Ga naar inhoud

700.000 mensen keren sport de rug toe na corona


Antoon

Aanbevolen berichten

In het bericht van de telegraaf doen ze weer alsof het voornamelijk laagopgeleiden zijn en dat hoogopgeleiden zo verstandig zijn om weer naar de sportschool terug te keren. Word wat moe van dat domme framen.
Nou ik kan je zeggen dat deze universitair opgeleide (wat dat ook allemaal wil zeggen maar de telegraaf vindt het blijkbaar heel belangrijk) haar oude dansschool alle bijwerkingen van die prik toewenst en hopelijk houden ze daar heel erg lang last van de nasleep van de qr-code. Sporten en dansen doe ik inmiddels zelf wel. Je bent 'familie' voor ze, tijdens de lockdown, zolang als ze profijt van je hebben en jij blijft betalen maar als het hun uitkomt (qr-code) kan je oprotten. Ik neem dit risico nooit weer en ga mijn eigen weg wel.
Kortom: ik ben het compleet met Antoon eens.

aangepast door Koebe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat nu ook een artikel hierover op Niburu. Daar wordt gesteld dat de gevolgen van de prik zelf wel eens voor minder sporters zou kunnen zorgen. Nu zie ik de opmerking van Antoon ook in een ander licht en wellicht bedoelde hij dat. Ook daar ben ik het mee eens als mogelijke oorzaak. Er zullen, denk ik, over het algemeen voornamelijk twee kampen zijn van mensen die niet meer terugkeren naar sport: 1. de mensen met prikschade en 2. de mensen die zich bedonderd voelen door de sportschool en medesporters.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het ook eens dat er mensen zijn die niet meer sporten door prikschade, ook te vergelijken met uitvallen of ziekteverzuim voor werk, toch zijn volgens mij de meer mensen, of tenminste  een behoorlijk grote groep  bang geworden, hoe vaak lees je niet dat sporters in elkaar zakken ook mensen met grote inspanning bezig zoals bergbeklimmers, ook bij geweldadige arrestaties is weleens iets gebeurd. ik zou ook niet meer sporten als ik de prik gehad heb.

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mischien zijn de meeste long covid gevallen wel veroorzaakt door het vaccine. Maar ook niet iedereen krijgt het. Het gekke is is dat het erg op me/cvs lijkt. Hebben eerdere vaccinaties dan mischien ook dezelfde soort ellende veroorzaakt in wat nu cvs patienten zijn? Het zijn dezelfde klachten: POTS, spierzwakte, maintance insomnia, brain fog, een zwakte dat niet overgaat met slaap (ookal slaap zo'n iemand goed)... Alleen werd dat jarenlang in de doofpot gedrukt.

Mijn laatste vaccine was het H1N1 vaccine (2009) na dom hypochondrisch gepush van een familie lid omdat ik imuran en prednison kreeg toen der tijd voor een auto immuun ziekte. Ben die jaren daarna alleen maar achteruit gegaan met totaal nieuwe gezondheids klachten.

Ik denk dat het beste is is om gewoon normaal te doen. Niet gaan kloten met het immuun systeem omdat je een rare hypochondrische angst voor ziektes hebt, maar LEEF! Het lichaam is complex. 1 fout in het vaccine en het kan dingen in je lichaam aanvallen. We hebben bijvoorbeeld meer dan 7000 verschillende soorten peptides in het lichaam, iets waar nooit over gepraat wordt. Maar als het afweer systeem dat gaat aanvallen (omdat een vaccine die opdracht kan geven) dan heb je een probleem, een probleem waar menig dokter te dom voor is.

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Flieko zei:

Mischien zijn de meeste long covid gevallen wel veroorzaakt door het vaccine.

Zat ik ook aan te denken. Die gevallen zijn er ook genoeg. K betwijfel of mensen niet gaan sporten omdat ze bang zijn voor hun hart. De meeste mensen zullen nog steeds geloven dat het vaccin goed is, denk ik. Of zouden er wellicht toch een hoop mensen wakker zijn geworden? 
 

700000 mensen is wel een enorm aantal. Dan zullen er ook sportscholen moeten gaan omvallen zou je zeggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Zat ik ook aan te denken. Die gevallen zijn er ook genoeg. K betwijfel of mensen niet gaan sporten omdat ze bang zijn voor hun hart.

Waarom zouden ze bang zijn voor hun hart? Ze voelen waarschijnlijk iets waardoor het sporten niet lekker meer gaat.

We gaan allemaal een keer dood, maar je slecht/ziekelijk voelen tijdens een activiteit kan wel behoorlijk wat roet in het eten gooien 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Flieko zei:
13 minuten geleden, Flieko zei:

Waarom zouden ze bang zijn voor hun hart? Ze voelen waarschijnlijk iets waardoor het sporten niet lekker meer gaat.

Ik zeg dat ik betwijfel hè. Ze zien dat er jonge mensen sterven met hartproblemen. Dat is best opvallend maar gevaccineerden zullen dat meestal niet linken aan het vaccin. Dat is wat ik ermee bedoel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Flieko nu erzoveel sporters dood neervallen, steeds iets met het hart is er echt wel reden om niet meer te sporten voor een aantal mensen die spuit gehad hebben en zijn nadenken, ik denk een behoorlijk aantal, maar inderdaad je blijft hardnekkigen houden die dat niet accepteren, het zal mogelijk de meerderheid blijven

 

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Koebe zei:

In het bericht van de telegraaf doen ze weer alsof het voornamelijk laagopgeleiden zijn en dat hoogopgeleiden zo verstandig zijn om weer naar de sportschool terug te keren. Word wat moe van dat domme framen.
Nou ik kan je zeggen dat deze universitair opgeleide (wat dat ook allemaal wil zeggen maar de telegraaf vindt het blijkbaar heel belangrijk) haar oude dansschool alle bijwerkingen van die prik toewenst en hopelijk houden ze daar heel erg lang last van de nasleep van de qr-code. Sporten en dansen doe ik inmiddels zelf wel. Je bent 'familie' voor ze, tijdens de lockdown, zolang als ze profijt van je hebben en jij blijft betalen maar als het hun uitkomt (qr-code) kan je oprotten. Ik neem dit risico nooit weer en ga mijn eigen weg wel.
Kortom: ik ben het compleet met Antoon eens.

Ja dat is inderdaad heel irritant. Wat ze bij de Telegraaf dan ook in feite zeggen: Het zijn mensen die vanwege hun lage opleiding niet beter weten en je kunt ze eigenlijk niets kwalijk nemen.

Zelf denk ik dat het precies andersom is en dat het juist de wat hoger opgeleide mensen zijn die doorhebben dat er heel veel dingen niet kloppen.

Zoals Bill Gates, de man die erom bekend staat de wereldbevolking voor een groot deel te willen uitroeien, zit tot in zijn nek in vaccinaties en alles wat daarmee samenhangt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...