Ga naar inhoud

Volgend jaar derde wereld oorlog?


Joshua

Aanbevolen berichten

Op 19-12-2023 om 23:55, GamerPro2003 zei:

Haha, geniaal! Maar wees voorzichtig. Je wilt geen overheidstrollen achter je aan hebben. Het web is een mijnenveld!✌️

Dat is op zich geen gek idee. Het concept van overheidstrollen, waarbij ambtenaren online extremistische gemeenschappen ontbinden, lijkt me een bevredigende baan als je erin slaagt bijvoorbeeld nazichatgroepen uit elkaar te halen. Maar dat is slechts mijn mening, en het vereist aanzienlijke psychologische kennis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-12-2023 om 11:44, AME zei:

Wij zouden dat wel willen, maar onze regering en degene die hen aanstuurt willen dat niet.

Misschien zouden we dat als bevolking ook meer kunnen afdwingen als we niet zo verdeeld stonden. Maar mensen worden moedwillig verdeeld en tegen elkaar opgezet om aan alle essentie en nuance voorbij te gaan.

Toegegeven, ik lever ook weinig nuance na de strijdbijl begraven te hebben. Hoewel ik nog wel eens uitspattingen heb, waarin duistere satire boven kan drijven.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...