Ga naar inhoud

WK 2022 Qatar = Buitenaardse Invasie


Ravenheer

Aanbevolen berichten

Er is een hadith gevonden van ongeveer 1400 jaar oud, en die is nooit vertaald of gepubliceerd (terwijl 99,9% van alle hadiths dat wel zijn).

Het is nog steeds in het origineel (Arabisch). Op het internet en in de bibliotheek kan je het (bewust) niet vinden.

In de hadith staat het volgende: "Er komt een groot evenement op het Arabisch Schiereiland waarin de hel zal losbreken."

Nu zie ik op tiktok allerlei filmpjes voorbijkomen waar sommigen beweren dat er tijdens een wedstrijd een buitenaardse invasie met holograms en Hollywood-technieken in scene gezet zal worden net als 9/11.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Ravenheer zei:

Er is een hadith gevonden van ongeveer 1400 jaar oud, en die is nooit vertaald of gepubliceerd (terwijl 99,9% van alle hadiths dat wel zijn).

Het is nog steeds in het origineel (Arabisch). Op het internet en in de bibliotheek kan je het (bewust) niet vinden.

In de hadith staat het volgende: "Er komt een groot evenement op het Arabisch Schiereiland waarin de hel zal losbreken."

Nu zie ik op tiktok allerlei filmpjes voorbijkomen waar sommigen beweren dat er tijdens een wedstrijd een buitenaardse invasie met holograms en Hollywood-technieken in scene gezet zal worden net als 9/11.

Dat is interessant. Ik heb nog nooit gehoord van een hadith, maar zo te lezen is dat één of ander oud geschrift.

Maar, 'de hel zal losbreken' kan natuurlijk op heel veel dingen slaan. 

Die nep invasie staat inderdaad nog steeds op de agenda. 

Als die hadith nooit is vertaald of gepubliceerd hoe weet jij dan dat deze bestaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Ravenheer zei:

Er is een hadith gevonden van ongeveer 1400 jaar oud, en die is nooit vertaald of gepubliceerd (terwijl 99,9% van alle hadiths dat wel zijn).

Het is nog steeds in het origineel (Arabisch). Op het internet en in de bibliotheek kan je het (bewust) niet vinden.

In de hadith staat het volgende: "Er komt een groot evenement op het Arabisch Schiereiland waarin de hel zal losbreken."

Nu zie ik op tiktok allerlei filmpjes voorbijkomen waar sommigen beweren dat er tijdens een wedstrijd een buitenaardse invasie met holograms en Hollywood-technieken in scene gezet zal worden net als 9/11.

Ik geloof daar niets van. Het enige buitenaardse dat er zal gebeuren is dat het Nederlands elftal via een aantal buitenaards mooie doelpunten in de finale zal komen.

  • Mee Eens 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-11-2022 om 10:54, Godenzoon zei:

Dat is interessant. Ik heb nog nooit gehoord van een hadith, maar zo te lezen is dat één of ander oud geschrift.

Maar, 'de hel zal losbreken' kan natuurlijk op heel veel dingen slaan. 

Die nep invasie staat inderdaad nog steeds op de agenda. 

Als die hadith nooit is vertaald of gepubliceerd hoe weet jij dan dat deze bestaat?

Mijn beste vriend heeft een schriftgeleerde als collega, die heeft het hem laten zien 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...