Ga naar inhoud

We hebben een klimaatprobleem en de auto's worden steeds groter


Veritas

Aanbevolen berichten

Probeer vandaag de dag maar eens om je auto ergens te parkeren.

Als je al een plekje vindt, is er een grote kans dat je moet proberen je tussen twee enorme SUV's in te persen.

Ze nemen vaak meer dan één parkeerplek in bezit en wat ik al helemaal niet begrijp is waarom de auto's steeds groter worden.

Ze worden niet alleen steeds groter, ze worden ook steeds lelijker. Sommigen zien er uit als een soort monsterlijke gedrochten.

De nieuwe auto's van tegenwoordig hebben voor mij iets satanisch. Ik kan er niet precies mijn vinger opleggen, maar zo voelt het wel.

Het hoofdpunt wat ik wil maken is dat als het waar is wat ze zeggen dat we een klimaat en een milieuprobleem hebben, dan is het zaak om die monsters zo snel mogelijk van de weg te halen.

Hoe kan je in vredesnaam een klimaatpolitiek voeren terwijl je tegelijkertijd toestaat dat er steeds grotere monsters op de weg verschijnen?

Is er iemand die mij de logica achter dit alles kan uitleggen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn conclusie is tegenwoordig meer als volgt. 90% van de mensen heeft blijkbaar liever het bedrog dan de waarheid. Al leg je het bewijs voor hun neus neer dan zullen ze het nog ontkennen en jou ervan beschuldigen dat je een complotdenker bent. Dat de wereld nu richting een dictatuur gaat is dan eigenlijk gewoon een democratisch besluit. Hoewel ik het niet eerlijk vind kan ik me er wel beter in berusten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...