Ga naar inhoud

Wie wordt de antichrist?


erec

Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Meeste reacties in dit topic

Meeste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op 11-3-2024 om 20:53, Balthasar Boma zei:

Ik heb geen idee wat een hadit is.

Heb jij toevallig enig idee over wie het wel zou kunnen zijn.

Iemand met één oog en een grote internationale aanhang? Lijkt mij wel iemand die behoorlijk moet opvallen.

 

Geen idee, als we de Islamitische hadiths volgen, zit hij nog steeds vastgeketend op een eiland op zee (Bermuda-driehoek? Nihau? Noord-Sentinel? Slangeneiland? Isla de Las Munecas?) wachtend op het bevel om compleet los te gaan.

Dat bevel gaat komen na de "Bevrijding van Constantinopel door de moslimlegers", staat er te lezen.

Constantinopel = Istanboel.

Dit betekent dus dat Turkije, een NAVO-land, in een oorlog terecht komt en dat haar grootste stad bezet wordt door een niet-moslimland (Rusland, VS?).

Verschillende islamitische landen zullen onder leiding van de Mahdi (de islamitische Aragorn, John Snow of Neo) richting Turkije oprukken en haar bevrijden. Direct na de bevrikding verschijnt de Antichrist (Dajjal) vanuit het "Oosten".

 

https://islamqa.org/hanafi/askimam/28606/is-tamim-dari-r-a-the-only-person-to-have-seen-the-dajjal-is-this-the-same-beast-mentioned-in-the-hadith-of-tamim-dari-r-a/

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Al-Masih_ad-Dajjal

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Ravenheer zei:

 

Geen idee, als we de Islamitische hadiths volgen, zit hij nog steeds vastgeketend op een eiland op zee (Bermuda-driehoek? Nihau? Noord-Sentinel? Slangeneiland? Isla de Las Munecas?) wachtend op het bevel om compleet los te gaan.

Dat bevel gaat komen na de "Bevrijding van Constantinopel door de moslimlegers", staat er te lezen.

Constantinopel = Istanboel.

Dit betekent dus dat Turkije, een NAVO-land, in een oorlog terecht komt en dat haar grootste stad bezet wordt door een niet-moslimland (Rusland, VS?).

Verschillende islamitische landen zullen onder leiding van de Mahdi (de islamitische Aragorn, John Snow of Neo) richting Turkije oprukken en haar bevrijden. Direct na de bevrikding verschijnt de Antichrist (Dajjal) vanuit het "Oosten".

 

https://islamqa.org/hanafi/askimam/28606/is-tamim-dari-r-a-the-only-person-to-have-seen-the-dajjal-is-this-the-same-beast-mentioned-in-the-hadith-of-tamim-dari-r-a/

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Al-Masih_ad-Dajjal

 

 

Misschien heeft dit ook te maken met dingen die veranderen in Turkije:

De Turkse president Recep Tayyip Erdogan heeft verklaard dat de lokale verkiezingen op 31 maart in Turkije zijn laatste verkiezingen zijn. Dat zou betekenen dat hij in 2028, wanneer zijn regeertermijn afloopt, niet herkiesbaar zal zijn. Hij heeft er op dat moment een kwarteeuw op zitten als premier en vervolgens president.

Erdogan lijkt mij wel iemand die Turkije een oorlog in zou kunnen sleuren en dan gok ik op een oorlog met Rusland. Hij is nu goede maatjes met Poetin maar dat kan ook van de ene op de andere dag veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-3-2024 om 15:27, erec zei:

Sorry hoor maar dat kan ik helaas niet geloven. Zij zijn karakters (acteurs) die een rol vervullen op het wereldtoneel toneel.de dood van Diana was gescript haar karakter is dood zij zelf zal meschien nog leven maar die komen niet terug.

De annunaki zijn wezens uit het 4d en hebben atlantis overgenomen en het mensenras tot slavenras gemaakt (via de pijnappelklier)vandaar het Egyptische oog en als we echt goed kijken kan je zien en lezen dat alle oude tijden hetzelfde verhaal hebben(alles lijdt naar 1)

 

Gr

E

Ik was bevriend met Hielke Welling in Amersfoort en hij had een vriend; dominee Groenendaal. Die vertelde hem dat hij en zijn vrouw Gre op vakantie waren op het Britse Kanaaleiland Guernsey. Ze verkenden het eiland... bekeken de hoofdstad en de haven en raakten aan de praat met een inwoner. Bleef de Burgemeester van het eiland te zijn. Ze hadden een leuk gesprek en de burgemeester nodigde hen uit voor een kopje thee op het stadhuis... de dag erop. Ze kwamen op het afgesproken tijdstip. Namen plaats en de gemeentesecretaris bracht hen thee en scones... en zo hadden ze een leuk onderhoud met de burgemeester. De deur stond open en de gemeentesecretaris kon het gesprek volgen en... toen hij hen uitliet zei hij: 'U bent open en geinteresseerd... ik zou graag iets met u willen delen. Kan ik u in het hotel bezoeken'?!, vroeg hij... Groenendaal keek zijn vrouw Gre aan en ze knikten van 'ja dat is prima'... en zo verscheen de gemeentesecretaris s 'avonds om acht uur in het hotel. Ze bestelden koffie en gingen bijeen zitten. De man kuchte, schraapte zijn keel en zei: 'Ik heb iets gezien met mijn ogen, dat mijn verstand niet kan bevatten. Ik heb er nog met niemand over gesproken en draag het als een geheim met me mee. Op een dag, niet zo lang na het auto-ongeluk van lady Diana en haar vriend Dodi bezocht ik het internationale vliegveld van Guernsey. Ik keek vanaf het platvorm op de vliegtuigen, de startbanen en de hangars. Verderop stond een groot toestel, een Hercules transportvliegtuig, dat kennelijk geladen werd. Ik zag militairen met heftrucks de lading naar binnen rijden en... vanuit een ooghoek zag ik in de andere richting mensen naar buiten komen uit een hangar. Ook militairen en kennelijk hogere officieren, want ik zag hun sterren blinken in de zon en... hee er waren ook burgers bij. Het gezelschap liep in de richting van het Hercules toestel en ik volgde hen... en besefte dat de burgers mij bekend voor kwamen; ze deden me denken aan lady Diana en haar vriend Dodi, maar... dat kon toch niet... die waren recent omgekomen in de Parijse tunnel. Ik kon mijn ogen niet geloven en toch zweer ik dat zij het waren. Ze gingen het toestel in, dat een kwartier later startte en opsteeg... en... dat was wat ik u wilde vertellen'! Groenendaal en zijn vrouw luisterden met open mond... en keken elkaar aan. De man bedankte hen voor de ontmoeting en het gesprek en verliet het hotel, het Nederlandse echtpaar totaal verrast achter te laten. Dit vertelde Groenendaal bij thuiskomst aan zijn vriend Hielke... die ik leerde kennen in 1998. Ook op Telegram-kanalen zijn foto's te zien van een oudere Diana, met verhalen dat het JohnJohn Kennedy was die haar overgehaald heeft... maatregelen te nemen... omdat er geruchten gingen dat Buckingham lady Diana uit de weg wilde ruimen. John Kennedy jr. heeft zijn vliegtuigongeluk ook in scene gezet en voorkwam een eventuele aanslag. Kijk niet verbaasd op als veel 'doodgewaande' beroemdheden binnenkort weer in het openbaar verschijnen... alleen wat ouder uiteraard! Groet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-3-2024 om 15:27, erec zei:

Sorry hoor maar dat kan ik helaas niet geloven. Zij zijn karakters (acteurs) die een rol vervullen op het wereldtoneel toneel.de dood van Diana was gescript haar karakter is dood zij zelf zal meschien nog leven maar die komen niet terug.

De annunaki zijn wezens uit het 4d en hebben atlantis overgenomen en het mensenras tot slavenras gemaakt (via de pijnappelklier)vandaar het Egyptische oog en als we echt goed kijken kan je zien en lezen dat alle oude tijden hetzelfde verhaal hebben(alles lijdt naar 1)

 

Gr

E

Erec, mijn vermoeden is dat de 'anunnaki' (Sitchin noemt hen NOOIT 'annunaki' overigens) afkomstig zijn uit de 5e dimensie. Zij zijn, aldus Sitcgin 443.000 jaren geleden naar de planeet gekomen waarop wij wonen. Als Atlantis gelegen heeft op deze planeet, dan hebben ze inderdaad ook op Atlantis gewoond. Atlantis zal vooralsnog bewezen moeten worden; ik denk dat hun planeet Atlantis is, die... steeds verzakt in de (ruimte)oceaan en ook steeds weer oprijst uit de (ruimte)oceaan. Er zijn in het relief van de bodem van de Atlantische Oceaan GEEN aanwijzingen voor een groot eiland dat daar gelegen zou moeten hebben... tenzij het Zuid-Amerika is, dat... honderden kilometers opgeschoven is! De 'anunnaki' hebben het mensenras NIET tot slaven gemaakt. Er waren voor hun komst GEEN mensen op de planeet, mogelijk wel 'aardlingen'. Uit de 'aardlingen' en uit hun eigen DNA stelden ze een nieuw schepsel samen; een hybride, een mix tussen een aap en een alien. De eerste mensen beschikten over een werkend 'derde oog', dat in opdracht van de Hoge Raad van Grote Anunnaki... door de schepper en Vader van de mensheid; Enki... verwijderd moest worden. De mensen waren bijna gelijk aan de 'goden' en dat wilden ze niet. Zodoende werkt de pijnappelklier alleen nog op 'natuurlijke' wijze bij onze geboorte en tijdens ons sterven. Door DMT in te nemen, kan het derde oog tijdelijk geactiveerd worden. Groet Evert Jan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...