Ga naar inhoud

Waar goedkoop fruit bestellen?


Joshua

Aanbevolen berichten

Fruit is extreem duur in de supermarkt. 2 avocado's kosten al gauw €2,50 in de supermarkt terwijl je bij de bazaar in Beverwijk een hele doos krijgt voor €5,-.  Wel altijd ff checken en uitkiezen, maar dan heb je goed spul.

Weet iemand waar je goedkoop fruit kan bestellen? Liefst avocado's🙂

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Flieko zei:

Fruit is extreem duur in de supermarkt. 2 avocado's kosten al gauw €2,50 in de supermarkt terwijl je bij de bazaar in Beverwijk een hele doos krijgt voor €5,-.  Wel altijd ff checken en uitkiezen, maar dan heb je goed spul.

Weet iemand waar je goedkoop fruit kan bestellen? Liefst avocado's🙂

Is dat niet die Zwarte Markt? Ik kwam daar vroeger veel toen het nog echt een soort rommelmarkt was. Je kon daar toen echt van alles vinden. Later werd het een soort oosterse bazaar. Wel leuk voor de liefhebbers, maar voor mij was toen de lol er een beetje af.

De vraag is natuurlijk hoeveel avocado's er in die doos zitten. Als er drie in zitten ben je goedkoper uit in de supermarkt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Pieter65 zei:

Is dat niet die Zwarte Markt? Ik kwam daar vroeger veel toen het nog echt een soort rommelmarkt was. Je kon daar toen echt van alles vinden. Later werd het een soort oosterse bazaar. Wel leuk voor de liefhebbers, maar voor mij was toen de lol er een beetje af.

De vraag is natuurlijk hoeveel avocado's er in die doos zitten. Als er drie in zitten ben je goedkoper uit in de supermarkt.

Ongeveer 15 of 20 stuks denk ik

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...