Ga naar inhoud

Volgend jaar derde wereld oorlog?


Joshua

Aanbevolen berichten

Voor mij zou het een wonder zijn als die oorlog er niet komt.

Alle tekenen wijzen erop dat we richting een ongekende escalatie gaan. En wat dat betreft is de ultieme katalysator waarschijnlijk Israël.

Ongeacht wat je wel of niet vindt is het resultaat van wat er nu gebeurt dat de wereld in twee kampen wordt verdeeld.

De ene kant van de wereld kiest voor Israël en de andere helft voor de Palestijnen.

Dan is nog slechts een kwestie van tijd voordat zaken dusdanig uit de hand gaan lopen dat we ons inderdaad in die oorlog bevinden.

Wat wij bij ons in het nieuws niet zien zijn de miljoenen mensen die overal ter wereld in de moslimlanden de straat op gaan. 

Het worden hoe dan ook spannende tijden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de indruk dat de moslims in Nederland zich vrij rustig houden. Het is natuurlijk wel zo dat ze hier ook gaan rellen als ze het voorbeeld in andere landen zien. 
 

Uiteindelijk komt die derde wereldoorlog wel een keer. Of dat op korte termijn is durf ik niet te zeggen. De Illuminati hebben hun plannen maar dat betekent niet dat die plannen ook lukken. Ze voelen zich goden maar zijn dat beslist niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
1 uur terug, AME zei:

Als het grote deel van de bevolking lekker blijft slapen dan ligt hun geen strobreed in de weg helaas.

Vluchten? Waarheen?

Klopt helemaal. De bevolking is in feite net zo schuldig. Ze hebben de plicht om overheden te controleren en te corrigeren. Ik werk in het bedrijfsleven en ben daar ook wakker, zeg maar. Ik ben 1 van de weinigen. De meeste collega's vinden het helemaal prima dat we bedrogen en gemanipuleerd worden door het management. Ik heb ook niet zoveel vrienden meer in mijn werk omdat ik geen meeloper ben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, AME zei:

Als het grote deel van de bevolking lekker blijft slapen dan ligt hun geen strobreed in de weg helaas.

Vluchten? Waarheen?

Er is geen ontsnappen aan.

We hebben nu kennis van hoe deze samenleving ontwikkelde en wat ze kinderen aandoen om zich moreel superieur of veiliger te voelen.

Dit vereist een draconische voorbereiding. Ik weet dat de vijand niet over grenzen woont maar zeer nabij mij. De vijand deelt zelfs de lakens met mij.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Fundamenteel zei:

Er is geen ontsnappen aan.

We hebben nu kennis van hoe deze samenleving ontwikkelde en wat ze kinderen aandoen om zich moreel superieur of veiliger te voelen.

Dit vereist een draconische voorbereiding. Ik weet dat de vijand niet over grenzen woont maar zeer nabij mij. De vijand deelt zelfs de lakens met mij.

Lijkt me pittig als je zelfs strijd hebt in je relatie om dit soort zaken.

  • Mee Eens 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Klopt helemaal. De bevolking is in feite net zo schuldig. Ze hebben de plicht om overheden te controleren en te corrigeren. Ik werk in het bedrijfsleven en ben daar ook wakker, zeg maar. Ik ben 1 van de weinigen. De meeste collega's vinden het helemaal prima dat we bedrogen en gemanipuleerd worden door het management. Ik heb ook niet zoveel vrienden meer in mijn werk omdat ik geen meeloper ben. 

Knap dat je je dan toch sterk houdt en bij zo'n bedrijf blijft werken. Wat is je motivatie om door te gaan? Ik ben namelijk wel nieuwsgierig🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, AME zei:

Knap dat je je dan toch sterk houdt en bij zo'n bedrijf blijft werken. Wat is je motivatie om door te gaan? Ik ben namelijk wel nieuwsgierig🤔

Valt heel erg mee, dat knappe van mij. Ik heb gewoon een heel fijn baantje wat ik nooit meer op een andere plek ga krijgen. Ik werk in de buitendienst en werk alleen. Ik mag mijn eigen werktijden bepalen en de planning doe ik ook zelf. Het is dus incidenteel dat ik de negatieve hypocriete druk ervaar van de manipulatieve managers en laffe collega's. Ik sta er boven en laat ze ook merken dat ik schijt aan ze heb. Tijdens vergaderingen zorgen ze er ook voor dat ze met meerdere managers aanwezig zijn, zodat ik tam blijf. Voelt niet echt fijn maar tegelijkertijd weet ik dat ze een beetje op hun hoede zijn met mij in hun buurt. Ik ben geen held maar ik ben ook zeker geen lafaard. Een meeloper ben ik sowieso nooit geweest en zodoende weet ik mijn hele leven al dat er altijd een groepje slechte mensen zijn die lafaards om zich heen verzamelen om types zoals ik proberen te onderdrukken. Ik kan er wel mee omgaan door me niet te laten intimideren en op momenten ook zelf klappen uit te delen. Gewoon eerlijk blijven en af en toe een steek onder water geven. Soms geniet ik er zelfs van dat ze me er niet onder krijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Valt heel erg mee, dat knappe van mij. Ik heb gewoon een heel fijn baantje wat ik nooit meer op een andere plek ga krijgen. Ik werk in de buitendienst en werk alleen. Ik mag mijn eigen werktijden bepalen en de planning doe ik ook zelf. Het is dus incidenteel dat ik de negatieve hypocriete druk ervaar van de manipulatieve managers en laffe collega's. Ik sta er boven en laat ze ook merken dat ik schijt aan ze heb. Tijdens vergaderingen zorgen ze er ook voor dat ze met meerdere managers aanwezig zijn, zodat ik tam blijf. Voelt niet echt fijn maar tegelijkertijd weet ik dat ze een beetje op hun hoede zijn met mij in hun buurt. Ik ben geen held maar ik ben ook zeker geen lafaard. Een meeloper ben ik sowieso nooit geweest en zodoende weet ik mijn hele leven al dat er altijd een groepje slechte mensen zijn die lafaards om zich heen verzamelen om types zoals ik proberen te onderdrukken. Ik kan er wel mee omgaan door me niet te laten intimideren en op momenten ook zelf klappen uit te delen. Gewoon eerlijk blijven en af en toe een steek onder water geven. Soms geniet ik er zelfs van dat ze me er niet onder krijgen. 

Bedankt voor je openheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-12-2023 om 19:42, AME zei:

Lijkt me pittig als je zelfs strijd hebt in je relatie om dit soort zaken.

Neen geen strijd. Het was om duidelijk te maken hoe meer nabij het is dan we zouden denken.

En dan heb je nog de vijand in onszelf waar we 10x meer waakzaam voor moeten zijn.

  • Mee Eens 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 “They (the West) took Finland and dragged it into NATO! Why, did we have any disputes with Finland? All disputes, including those of a territorial nature in the middle of the 20th Century, have all been resolved long ago,” Putin said in an interview published on Sunday.  “There were no problems, but now there will be, because we will now create the Leningrad military district there and definitely concentrate military units there,” Putin added

https://edition.cnn.com/2023/12/17/world/putin-warns-problems-finland-nato-intl/index.html

 

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen enkele interesse in dit forum en wat de reageerders schrijven.

Ik wil slechts 1 ding en dat is dat mijn account hier wordt verwijderd!

Dit probeer ik nu al maanden voor mekaar te krijgen, maar nul komma nul resultaat. Zelfs geen enkele reactie!

 

Wat een website!

Jullie zijn een schande!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Joep zei:

Ik heb geen enkele interesse in dit forum en wat de reageerders schrijven.

Ik wil slechts 1 ding en dat is dat mijn account hier wordt verwijderd!

Dit probeer ik nu al maanden voor mekaar te krijgen, maar nul komma nul resultaat. Zelfs geen enkele reactie!

Wat een website!

Jullie zijn een schande!

Zelfs zonder een officiële moderator-badge moet ik opmerken dat het opmerkelijk is dat u hier account(s) heeft aangemaakt. De uitlogknop staat rechtsboven, maar dat weet u waarschijnlijk al, gezien het gebrek aan activiteit onder deze gebruikersnaam.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Squidward zei:

Zelfs zonder een officiële moderator-badge moet ik opmerken dat het opmerkelijk is dat u hier account(s) heeft aangemaakt. De uitlogknop staat rechtsboven, maar dat weet u waarschijnlijk al, gezien het gebrek aan activiteit onder deze gebruikersnaam.

Ik las hier heel even mee en dacht dat dit forum wel een plek voor mij zou kunnen zijn.

Ik registreerde me en las nog meer mee.

Hoe meer ik las, hoe meer ik me realiseerde dat ik hier compleet niets mee te maken wil hebben.

 

En ik wil niet uitloggen, ik wil dat mijn account verwijderd wordt.

Maar kennelijk wil de beheerder en/of de moderators zoveel als mogelijk gebruikers kunnen tonen.

Terwijl ik recht heb op een totale verwijdering van mijn account.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Joep zei:

Ik las hier heel even mee en dacht dat dit forum wel een plek voor mij zou kunnen zijn.

Ik registreerde me en las nog meer mee.

Hoe meer ik las, hoe meer ik me realiseerde dat ik hier compleet niets mee te maken wil hebben.

En ik wil niet uitloggen, ik wil dat mijn account verwijderd wordt.

Maar kennelijk wil de beheerder en/of de moderators zoveel als mogelijk gebruikers kunnen tonen.

Terwijl ik recht heb op een totale verwijdering van mijn account.

Je opmerking komt wel op een interessant moment, laten we het daarbij houden. Deze keer heb je je kaarten wat al te roekeloos gespeeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Squidward zei:

Je opmerking komt wel op een interessant moment, laten we het daarbij houden. Deze keer heb je je kaarten wat al te roekeloos gespeeld.

Ik doe niet aan spelletjes!

Ik wil slechts 1 ding: verwijder mijn account!

 

Ik ga verder niet in op wat je zegt, het maakt me geen donder uit hoe hier "spelletjes" gespeeld worden.

Het feit dat er iets speelt zegt genoeg.

 

Dus nogmaals aan de beheerder danwel moderators met de rechten daartoe: VERWIJDER MIJN ACCOUNT PER DIRECT!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Joep zei:

Ik doe niet aan spelletjes!

Ik wil slechts 1 ding: verwijder mijn account!

Ik ga verder niet in op wat je zegt, het maakt me geen donder uit hoe hier "spelletjes" gespeeld worden.

Het feit dat er iets speelt zegt genoeg.

Dus nogmaals aan de beheerder danwel moderators met de rechten daartoe: VERWIJDER MIJN ACCOUNT PER DIRECT!

Natuurlijk... 

Joehoe Balthasar, er was nog een nepaccount verborgen dat op een zeer opmerkelijk moment tevoorschijn komt. Ik zou zeggen: verwijder het vooral niet, maar verbannen lijkt me passend. Het definitieve oordeel ligt natuurlijk bij u.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Squidward zei:

Natuurlijk... 

Joehoe Balthasar, er was nog een nepaccount verborgen dat op een zeer opmerkelijk moment tevoorschijn komt. Ik zou zeggen: verwijder het vooral niet, maar verbannen lijkt me passend. Het definitieve oordeel ligt natuurlijk bij u.

Ik heb geen idee waar je het over hebt.

Er kan teruggekeken worden en dan kan men zien dat ik nu al maanden probeer om mijn account te laten verwijderen.

Als je niets toe te voegen hebt, hou dan gewoon je mond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...