Ga naar inhoud

Wie heeft last van het ongevaccineerd zijn?


Sherlock

Aanbevolen berichten

Als je soms op sociale media om je heen kijkt, dan lijken de ongevaccineerden de grootste asociale wezens die deze planeet ooit heeft voortgebracht.

Mensen die geen vaccin willen zullen daar verschillende redenen voor hebben, maar een kenmerk van deze groep mensen is wel dat ze vaak verder denken dan hun neus lang is.

Want om een dergelijk besluit te nemen zoekt men over het algemeen toch eerst dingen zelf uit in plaats van alles voor zoete koek aannemen wat de pers in koor brult.

Maar goed, de druk op ongevaccineerden wordt met de dag groter en ik vroeg mij af hoeveel mensen hier nu echt last van hebben in het dagelijks leven.

Wie heeft er echt last van en wie zegt het valt allemaal best mee want ik ga gewoon mijn eigen gang.

Ook ben ik nieuwsgierig of er toch mensen zijn die dan toch maar besluiten om de prik te nemen om van alle gezeur af te zijn.

aangepast door Sherlock
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Geen last van. In het begin waarschuwde ik mensen van waar het naartoe zal gaan met dit land en nu het bijna allemaal is uitgekomen zijn de meerderheid van de mensen die ik waarschuwde al gevaccineerd

 

Ik praat er niet meer over, ik hou het geheim van dat ik niet gevaccineerd ben voor de meeste mensen. Het is nu ieder voor zich, beter gewoon je mond houden want de gevaccineerden beginnen tegenwoordig helemaal door te slaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-11-2021 om 15:01, Sherlock zei:

Als je soms op sociale media om je heen kijkt, dan lijken de ongevaccineerden de grootste asociale wezens die deze planeet ooit heeft voortgebracht.

Mensen die geen vaccin willen zullen daar verschillende redenen voor hebben, maar een kenmerk van deze groep mensen is wel dat ze vaak verder denken dan hun neus lang is.

Want om een dergelijk besluit te nemen zoekt men over het algemeen toch eerst dingen zelf uit in plaats van alles voor zoete koek aannemen wat de pers in koor brult.

Maar goed, de druk op ongevaccineerden wordt met de dag groter en ik vroeg mij af hoeveel mensen hier nu echt last van hebben in het dagelijks leven.

Wie heeft er echt last van en wie zegt het valt allemaal best mee want ik ga gewoon mijn eigen gang.

Ook ben ik nieuwsgierig of er toch mensen zijn die dan toch maar besluiten om de prik te nemen om van alle gezeur af te zijn.

Heb er geen last van het is er tussen door laveren en direct van je afbijten.Voor de rest zoeken ze het maar uit.⚔️

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als iemand vraagt of ik gevaccineerd ben zeg ik beleefd ,NEE. Als er opmerkingen komen zet ik mijn standpunt uiteen, ik ga winkels binnen zonder mondkapje, kan er trouwens niet tegen, een keer last in de Super, de bedrijfsleider vroeg mij beleefd waarom, na de uiteenzetting was het goed, hij benadrukte wel dat als er een bekeuring komt het dan voor mij is en niet voor hem, daar kan ik mee leven.

Nee ik ga er niet aan onderdoor, nog niet tenminste, waar ik wel aan onderdoor gaat is het aantal doden en iedereen doet of er niets aan de hand is, zo surrealistisch allemaal, de bakker bakt brood, lijn 3 stopt, schooljongens maken ruzie, een verliefd stel flaneert,  zo surrealistisch dus, en de doden gaan en blijven komen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...