Ga naar inhoud

Dalai Lama


Aanbevolen berichten

Op 13-4-2023 om 10:33, De Teruggetrokkene zei:

Op de hoogste posities zitten heel vaak pedofielen. Ik vermoed dat dit ook een directe link is met satanisme. 

Ik heb het boek skull&bones gelezen en daar word ook geschreven over die bohemian club. Waar inderdaad de hoogste posities inzitten en daar satanische rituelen worden uitgevoerd. Heel ziek!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Skull &  Bones is toch de club waar Bush bij zat? K wist niet dat daar een boek over geschreven is. Zou ik best eens willen lezen. 

Klopt inderdaad, daar zat bush ook bij. Ja is een interessant boek!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Heb je enig idee hoe ik dat boek kan bemachtigen? Ik zou daar graag meer over te weten willen komen 

Ik zie op de site van bruna en bol.com dat hij verkocht word. En op marktplaats word hij door verschillende sites aangeboden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Okee. Dat had ik niet verwacht dat dat bij Bol te koop is. K ga eens kijken. Bedankt 

Graag gedaan! Nee had ik ook niet verwacht haha. Maar toch kwam hij via google naar boven dat hij ook bij bol.com te koop was.

Ik lees nu momenteel het boek van Robert Bridgeman. 2044 het mysterie van de vijfde dimensie. 

Lees je veel? Misschien heb ik nog wat leuke interessante boeken tips voor je. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Katie zei:

Graag gedaan! Nee had ik ook niet verwacht haha. Maar toch kwam hij via google naar boven dat hij ook bij bol.com te koop was.

Ik lees nu momenteel het boek van Robert Bridgeman. 2044 het mysterie van de vijfde dimensie. 

Lees je veel? Misschien heb ik nog wat leuke interessante boeken tips voor je. 

Ik lees wel veel ja. Kom maar met die tips 👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-4-2023 om 09:36, Katie zei:

Ik heb het boek skull&bones gelezen en daar word ook geschreven over die bohemian club. Waar inderdaad de hoogste posities inzitten en daar satanische rituelen worden uitgevoerd. Heel ziek!

Staat er in dat boek ook iets over de achtergrond van Skull & Bones. Waar het oorspronkelijk vandaan komt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Ik lees wel veel ja. Kom maar met die tips 👍

👍

David icke: percepties van een vrijdenker

Robert f kennedy jr. : de gevaarlijkste dokter op aarde

robin de ruiter : 13 satanische bloedlijnen

Mattias desmet: de psychologie van totalitarisme

Nou hoop dat je er wat aan hebt!😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sherlock zei:

Staat er in dat boek ook iets over de achtergrond van Skull & Bones. Waar het oorspronkelijk vandaan komt?

Ja word er ook in beschreven. Hoe het begonnen is zeg maar geloof ik (lang geleden dat ik hem gelezen heb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Katie zei:

👍

David icke: percepties van een vrijdenker

Robert f kennedy jr. : de gevaarlijkste dokter op aarde

robin de ruiter : 13 satanische bloedlijnen

Mattias desmet: de psychologie van totalitarisme

Nou hoop dat je er wat aan hebt!😃

Dat boek van Robin de Ruiter gelezen. De rest ga ik misschien nog eens lezen. 
 

bedankt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...