Ga naar inhoud

Politiek in de VS


Joshua

Aanbevolen berichten

Ik vraag me af. De politiek in de VS lijkt een behoorlijk theater. Tijdens de Trump jaren ontstond er een rare, controlled opposition genaamd: Quanon.

Nu heeft de VS Biden. Biden lijkt behoorlijk in de war. Sommigen menen dat hij aan dementie lijdt. 

Maar nu vraag ik me af: is hij dit aan het spelen? Zo niet, dan is hij er erg slecht aan toe. Ik durf te wedden dat ze het volk keihard uitlachen achter de schermen. Bekijk deze video eens. 

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Flieko zei:

Ik vraag me af. De politiek in de VS lijkt een behoorlijk theater. Tijdens de Trump jaren ontstond er een rare, controlled opposition genaamd: Quanon.

Nu heeft de VS Biden. Biden lijkt behoorlijk in de war. Sommigen menen dat hij aan dementie lijdt. 

Maar nu vraag ik me af: is hij dit aan het spelen? Zo niet, dan is hij er erg slecht aan toe. Ik durf te wedden dat ze het volk keihard uitlachen achter de schermen. Bekijk deze video eens. 

Ik heb het laatste jaar zoveel beelden gezien van die waarbij hij de weg kwijt is, dat ik mij niet kan voorstellen dat hij dit kan spelen.

Dit betekent dan dat we een demente man als machtigste man van de wereld hebben. Zoiets schept vertrouwen voor de toekomst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
Op 7-11-2022 om 01:48, Joshua zei:

Ik vraag me af. De politiek in de VS lijkt een behoorlijk theater. Tijdens de Trump jaren ontstond er een rare, controlled opposition genaamd: Quanon.

Nu heeft de VS Biden. Biden lijkt behoorlijk in de war. Sommigen menen dat hij aan dementie lijdt. 

Maar nu vraag ik me af: is hij dit aan het spelen? Zo niet, dan is hij er erg slecht aan toe. Ik durf te wedden dat ze het volk keihard uitlachen achter de schermen. Bekijk deze video eens. 

Dat laatste wat je schrijft geloof ik wel. Achter de schermen lachen zij iedereen uit. 😠

Onze tijd komt nog wel... ... hopelijk!?🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...