoel. Soms twijvel ik: moet ik hier nog wel blijven posten?

Ik hoop dat hier wat aan gedaan kan worden. Mensen groeien altijd en niemand blijft hetzelfde

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Flieko zei:

Twee uur na het posten is het helaas niet mogelijk om je topics en berichten aan te passen.

Als je over bepaalde onderwerpen een nieuwe kijk hebt ontwikkeld dan zit je met een probleem. Oude berichten zitten in beton gegoten. Je komt er niet van af. Daarom moet je ook goed uitkijken wat je hier post.

Ik zit op 2 andere fora en gelukkig kun je daar onbeperkt je berichten aanpassen en of verwijderen.

Het feit dat dat hier niet kan geeft mij een ongemakkelijk gevoel. Soms twijvel ik: moet ik hier nog wel blijven posten?

Ik hoop dat hier wat aan gedaan kan worden. Mensen groeien altijd en niemand blijft hetzelfde

Ik vind het volkomen terecht dat je berichten na een bepaalde periode niet meer kunt veranderen. Een bericht plaatsen heeft dan geen enkele zin, discussies hebben geen enkele zin, want mensen gaan achteraf dingen veranderen en zeggen dan: Dan heb ik nooit geschreven.

Het is wat er gebeurde in de roman 1984:

In het verhaal wordt de geschiedenis steeds herschreven om het systeem in stand te houden, ook is er voortdurend oorlog om diezelfde reden.

Voor mij hebben berichten die achteraf permanent aangepast kunnen worden geen enkele waarde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Pieter65 zei:

Ik vind het volkomen terecht dat je berichten na een bepaalde periode niet meer kunt veranderen. Een bericht plaatsen heeft dan geen enkele zin, discussies hebben geen enkele zin, want mensen gaan achteraf dingen veranderen en zeggen dan: Dan heb ik nooit geschreven.

Het is wat er gebeurde in de roman 1984:

In het verhaal wordt de geschiedenis steeds herschreven om het systeem in stand te houden, ook is er voortdurend oorlog om diezelfde reden.

Voor mij hebben berichten die achteraf permanent aangepast kunnen worden geen enkele waarde.

In ruzies kan het aanpassen van een bericht een enorm probleem zijn. Geef ik je helemaal gelijk in.

Dat stukje over geschiedenis aanpassen vind ik wel een interesante kijk. 

Er blijft nog een veiligere optie over en dat is dat alleen de topic starter zijn of haar topic compleet kan verwijderen. Dit geeft geen  podium aan trols en ruzies. Zo kunnen verziekte topics een beetje opgeruimd worden en de sfeer verbeteren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...