Ga naar inhoud

Sterfte cijfer rekenkundig


Antoon

Aanbevolen berichten

 

Acteur Cody Longo is op 34-jarige leeftijd overleden

Dat is een buitenlander, en je kan nog geen oordeel vormen over de doodsoorzaak, maar  Stel dat in de  categorie van bekende Nederlanders en sportes ook van amateurclubs in de leeftijd van 20 tot 40 jaar er 1 per jaar  onverwacht is overleden waarvan behoorlijk zeker vaststaat dat het door de spuit kwam, ik ben voorzichtig 1 per jaar

Relateer het dan aan alle Nederlanders in de leeftijd van 20 tot 40 jaar, geen idee hoeveel  misschien 3 miljoen, ik denk dan dat het een triest verhaal wordt van mensen - ook al zijn het er niet heel veel - in de bloei van hun leven.

 

 

 

aangepast door Antoon
spelfout
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Antoon zei:

Acteur Cody Longo is op 34-jarige leeftijd overleden

Dat is een buitenlander, en je kan nog geen oordeel vormen over de doodsoorzaak, maar  Stel dat in de  categorie van bekende Nederlanders en sportes ook van amateurclubs in de leeftijd van 20 tot 40 jaar er 1 per jaar  onverwacht is overleden waarvan behoorlijk zeker vaststaat dat het door de spuit kwam, ik ben voorzichtig 1 per jaar

Relateer het dan aan alle Nederlanders in de leeftijd van 20 tot 40 jaar, geen idee hoeveel  misschien 3 miljoen, ik denk dan dat het een triest verhaal wordt van mensen - ook al zijn het er niet heel veel - in de bloei van hun leven.

Ben het helemaal met je eens, dat zijn er heel veel.

Zoals deze:

Belgische keeper (25) stopt penalty, wordt onwel en overlijdt in ziekenhuis
In België is zaterdagavond een keeper van 25 jaar overleden nadat hij onwel was geworden op het veld. Dat gebeurde vlak nadat hij een penalty had gestopt voor zijn ploeg Winkel Sport, in de tweede provinciale. De wedstrijd werd daarna stilgelegd.

https://www.ad.nl/buitenland/belgische-keeper-25-stopt-penalty-wordt-onwel-en-overlijdt-in-ziekenhuis~a65c74e1/

25-jarigen sterven niet aan hartaanvallen, punt. En iedereen die je wat anders probeert wijs te maken kletst uit zijn nek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...