Ga naar inhoud

Rob Jetten is een haatzaaier


De Teruggetrokkene

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Ik vind het een satanskind. Hij probeert mensen te dwingen om deze gekkigheid normaal te vinden en om dit aan kleine kinderen op te dringen. 

Hoeveel schade kan één clini clown aanrichten? Denk niet dat men die gast heel serieus neemt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op argumentatie niet, maar ze doen het sluw. Door de bijval worden de woorden van Baudet krachteloos gemaakt. Het is allemaal emotie toneel. Op argumenten hebben ze geen schijn van kans maar door emoties te simuleren poetsen ze Baudet zijn argumenten weg. Dat zie je tijdens debatten in de tweede kamer continu.  Inmiddels is de halve samenleving zo verworden.  

aangepast door De Teruggetrokkene
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Op argumentatie niet, maar ze doen het sluw. Door de bijval worden de woorden van Baudet krachteloos gemaakt.

Hadden ze die clown dan niet op zn minst normale kleding aan kunnen laten trekken? Dan werkt de propaganda met die sluwe tactieken misschien nog beter

 

IMG_20231102_232219.jpg

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, De Teruggetrokkene zei:

Nou, echt! Ik heb die hele aflevering gekeken van 1:30 uur. Die Jetten is echt een vals ventje. Opgeleid door Rockefeller. Een echte Chazarenknecht

Anderhalf uur deze ellende? Heb em nu opgezet. Eens kijken wat voor mindgames de NOS hier allemaal toepast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-11-2023 om 22:23, Joshua zei:

Hoeveel schade kan één clini clown aanrichten? Denk niet dat men die gast heel serieus neemt.

Onderschat de kracht van één persoon niet, alhoewel ik het met Dr. Thierry Baudet eens was in dit debat vindt ik dat hij slecht argumenteerde en daarom de kans loopt om anderen juist de kant van de tegenstanders over te nemen. James Lindsay schreef veel over "kampsessies" (struggle sessions) en wat er hier met Thierry gebeurde was duidelijk zo'n sessie. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Popko Poppema zei:

Onderschat de kracht van één persoon niet, alhoewel ik het met Dr. Thierry Baudet eens was in dit debat vindt ik dat hij slecht argumenteerde en daarom de kans loopt om anderen juist de kant van de tegenstanders over te nemen. James Lindsay schreef veel over "kampsessies" (struggle sessions) en wat er hier met Thierry gebeurde was duidelijk zo'n sessie. 

Heb je een fragment bekeken of de hele aflevering? Als je de hele aflevering kijkt kun je zien hoe men de hele tijd of Baudet weglacht of in de reden valt. Met argumenten zijn die mensen niet te overreden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...