Ga naar inhoud

Prettig om hier te zijn


De Teruggetrokkene

Aanbevolen berichten

Ik lees veel berichten met een goed gevoel hier. Ondanks dat het maar een kleine club is die hier discussies voeren is onderlinge verhouding erg netjes. Hier vliegen we elkaar niet in de haren en wordt er nagedacht over wat anderen zeggen. Is zeker in deze tijd waarin de meesten vooral zichzelf profileren erg bijzonder. 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...
7 uur geleden, Joshua zei:

Het wordt nog veel prettiger want ik ga hier weg. Ik verziek toch alles dat ik aanraak. Ik wens jullie allemaal het beste.

?

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Joshua zei:

Het wordt nog veel prettiger want ik ga hier weg. Ik verziek toch alles dat ik aanraak. Ik wens jullie allemaal het beste.

 

 

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Joshua zei:

Lol. Nu jij nog! Don't bow down, never compromise 

Hoezo ik nog? Ik doe gewoon mijn eigen ding, elke dag opnieuw. 🙂

BTC gaat musschien 40K halen dit jaar. Mijn "armoede" en 0 euro op de bank is een keuze he. Ik ga enkele jaren all in met crypto en ga dan op pensioen voor mijn 50e. Ik ben daar tevreden mee. Tenzij crypto instort lol.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Fundamenteel zei:

Hoezo ik nog? Ik doe gewoon mijn eigen ding, elke dag opnieuw. 🙂

BTC gaat musschien 40K halen dit jaar. Mijn "armoede" en 0 euro op de bank is een keuze he. Ik ga enkele jaren all in met crypto en ga dan op pensioen voor mijn 50e. Ik ben daar tevreden mee. Tenzij crypto instort lol.

Als je dat hard verdiende geld maar niet gaat delen met een cheater😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Joshua zei:

Als je dat hard verdiende geld maar niet gaat delen met een cheater😉 

Cheaten zou zijn als het zonder toestemming en overleg was.

Ik zal haar zeker niet vergeten. Evenzeer de moeder van mijn kinderen zal herinnerd worden. Ook al is dat mens mij nog meer dan 10K schuldig...

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Joshua zei:

Jij kan wel tegen een grapje. Nog een wojak crypto video 

Ik benoem alle coins op voorhand hey. Wie ze opvolgde weet dat er serieus gerendeerd is afgelopen week en daarvoor. 😉

Ik heb het volste vertrouwen dat alle investeringen minstens verdubbeld worden. En die stijgingen van nu zijn niet eens de verwachtte bull run.

Net zei ik nog: het is toch te mooi om waar te zijn? Maar dat zeg ik al maanden terwijl mijn balans omhoog blijft gaan.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Joshua zei:

😬

Ja man, dat is onderdeel van het leven. Ondersteboven geneukt worden door werkgevers, vrouwen, familie, "vrienden", bureaucraten, politiekers...

Ge wordt er sterker of zwakker van, dat is the battle of the mind.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Fundamenteel zei:

Ja man, dat is onderdeel van het leven. Ondersteboven geneukt worden door werkgevers, vrouwen, familie, "vrienden", bureaucraten, politiekers...

Ge wordt er sterker of zwakker van, dat is the battle of the mind.

🤣ondersteboven geneukt worden..... in Nederland noemen we dat genaaid worden. Pfff. Is me al heel vaak overkomen. Zelfs mijn eigen ouders hebben me tot de dag van vandaag ondersteboven geneukt. Ik ben er wel sterker van geworden. Had waarschijnlijk ook nooit God gezocht als het allemaal op rolletjes liep. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

🤣ondersteboven geneukt worden..... in Nederland noemen we dat genaaid worden. Pfff. Is me al heel vaak overkomen. Zelfs mijn eigen ouders hebben me tot de dag van vandaag ondersteboven geneukt. Ik ben er wel sterker van geworden. Had waarschijnlijk ook nooit God gezocht als het allemaal op rolletjes liep. 

Ja de ouders kunnen wel wat invloed hebben. Ook mee gestreden hier. Maar die rust is nu gevonden en ga ik dan ook niet verstoren zo kort voor hun einde. Ik doe het niet altijd zo goed als hen, dus mijn respect voor hen is vanuit die positie wel enorm gegroeid. Het is niet gemakkelijk en zeker niet met een zoon die beïnvloedbaar is en beïnvloed wordt door slechte individuën. We hebben onze tijd gekend, maar er is nu rust.

Zonder een tikske van God te krijgen, had ik wellicht ook veel minder inzicht dan nu. De duistere zijde is enorm en het is beter neutraal tegenover alles te staan. Gewoon afgevlakt neutraal, statisch, geen oordeel, geen afleiding: 1 doel, 1 kennis, 1 pad naar het doel.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Fundamenteel zei:

Ja de ouders kunnen wel wat invloed hebben. Ook mee gestreden hier. Maar die rust is nu gevonden en ga ik dan ook niet verstoren zo kort voor hun einde. Ik doe het niet altijd zo goed als hen, dus mijn respect voor hen is vanuit die positie wel enorm gegroeid. Het is niet gemakkelijk en zeker niet met een zoon die beïnvloedbaar is en beïnvloed wordt door slechte individuën. We hebben onze tijd gekend, maar er is nu rust.

Zonder een tikske van God te krijgen, had ik wellicht ook veel minder inzicht dan nu. De duistere zijde is enorm en het is beter neutraal tegenover alles te staan. Gewoon afgevlakt neutraal, statisch, geen oordeel, geen afleiding: 1 doel, 1 kennis, 1 pad naar het doel.

Mijn ouders proberen mij bewust te schaden. Narcistisch misbruik. Hebben zelfs via mijn ex de macht over mijn zoon weten te pakken en mij met leugens en manipulatie buitenspel gezet. Mijn respect is daar niet van gegroeid. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Mijn ouders proberen mij bewust te schaden. Narcistisch misbruik. Hebben zelfs via mijn ex de macht over mijn zoon weten te pakken en mij met leugens en manipulatie buitenspel gezet. Mijn respect is daar niet van gegroeid. 

Nooit het gevecht staken man. Zelfs al moet je daarvoor iets in jezelf verslagen. Mijn ex heeft via het gerecht ook iets geprobeerd, en ik kon dat dan langer laten aanslepen dan nodig. Maar ik heb voor de middenweg gekozen, geschikt en nooit meer achteruit gekeken. Soms is schikken de beste overwinning om op de lange termijn de oorlog te winnen.

Mijn oudste begint nu te begrijpen waarom ik zo streng hamer op bepaalde zaken. Dat kwam pas na ervaringen die ze eerst zélf moest opdoen. Daarna begreep ze waarom ik zo streng ben op die zaken. Maar tegelijk ben ik heel tolerant en genieten ze een zeldzame vrijheid. En ze lachen zich vaak een breuk als ik satirisch de draak steek met de politieke correctheid. Toen ik me als zwarte vrouw voordeed (pronoun big momma) en het N woord liet rollen, wisten ze niet waar kruipen om hun lach te verbergen terwijl ze tegelijk gegeneerd waren. Indruk maken... hahaha

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Joshua zei:

Je bent toch niet woke aan het worden?

Neen gewoon niet meer afgeleid. Wat brengt het op tegen lgbqt edm in te gaan? Tegen trollen? Tegen gelijk wat?

Het rendeert enkel slechte gevoelens.

  • Mee Eens 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Fundamenteel zei:

Nooit het gevecht staken man. Zelfs al moet je daarvoor iets in jezelf verslagen. Mijn ex heeft via het gerecht ook iets geprobeerd, en ik kon dat dan langer laten aanslepen dan nodig. Maar ik heb voor de middenweg gekozen, geschikt en nooit meer achteruit gekeken. Soms is schikken de beste overwinning om op de lange termijn de oorlog te winnen.

Mijn oudste begint nu te begrijpen waarom ik zo streng hamer op bepaalde zaken. Dat kwam pas na ervaringen die ze eerst zélf moest opdoen. Daarna begreep ze waarom ik zo streng ben op die zaken. Maar tegelijk ben ik heel tolerant en genieten ze een zeldzame vrijheid. En ze lachen zich vaak een breuk als ik satirisch de draak steek met de politieke correctheid. Toen ik me als zwarte vrouw voordeed (pronoun big momma) en het N woord liet rollen, wisten ze niet waar kruipen om hun lach te verbergen terwijl ze tegelijk gegeneerd waren. Indruk maken... hahaha

Ik zie mijn zoon inmiddels weer. Dit is natuurlijk meer dan mazzel. Ik krijg hulp van boven. Ik stond volledig buitenspel. Van narcisten kun je simpelweg nooit winnen. Ze hebben geen geweten en zetten zodoende elk middel in om hun zin te krijgen. Zodoende weten ze altijd mensen voor zich te winnen die ze ip dat moment nodig hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...