Ga naar inhoud

Prettig om hier te zijn


De Teruggetrokkene

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, Joshua zei:

Je kunt het beter zelf beoordelen. Jij hebt ze ervaren en enigzins gezien wat ze met de bijbel doen

Waarom moet ik hun gaan beoordelen. Alle energie die ik daar in steek is zinloos. Ik snap niet dat je steeds opnieuw weer over die mensen begint. K heb je net nog lappen tekst over narcisme gestuurd. Lees je dat niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, De Teruggetrokkene zei:

Waarom moet ik hun gaan beoordelen. Alle energie die ik daar in steek is zinloos. Ik snap niet dat je steeds opnieuw weer over die mensen begint. K heb je net nog lappen tekst over narcisme gestuurd. Lees je dat niet?

? Ik bedoel die claim die je maakte over dat satanische. Je hebt hun zelf ervaren en weet of dat zo is of niet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Joshua zei:

? Ik bedoel die claim die je maakte over dat satanische. Je hebt hun zelf ervaren en weet of dat zo is of niet.

Dat vermoeden heb ik inderdaad. K zie veel gelijkenissen en dat geldt voor alle narcisten die ik heb meegemaakt. Ze doen allemaal ongeveer hetzelfde en het is ook ongeveer hetzelfde als wat de duivel doet. Daarom denk ik dat ze overgenomen zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Joshua zei:

Geef me dan eerst maar eens een werkende app 😅 

Waarom werkt Pionex niet in Nederland?

Ik denk dat het aan u ligt? 🙂 Ben je meerderjarig?

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Joshua zei:

Doe eens die Level 2. Waar je een foto van uw ID moet sturen en een overheidsdocument zoals uw belastingsaangifte.

https://www.pionex.com/blog/how-to-verify-kyc-on-pionex/

 

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Joshua zei:

Ook daar staat Nederland niet in de lijst 

IMG_20231104_124937.jpg

Ik zou dan toch eens contact met hen opnemen. Intussen schiet crypto het plafond uit... Alles staat in groen, nuja bijna alles.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Fundamenteel zei:

En dat is dan er niet mee in interactie gaan. De tijd die je in hen investeerde had je in iets anders kunnen steken waar je zelf beter van werd.

Ik heb een vermoeden dat je vandaag een hoop centen misloopt en je kostbare tijd aan het verspillen bent. Linkse trols overtuigen van je gelijk. 😄 Als je versterking nodig hebt... 

 

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Joshua zei:

Ik heb een vermoeden dat je vandaag een hoop centen misloopt en je kostbare tijd aan het verspillen bent. Woke trols overtuigen. 😄 Als je versterking nodig hebt... 

Neih ik heb me vlak voor de pump in gekocht, verkocht en opnieuw ingekocht.

 

Screenshot_20231104-190504_Pionex.jpg

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Joshua zei:

Gaat lekker 

In december heb ik een nulletje bij. In december 2024 hopelijk opnieuw en nul bij.

  • Like 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...