Ga naar inhoud

Die Friezen !


Kate

Aanbevolen berichten

12 uur geleden, Kate zei:

Heb me zojuist aangemeld voor hun Nieuwsbrief Frij Fryslân

Morgen ook een artikel in de Andere Krant over de zilveren vrijheidspenning  De Frilling (is kontant geld) die ze gaan lanceren in Friesland

Wie is hun? Is dat een groep Friezen die zich wil afscheiden, of is het wat anders?

Het klinkt wel interessant, weet je wat meer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Kate zei:

Heb me zojuist aangemeld voor hun Nieuwsbrief Frij Fryslân

Morgen ook een artikel in de Andere Krant over de zilveren vrijheidspenning  De Frilling (is kontant geld) die ze gaan lanceren in Friesland

Ja vertel meer, is zeker interessant.

We hebben trouwens ook al andere valuta die we kunnen gebruiken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Sherlock zei:

Wie is hun? Is dat een groep Friezen die zich wil afscheiden, of is het wat anders?

Het klinkt wel interessant, weet je wat meer?

Ik heb geen idee. Ik moet hun website eerst lezen www.frij.frl , ik vond het interessant omdat ze die munt gaan lanceren,

we willen toch straks niet alleen van de CBDC afhankelijk zijn ....

Bovenstaande video (dank Pieter) geeft ook oplossingen,  als we verandering willen zullen we dat zelf moeten doen,

ik ga me eens in die munten verdiepen

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Kate zei:

Ik heb geen idee. Ik moet hun website eerst lezen www.frij.frl , ik vond het interessant omdat ze die munt gaan lanceren,

we willen toch straks niet alleen van de CBDC afhankelijk zijn ....

Bovenstaande video (dank Pieter) geeft ook oplossingen,  als we verandering willen zullen we dat zelf moeten doen,

ik ga me eens in die munten verdiepen

Ik heb even gekeken op die website, wel een heel leuk initiatief. Ik denk dat je dit in een provincie als Friesland wel kunt doen, maar dat zoiets bijvoorbeeld nooit zal werken voor Utrecht of Noord-Hollanders. Daar is de bevolking al te ver verwaterd en heeft men sowieso niet dat identiteitsgevoel zoals ze dat wel hebben in Friesland.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...