Ga naar inhoud

Straks betalen met je handpalm?


Sherlock

Aanbevolen berichten

Op 14-9-2023 om 13:32, Watchman_Ricky zei:

Bij mijn lokale Dirk supermarkt is er een zelfscankassa waar je ook contant kan betalen.
Heb jij ook een lokale Dirk supermarkt met een zelfscankassa waar je contant kan betalen?

Nee, er is geen Dirk in de buurt. Ik ga meestal naar AH.

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-1-2023 om 12:25, Sherlock zei:

Kom net weer uit de supermarkt en weer hetzelfde beeld. Lange rij voor die ene kassa die werkt en nauwelijks iemand bij de afreken units.

Doen ze dit bij alle supermarkten of zijn er ook nog die gewoon blijven doen?

Ik kom vooral bij de Aldi en Lidl. Daar is dit altijd zo. In het verleden zei ik er wel eens iets van maar dat heeft geen zin. Je belast dan onschuldige medewerkers die hierin zelf geen keus hebben. Ik dwing mezelf om steeds meer onrecht maar te aanvaarden in de zin dat ik me er niet meer tegen verzet. Enerzijds kun je zeggen: dan verandert er nooit iets. Anderzijds zeg ik: ik ontlast mezelf door me er minder aan te ergeren en of ik me nu wel of niet verzet. Ze gaan er toch mee door. We leven in een tijd waarbij nederigheid heel helpend is voor jezelf en voor anderen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

blijf contant betalen als mogelijk !!
kan het niet, zoals supermarkt.. och, het is niet de enige supermarkt he
daar zouden ze mij dan niet meer zien als ik niet contant zou kunnen afrekenen 
Boederijwinkels ook genoeg , meer en meer :)
ik gebruik alleen  de bankpas bij tankstation, iniden onbemand 

aangepast door Visje1959
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...