Ga naar inhoud

Bus heeft identiteitscrisis


Pieter65

Aanbevolen berichten

Niemand weet tegenwoordig meer wie wat is. Ben je een man of toch een vrouw, of misschien wel geen van beide en identificeer je jezelf als lieveheersbeestje.

Alles moet kunnen en dat heeft de nodige gevolgen voor de rest van de maatschappij.

Ook onze vervoersmiddelen beginnen er last van te krijgen en weten soms echt niet meer wie of wat ze zijn.

Bedankt woke brigade.

 

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
2 uur geleden, LukyKrea zei:

😆😆😆

Nu begrijp je ook waarom je met een regenboogband moet lopen.  

Ik stel dan ook voor dat we nog een letter gaan toevoegen.

LHBTIQA+ is de afkorting van lesbisch, homoseksueel, biseksueel, transgender, intersekse, queer/questioning en aseksueel/aromantisch. De plus geeft aan dat de term inclusief is voor mensen die zichzelf anders noemen dan waar deze letters voor staan.  

LHBTIQA+B  

Dan komt ook iedere bus die niet lekker in zijn vel goed zit, goed tot zijn recht en wat maakt een letter meer of minder uit? Er is toch niemand die ze kan onthouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-10-2022 om 09:45, Sherlock zei:

Nu begrijp je ook waarom je met een regenboogband moet lopen.  

Ik stel dan ook voor dat we nog een letter gaan toevoegen.

LHBTIQA+ is de afkorting van lesbisch, homoseksueel, biseksueel, transgender, intersekse, queer/questioning en aseksueel/aromantisch. De plus geeft aan dat de term inclusief is voor mensen die zichzelf anders noemen dan waar deze letters voor staan.  

LHBTIQA+B  

Dan komt ook iedere bus die niet lekker in zijn vel goed zit, goed tot zijn recht en wat maakt een letter meer of minder uit? Er is toch niemand die ze kan onthouden.

Ik zou je iets ergs vertellen, ik heb niet eens zo'n bandje😱

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...