Ga naar inhoud

Volgend jaar derde wereld oorlog?


Joshua

Aanbevolen berichten

10 uur geleden, Joep zei:

Als u nadenkt, weet je wie ik ben.

Je zal toch met meer duidelijkheid moeten komen, of verwijs naar de topic bij Credible, tot nu toe kom je met gebakken lucht, niemand kan hier wat mee, bij Credible kom ik met gegronde Bijbelse argumentatie waar waar men wat aan heeft. als het anders is volgens jou, kom dan met punten.

Of hoop je door hier te super trollen dat je een ban krijgt, voor die tijd wil ik graag weten wie je bent in werkelijlkheid

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lijkt me een flawless idee. Volgens het artikel bestaat er de mogelijkheid dat de derde wereldoorlog volgende maand uitbreekt. Ondanks eerdere foutieve voorspellingen op andere kanalen, baart de huidige wereldsituatie me toch enige zorgen.

aangepast door Squidward
Verduidelijking
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, zoiets inderdaad. Ik probeer zo realistisch mogelijk in het leven te staan. Niet overdreven positief zoals sommigen dat proberen over te laten komen en ook niet overdreven negatief. Komt ook door m'n geloof. De negatieve realiteit van deze wereld is een feit en tevens beproeving voor de gelovigen. Wij krijgen de kracht om dit te doorstaan. Ongelovigen zullen het op eigen kracht moeten doen. Dat zal niet makkelijk zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de Islamitische escatologie ontstaat WW3 in het Midden Oosten en het wordt de grootste die de wereld gekend heeft, dus waarschijnlijk met atoomwapens.

Er staat ook beschreven dat één van de aanleidingen hiervoor de vondst van de meest reusachtig goudvoorraad ter wereld is, onder de rivier de Eufraat.

Deze rivier en de goudberg eronder wordt letterlijk genoemd bij haar oude naam in geschriften van 1400 jaar oud.

De rivier loopt door Turkije, Irak, Syrië. Momenteel zijn er langs deze rivier Turkse, Amerikaanse, Engelse, Russische, Koerdische, Iraanse en verschillende Arabische soldaten actief.

Turkije, dat militair enorm sterk en innovatief is, zal daan haar kwakkelende achilleshiel (de economie) kunnen herstellen met dat goud.

De balans zal verstoord raken en in het voordeel van Erdogan vallen en dat zullen velen niet leuk vinden. Waaronder Israel.

Als je ook nog herinnert wat Albert Pike en Albert Einstein schreven over WW3...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Antoon zei:

Je zal toch met meer duidelijkheid moeten komen, of verwijs naar de topic bij Credible, tot nu toe kom je met gebakken lucht, niemand kan hier wat mee, bij Credible kom ik met gegronde Bijbelse argumentatie waar waar men wat aan heeft. als het anders is volgens jou, kom dan met punten.

Of hoop je door hier te super trollen dat je een ban krijgt, voor die tijd wil ik graag weten wie je bent in werkelijlkheid

Mijn excuses Antoon, ik verwar u met iemand anders met een net iets andere naam, zie ik nu.

Op credible ben ik nog nooit geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, Joep, als ik jouw berichten zo lees en de timing van dit alles zo bekijk dan denk ik dat je beter kunt gaan solliciteren bij het circus. Het lijkt erop dat je talent hebt voor het jongleren met nonsens. Maar als je het écht wilt maken, probeer dan die geweldige knop rechtsboven met die drie streepjes eens. Daar vind je het magische woord: uitloggen. Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een zeer complexe wereldsituatie.

Is het werkelijk onmogelijk ons enkel met interne problemen bezig te houden en ons te beperken tot onze eigen grenzen? Defensief.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Fundamenteel zei:

Het is een zeer complexe wereldsituatie.

Is het werkelijk onmogelijk ons enkel met interne problemen bezig te houden en ons te beperken tot onze eigen grenzen? Defensief.

Wij zouden dat wel willen, maar onze regering en degene die hen aanstuurt willen dat niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Ravenheer zei:

Volgens de Islamitische escatologie ontstaat WW3 in het Midden Oosten en het wordt de grootste die de wereld gekend heeft, dus waarschijnlijk met atoomwapens.

Er staat ook beschreven dat één van de aanleidingen hiervoor de vondst van de meest reusachtig goudvoorraad ter wereld is, onder de rivier de Eufraat.

Deze rivier en de goudberg eronder wordt letterlijk genoemd bij haar oude naam in geschriften van 1400 jaar oud.

De rivier loopt door Turkije, Irak, Syrië. Momenteel zijn er langs deze rivier Turkse, Amerikaanse, Engelse, Russische, Koerdische, Iraanse en verschillende Arabische soldaten actief.

Turkije, dat militair enorm sterk en innovatief is, zal daan haar kwakkelende achilleshiel (de economie) kunnen herstellen met dat goud.

De balans zal verstoord raken en in het voordeel van Erdogan vallen en dat zullen velen niet leuk vinden. Waaronder Israel.

Als je ook nog herinnert wat Albert Pike en Albert Einstein schreven over WW3...

Interessant verhaal.

Ik had nog nooit gehoord van die enorme goudvoorraad daar.

Is er op dit moment iemand actief bezig om dat goud op te sporen?

Want, zolang dat goud niet is gevonden, zal er dan ook die oorlog niet uitbreken neem ik aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-12-2023 om 20:29, Squidward zei:

Nou, Joep, als ik jouw berichten zo lees en de timing van dit alles zo bekijk dan denk ik dat je beter kunt gaan solliciteren bij het circus. Het lijkt erop dat je talent hebt voor het jongleren met nonsens. Maar als je het écht wilt maken, probeer dan die geweldige knop rechtsboven met die drie streepjes eens. Daar vind je het magische woord: uitloggen. Veel succes!

Wat ben jij een triest mens.

Ik heb je meerdere malen terecht gezet, nav je onzinnige insinuaties en daar had je het bij moeten laten.

Maar ik herken mensen zoals jij, ben er velen tegengekomen:  je hebt een plaat voor je kop.

Je denkt leuk en assertief te zijn, maar ondertussen willen mensen graag van je af komen.

 

En morgen sta je gewoon weer om de rest van je mede-mens het leven ongemakkelijk maken met je domme gelul en zogenaamde grappen.

Ze zullen het je niet zeggen, maar denken het.

 

Denk daar maar eens over na!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Joep zei:

Wat ben jij een triest mens.

Ik heb je meerdere malen terecht gezet, nav je onzinnige insinuaties en daar had je het bij moeten laten.

Maar ik herken mensen zoals jij, ben er velen tegengekomen:  je hebt een plaat voor je kop.

Je denkt leuk en assertief te zijn, maar ondertussen willen mensen graag van je af komen.

En morgen sta je gewoon weer om de rest van je mede-mens het leven ongemakkelijk maken met je domme gelul en zogenaamde grappen.

Ze zullen het je niet zeggen, maar denken het.

Denk daar maar eens over na!

Het lijkt erop dat je nog steeds op ontdekkingsreis bent in de wondere wereld van uitlogknoppen. Of ben je hier voor een spontane coming-out? Ik wacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Squidward zei:

Het lijkt erop dat je nog steeds op ontdekkingsreis bent in de wondere wereld van uitlogknoppen. Of ben je hier voor een spontane coming-out? Ik wacht.

Zoals ik al zei: jij hebt een plaat voor de kop.

Verder reageer ik niet meer op jou.

Sterker op niemand meer, behalve ene Boma, als ie de ballen heeft.

Nog zo'n minkukel die even wat neerkalkt en na terechtwijzing van mij niet meer reageert.

Tis alleen dat minkukel Boma kennelijk de rechten heeft om te doen wat ik vraag.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...