Ga naar inhoud

Vaccineer jij je huisdieren jaarlijks?


Joshua

Aanbevolen berichten

2 uur geleden, Flieko zei:

Zoals in de titel: vaccineer jij je huisdieren jaarlijks, of vaccineer je ze uberhaubt?

Ik heb een kat en die is net zoals ik ben: 100 procent natuurlijk.

Ik las ooit een verhaal over een dierenarts in Amerika die zei dat ze het meest verdienen aan huisdieren die zijn gevaccineerd. Eerst aan de spuit zelf en dan aan alle keren dat de eigenaren terug komen vanwege klachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Sherlock zei:

Ik heb een kat en die is net zoals ik ben: 100 procent natuurlijk.

Beter!

 

5 uur geleden, Sherlock zei:

Ik las ooit een verhaal over een dierenarts in Amerika die zei dat ze het meest verdienen aan huisdieren die zijn gevaccineerd. Eerst aan de spuit zelf en dan aan alle keren dat de eigenaren terug komen vanwege klachten.

Het zou me niets verbazen. Ik had al een beetje een vermoeden dat dieren ermee werden verzwakt. Het voorkomt mischien de ziekte waartegen ze worden gevaccineerd maar aan de andere kant ontstaat mischien juist weer andere ellende.

Ik ken iemand en die had een oud schaap. Het was een taaie maar na de prik was ie binnen een paar uur dood

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Flieko zei:

@Sherlock ga je dat doen?

Nee, ben het niet van plan. 

Vraag mij trouwens af hoe ze dat willen handhaven. Gaan ze buiten lopende katten scannen om te zien of ze antwoorden met een code uit de chip?

Dit wordt volgens mij één groot fiasco waaraan ik graag wil meewerken.

Eerst kwamen ze voor de kat en ik deed niets omdat ik geen kat was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Sherlock zei:

Nee, ben het niet van plan. 

Vraag mij trouwens af hoe ze dat willen handhaven. Gaan ze buiten lopende katten scannen om te zien of ze antwoorden met een code uit de chip?

Dit wordt volgens mij één groot fiasco waaraan ik graag wil meewerken.

Eerst kwamen ze voor de kat en ik deed niets omdat ik geen kat was.

Als het nogsteeds gedaan wordt met de oude scanner van de dierenambulance in 2013, dan is het onmogelijk. Ik moest dat ding echt drukken en zoeken om de chip uit te lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...