Ga naar inhoud

Gedrag onder de gevaccineerde mensen


Katie

Aanbevolen berichten

Mij valt de laatste tijd op dat de mensen die de prik hebben gehad, super raar gedrag vertonen. Veel vergeetachtig, verstrooid, niet meer luisteren of het dringt niet meer tot ze door. Verward, veel fouten maken (mbt werk), er helemaal niet meer bij zijn.. noem maar op. Ik was super benieuwd of meer mensen dit is opgevallen en/of voorbeelden hebben.

(Net nieuw op dit forum dus perongeluk onder nieuws en politiek geplaatst zag ik)

aangepast door Katie
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Katie zei:

Mij valt de laatste tijd op dat de mensen die de prik hebben gehad, super raar gedrag vertonen. Veel vergeetachtig, verstrooid, niet meer luisteren of het dringt niet meer tot ze door. Verward, veel fouten maken (mbt werk), er helemaal niet meer bij zijn.. noem maar op. Ik was super benieuwd of meer mensen dit is opgevallen en/of voorbeelden hebben.

(Net nieuw op dit forum dus perongeluk onder nieuws en politiek geplaatst zag ik)

Dat heb ik nog niet gemerkt. Merk je dan verschil met hoe ze voorheen waren, dus voor de prik? Klinkt alsof ze oververmoeid zijn. Dat zou natuurlijk best door de vaccins kunnen komen 

aangepast door De Teruggetrokkene
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, De Teruggetrokkene zei:

Dat heb ik nog niet gemerkt. Merk je dan verschil met hoe ze voorheen waren, dus voor de prik? Klinkt alsof ze oververmoeid zijn. Dat zou natuurlijk best door de vaccins kunnen komen 

Oke. Ja ik merk echt dat mensen in mijn omgeving echt anders zijn dan voorheen. Vind het gewoon een beetje eng worden.. ook weggebruikers.. letten echt totaal niet meer op. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Katie zei:

Oke. Ja ik merk echt dat mensen in mijn omgeving echt anders zijn dan voorheen. Vind het gewoon een beetje eng worden.. ook weggebruikers.. letten echt totaal niet meer op. 

Ik zal er eens op gaan letten. Er zijn wel meer mensen niet gezond. Last van oververmoeidheid. De ziekenauto hoor ik ook vaker dan voorheen. De oversterfte is groter dan voorheen. Dat de vaccins nooit iets hebben bijgedragen dat is wel duidelijk. Dat ze veel schade aanrichten wordt natuurlijk niet vermeld. K vermoed wel dat ze schade aanrichten ipv beschermen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Ik zal er eens op gaan letten. Er zijn wel meer mensen niet gezond. Last van oververmoeidheid. De ziekenauto hoor ik ook vaker dan voorheen. De oversterfte is groter dan voorheen. Dat de vaccins nooit iets hebben bijgedragen dat is wel duidelijk. Dat ze veel schade aanrichten wordt natuurlijk niet vermeld. K vermoed wel dat ze schade aanrichten ipv beschermen. 

Dankjewel voor je reactie trouwens.

Klopt! Heel veel mensen ziek en inderdaad de ambulance hoor ik ook veel vaker dan voorheen. Nee dat word allemaal in de doofpot gestopt. Ja wat ik om mij heen zie en hoor is inderdaad alleen maar schade nadat ze de prik hebben gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Katie zei:

Dankjewel voor je reactie trouwens.

Klopt! Heel veel mensen ziek en inderdaad de ambulance hoor ik ook veel vaker dan voorheen. Nee dat word allemaal in de doofpot gestopt. Ja wat ik om mij heen zie en hoor is inderdaad alleen maar schade nadat ze de prik hebben gehad.

Welkom hier op Netforum.  Het is hier prima te doen met elkaar. Lekker normaal en ouderwets respect voor de ander. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Katie zei:

Mij valt de laatste tijd op dat de mensen die de prik hebben gehad, super raar gedrag vertonen. Veel vergeetachtig, verstrooid, niet meer luisteren of het dringt niet meer tot ze door. Verward, veel fouten maken (mbt werk), er helemaal niet meer bij zijn.. noem maar op. Ik was super benieuwd of meer mensen dit is opgevallen en/of voorbeelden hebben.

(Net nieuw op dit forum dus perongeluk onder nieuws en politiek geplaatst zag ik)

Hallo Katie, welkom hier.

Dat is heel interessant, maar eigenlijk ook niet zo vreemd.

Ik las net op een Britse site dat de oversterfte daar op dit moment nog boven de 20 procent zit. Dat is ongekend hoog, en als mensen sterven als gevolg van die vaccinaties dan zal het ook een effect op de hersenen hebben.

Of misschien zijn de aderen wel dusdanig verstopt dat de hersenen te maken krijgen met een gebrek aan zuurstof. 

Zal er ook eens op gaan letten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Pieter65 zei:

Hallo Katie, welkom hier.

Dat is heel interessant, maar eigenlijk ook niet zo vreemd.

Ik las net op een Britse site dat de oversterfte daar op dit moment nog boven de 20 procent zit. Dat is ongekend hoog, en als mensen sterven als gevolg van die vaccinaties dan zal het ook een effect op de hersenen hebben.

Of misschien zijn de aderen wel dusdanig verstopt dat de hersenen te maken krijgen met een gebrek aan zuurstof. 

Zal er ook eens op gaan letten.

Hoi Pieter,

Dankjewel hoor.

Ja bizar hoog! Ja inderdaad dat zou zo kunnen. Ben erg benieuwd of jou het ook op gaat vallen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Flieko zei:

Welkom Katie! Het was mij nog niet zo opgevallen maar ik heb wel gehoord dat er mensen zijn die last kregen van 'brain fog' na het nemen van het vaccine. 

Dankjewel flieko!

Ik heb brain fog net even opgezocht en inderdaad dat zie ik best veel bij mensen in mijn omgeving. Vergeetachtig, verstrooid, warrig. Ik werk zelf in de zorg en merk dat bvb wanneer ik een huisarts bel, de situatie uitleg aan de assistente als ik iets nodig ben voor een client. Dat er aan het eind van het gesprek weer gevraagd word waar dit aan kan liggen etc. Dan denk ik he... ik heb net alles uitgelegd. Hoor je dat niet, dringt het niet tot je door. Zo raar.. 

In het verkeer (ik fiets zelf veel) mensen die gewoon zo'n beetje achterom op hun fiets zitten, totaal niet opletten en voor zich kijken. Zo fietste een meid laatst recht op mij af en kwam met haar stuur in mijn stuur terecht. Gelukkig goed afgelopen maar ik begrijp het echt niet. En ik werk nu meer als 12 jaar in de zorg en fiets nu zo'n beetje 10 jaar dezelfde route. En ik heb echt nog nooit megemaakt dat mensen zo verstrooid, er niet bij zijn, niet opletten etc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Katie zei:

Dankjewel flieko!

Ik heb brain fog net even opgezocht en inderdaad dat zie ik best veel bij mensen in mijn omgeving. Vergeetachtig, verstrooid, warrig. Ik werk zelf in de zorg en merk dat bvb wanneer ik een huisarts bel, de situatie uitleg aan de assistente als ik iets nodig ben voor een client. Dat er aan het eind van het gesprek weer gevraagd word waar dit aan kan liggen etc. Dan denk ik he... ik heb net alles uitgelegd. Hoor je dat niet, dringt het niet tot je door. Zo raar.. 

In het verkeer (ik fiets zelf veel) mensen die gewoon zo'n beetje achterom op hun fiets zitten, totaal niet opletten en voor zich kijken. Zo fietste een meid laatst recht op mij af en kwam met haar stuur in mijn stuur terecht. Gelukkig goed afgelopen maar ik begrijp het echt niet. En ik werk nu meer als 12 jaar in de zorg en fiets nu zo'n beetje 10 jaar dezelfde route. En ik heb echt nog nooit megemaakt dat mensen zo verstrooid, er niet bij zijn, niet opletten etc. 

Hi Katie,

Welkom,

Dat gedrag in het verkeer dat jij beschrijft veroorzaakt ook steeds meer ongelukken. Iedere dag opnieuw zie je heftige ongelukken.

In Amerika noemen ze dit Vaxxidents. Door de vaccinaties veroorzaakte ongelukken. 

Mensen die tijdens het rijden onwel worden, of een beroerte of een hartaanval krijgen.

Als ze in een bus zitten hebben ze geluk gehad, maar als ze zelfstandig op de weg rijden, is het een probleem:

Een speler van FC Twente is zondag onwel geworden tijdens de terugreis naar Enschede na de uitwedstrijd tegen FC Utrecht. Hij is bij kennis en naar het ziekenhuis vervoerd, laat een woordvoerder van Twente weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Sherlock zei:

Hi Katie,

Welkom,

Dat gedrag in het verkeer dat jij beschrijft veroorzaakt ook steeds meer ongelukken. Iedere dag opnieuw zie je heftige ongelukken.

In Amerika noemen ze dit Vaxxidents. Door de vaccinaties veroorzaakte ongelukken. 

Mensen die tijdens het rijden onwel worden, of een beroerte of een hartaanval krijgen.

Als ze in een bus zitten hebben ze geluk gehad, maar als ze zelfstandig op de weg rijden, is het een probleem:

Een speler van FC Twente is zondag onwel geworden tijdens de terugreis naar Enschede na de uitwedstrijd tegen FC Utrecht. Hij is bij kennis en naar het ziekenhuis vervoerd, laat een woordvoerder van Twente weten.

Dankjewel Sherlock!

Ja moet je nagaan.. vaxxidents. 

Je leest zoveel inderdaad dat er ongelukken gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Katie zei:

Dankjewel flieko!

Ik heb brain fog net even opgezocht en inderdaad dat zie ik best veel bij mensen in mijn omgeving. Vergeetachtig, verstrooid, warrig. Ik werk zelf in de zorg en merk dat bvb wanneer ik een huisarts bel, de situatie uitleg aan de assistente als ik iets nodig ben voor een client. Dat er aan het eind van het gesprek weer gevraagd word waar dit aan kan liggen etc. Dan denk ik he... ik heb net alles uitgelegd. Hoor je dat niet, dringt het niet tot je door. Zo raar.. 

In het verkeer (ik fiets zelf veel) mensen die gewoon zo'n beetje achterom op hun fiets zitten, totaal niet opletten en voor zich kijken. Zo fietste een meid laatst recht op mij af en kwam met haar stuur in mijn stuur terecht. Gelukkig goed afgelopen maar ik begrijp het echt niet. En ik werk nu meer als 12 jaar in de zorg en fiets nu zo'n beetje 10 jaar dezelfde route. En ik heb echt nog nooit megemaakt dat mensen zo verstrooid, er niet bij zijn, niet opletten etc. 

Jij werkt in de zorg, lees ik. Daar was de druk om je te laten vaccineren toch ook enorm?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Katie zei:

Klopt. De druk was daar echt enorm ja! Vele discussies, helaas zelfs ruzies gehad. 

En hoe is dat nu?

In mijn omgeving zie ik mensen die gevaccineerd en geboosterd zijn iedere keer ziek worden. Het is werkelijk om bang van te worden.

En toch? Toch ligt het overal aan behalve de spuiten.

Ik kan er soms met mijn verstand niet bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Katie zei:

In het verkeer (ik fiets zelf veel) mensen die gewoon zo'n beetje achterom op hun fiets zitten, totaal niet opletten en voor zich kijken. Zo fietste een meid laatst recht op mij af en kwam met haar stuur in mijn stuur terecht.

 

IMG_20230418_013526.jpg

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Pieter65 zei:

En hoe is dat nu?

In mijn omgeving zie ik mensen die gevaccineerd en geboosterd zijn iedere keer ziek worden. Het is werkelijk om bang van te worden.

En toch? Toch ligt het overal aan behalve de spuiten.

Ik kan er soms met mijn verstand niet bij.

Nu gelukkig goed.

Klopt Pieter, in mijn omgeving net zo. Ook een aantal in mijn familie met kanker. De vader van mijn beste vriendin binnen 2 maanden overleden aan kanker. 2 vrienden van ons met spoed in het ziekenhuis. 1 met hartritme stoornissen en een saturatie van 78 procent (terwijl hij aan het zuurstof lag) en de ander tot 2 keer aan toe een klaplong. Kreeg hij de eerste keer gewoon tijdens het fietsen en de 2e keer terwijl hij gewoon even zn jas uit deed. En inderdaad Pieter wat je zegt, ze zien het totaal niet in dat het daardoor komt. En dan inderdaad nog heel veel mensen die zich gewoon steeds "ziek en niet fit" voelen. Onvoorstelbaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...