Ga naar inhoud

Prettig om hier te zijn


De Teruggetrokkene

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Ik zie mijn zoon inmiddels weer. Dit is natuurlijk meer dan mazzel. Ik krijg hulp van boven. Ik stond volledig buitenspel. Van narcisten kun je simpelweg nooit winnen. Ze hebben geen geweten en zetten zodoende elk middel in om hun zin te krijgen. Zodoende weten ze altijd mensen voor zich te winnen die ze ip dat moment nodig hebben. 

Daarom enkel investeren in wat rendeert 😉

Mensen om in te investeren zijn op 1 hand te tellen vaak.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Fundamenteel zei:

Daarom enkel investeren in wat rendeert 😉

Mensen om in te investeren zijn op 1 hand te tellen vaak.

Dat klopt inderdaad. Vroeger ging ik in discussie. Vroeger is iets van 2 jaar geleden en daarvoor. Ik was me niet bewust van het geestelijk functioneren van narcisten. Ik ging ervan uit dat je met iedereen op argumenten kunt discussiëren. 2 jaar geleden heb ik geleerd dat met deze mensen niet te discussiëren valt. Zij zijn totaal niet geïnteresseerd in argumenten. Ze zijn enkel geïnteresseerd in winnen. Elk middel is geoorloofd. Deze wetenschap heeft me veel inzicht in het fenomeen gegeven en daardoor ben ik veel sterker gewapend tegen deze mensen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Fundamenteel zei:

Neen gewoon niet meer afgeleid. Wat brengt het op tegen lgbqt edm in te gaan? Tegen trollen? Tegen gelijk wat?

Het rendeert enkel slechte gevoelens.

Slechte gevoelens... dat genereren mensen die hun aftreksel opvegen met bladzijdes uit de bijbel ook. Helemaal als ze die pruttel naar ieders kop gaan gooien. Of je hun nou goed of slecht behandeld. Maakt niet geen verschil. 

Ik zal me proberen weer in te houden, dan kan die linkse troep het weer in alle rust met elkaar doen.

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Joshua zei:

Slechte gevoelens... dat genereren mensen die hun aftreksel opvegen met bladzijdes uit de bijbel ook. Helemaal als ze die pruttel naar ieders kop gaan gooien. Of je hun nou goed of slecht behandeld. Maakt niet geen verschil. 

Ik zal me proberen weer in te houden

Gewoon niet serieus op reageren. Dan geef je ze macht. K heb t je meerdere keren gezegd. Jij geeft ze juist energie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Joshua zei:

Ja dat heb je vaak gezegd, maar hoe kunnen ze daar nou energie van krijgen? 🤨

Je maakt denk ik dezelfde fout die ik tot voor 2 jaar geleden maakte. Ik ben al 46 dus voel je vooral niet dom want je bent niet dom.  Narcisten hebben maling aan ethiek. Ze zijn alleen geïnteresseerd in hun verlangen om zichzelf boven anderen te verheffen. Elk middel grijpen ze aan. Hoe goed de argumenten zijn die je ook aanvoert, ze manoeuvreren daar heel makkelijk omheen. Het is ontzettend slim maar tegelijkertijd ook ontzettend zinloos. Het gaat er alleen om dat zij zich goed voelen. Als je zelf niet zo bent is het bijna niet te snappen 

  • Mee Eens 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Dat klopt inderdaad. Vroeger ging ik in discussie. Vroeger is iets van 2 jaar geleden en daarvoor. Ik was me niet bewust van het geestelijk functioneren van narcisten. Ik ging ervan uit dat je met iedereen op argumenten kunt discussiëren. 2 jaar geleden heb ik geleerd dat met deze mensen niet te discussiëren valt. Zij zijn totaal niet geïnteresseerd in argumenten. Ze zijn enkel geïnteresseerd in winnen. Elk middel is geoorloofd. Deze wetenschap heeft me veel inzicht in het fenomeen gegeven en daardoor ben ik veel sterker gewapend tegen deze mensen.

Zo is het. Gewoon de illusie van de overwinning geven en de tijd voor zich laten spreken. Tijd brengt raad.

  • Mee Eens 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Joshua zei:

Slechte gevoelens... dat genereren mensen die hun aftreksel opvegen met bladzijdes uit de bijbel ook. Helemaal als ze die pruttel naar ieders kop gaan gooien. Of je hun nou goed of slecht behandeld. Maakt niet geen verschil. 

Ik zal me proberen weer in te houden, dan kan die linkse troep het weer in alle rust met elkaar doen.

Doe alsof die mensen een programma van the matrix zijn.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Joshua zei:

Als een computer programma? Dan moet er ergens een kruisje te vinden zijn om dat programma af te sluiten.

En dat is dan er niet mee in interactie gaan. De tijd die je in hen investeerde had je in iets anders kunnen steken waar je zelf beter van werd.

 

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Baudet gaat in de kamer en bij televisie ook in gesprek met dit soort mensen. Hij wordt niet kwaad terwijl hij goed door heeft wat ze doen. Ik vind het erg knap hoe deze man het hoofd koel houdt. Mijn niveau is dat ik er gewoon niet mee in discussie ga. Baudet heeft een  buitengewoon sterk karakter. 

Knap hoe Baudet rustig blijft. Ik zou het niet kunnen, met al die mindgames, dan kreeg je allang een video dat rondging op dumpert. "Clini clown gecastreerd, 6 maanden taakstraf." Einde politieke carrière 

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Joshua zei:

Dus je kunt niet op kruisje klikken of de hele stekker eruit trekken? Pff. Virtuele brandstapel misschien?

Mik eens 2 jaar vooruit in tijd en leef daar naar.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Ik heb een sterk vermoeden dat hun karakter is overgenomen door de boze. Kun jij de duivel met argumenten bestrijden?

Blijkbaar niet want dan krijg ik volgespoten en verscheurde bladzijdes uit de bijbel naar mijn kop geslingerd. Meestal vermengt met een vleugje Robert Plomp van vromepraatjes.nl. Lijkt wel een grote linkse orgie. 99% van de bijbel moet van hen in de vuilnisbak en die paar verzen die nog overblijven lezen ze in het boek van de heer Plomp.

In een nutshell met deze mensen: Geen oordeel, geen zonden, do as thou wilt. Ben je het er niet mee eens, dan heb je de geest niet. 

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Joshua zei:

Blijkbaar niet want dan krijg ik volgespoten en verscheurde bladzijdes uit de bijbel naar mijn kop geslingerd. Meestal vermengt met een vleugje Robert Plomp van vromepraatjes.nl. Lijkt wel een grote linkse orgie. 99% van de bijbel moet van hen in de vuilnisbak en die paar verzen die nog overblijven lezen ze in het boek van de heer Plomp.

In een nutshell met deze mensen: Geen oordeel, geen zonden, do as thou wilt. Ben je het er niet mee eens, dan heb je in flaw zijn woorden de geest niet. Zo subtiel, zo sneaky hoe hij dat doet.

Dus letterlijk satanisch 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...