Ga naar inhoud

Wie wordt de antichrist?


erec

Aanbevolen berichten

Wat gaat er gebeuren als Trump de (7e koning) president wordt in november 2024(zeker dat ie gaat winnen)wordt het Obama of toch prins william.) en nog wat Trump wordt dan net als jfk ritueel vermoord of zwaargewond dan legt Trump zijn taken neer zodat de antichrist kan komen.

aangepast door erec
Woordje vergeten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Meeste reacties in dit topic

Meeste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hij komt na de opbouw van de derde tempel. Volgens de Joden is dat de Messias, maar volgens christenen is het de antichrist die voor valse vrede zal zorgen.

2 Thessalonicenzen 2:1En wij vragen u dringend, broeders, met betrekking tot de komst van onze Heere Jezus Christus en onze vereniging met Hem, 2 dat u niet snel aan het wankelen wordt gebracht of verschrikt, niet door een uiting van de geest, niet door een woord, en ook niet door een brief die van ons afkomstig zou zijn, alsof de dag van Christus al aangebroken zou zijn. 3Laat niemand u op enigerlei wijze misleiden. Want die dag komt niet, tenzij eerst de afval gekomen is en de mens van de wetteloosheid, de zoon van het verderf, geopenbaard is, 4de tegenstander, die zich ook verheft boven al wat God genoemd of als God vereerd wordt, zodat hij als God in de tempel van God gaat zitten en zichzelf als God voordoet.  Hoofdstuk: https://www.bible.com/nl/bible/1990/2TH.2.HSV

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben meestal nogal nuchter in dit soort dingen, maar ik heb ook wel het gevoel dat er een persoon gaat komen die aangemerkt kan worden als een antichrist.

Maar wie dat dan zou moeten zijn zou ik niet weten. 

Is het ook niet zo dat de hele wereld dan wordt beetgenomen door zijn gladde praatjes? 

Misschien wordt het wel iemand die op dit moment nog niet bekend is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dit foto's staan onder.

 

William V Saxe-Coburg and Gotha is een Britse geestgestuurde media-acteur, het kind van Diana Spencer en Charles Mountbatten (zoon van Elizabeth II), geboren op 21/6/1982 tijdens een zonsverduistering om de rol van Antichrist uit het Boek Openbaring te spelen, een Christusfiguur die het Vijfde (v) koninkrijk zou inluiden. Hij is de broer van Harry Mountbatten. Hun moeder Diana stierf bij een auto-ongeluk op 8/31/1997 in Parijs. Hij trouwde in 2011 met Catherine Middleton (afstammeling van de Sforza's).


Zijn geboorte werd aangekondigd in Roman Polanski's film 'Rosemary's Baby'.

Hij werd geboren in het St Mary Hospital (moeder van Christus) in Londen, ook de plaats waar heroïne en peniciline werden ontdekt en geboorteplaats van Harry, Kiefer Sutherland, Seal, Elvis Costello, kinderen van George Clooney.

Volgens de Christelijke leer werd Christus geboren op de winterzonnewende, zodat de antichrist op de zomerzonnewende geboren zou worden (Johannes de Doper).

 

william_christ_jesus_shepherd_antichrist.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Balthasar Boma zei:

Ik ben meestal nogal nuchter in dit soort dingen, maar ik heb ook wel het gevoel dat er een persoon gaat komen die aangemerkt kan worden als een antichrist.

Maar wie dat dan zou moeten zijn zou ik niet weten. 

Is het ook niet zo dat de hele wereld dan wordt beetgenomen door zijn gladde praatjes? 

Misschien wordt het wel iemand die op dit moment nog niet bekend is.

Trump de aal en zijn maga slogan(rood petje en het betekend maga 5e graad van de Satan kerk zoek maar is op.

 

Gr e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook wel eens zoiets gelezen over de Britse Royals. Dat ze zich met occulte zaken bezighouden is vrij zeker. Dat de antichrist uit hun geslacht komt geloof ik niet direct. Ik heb ook gelezen dat het een Rothschild zou zijn. We zien het tegen die tijd wel want hij zal zich als een weldoener openbaren en grote daden verrichten die ook bovennatuurlijk zijn. Om nu te speculeren wie het zal worden lijkt mij redelijk zinloos want je komt er toch niet achter. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Ik heb ook wel eens zoiets gelezen over de Britse Royals. Dat ze zich met occulte zaken bezighouden is vrij zeker. Dat de antichrist uit hun geslacht komt geloof ik niet direct. Ik heb ook gelezen dat het een Rothschild zou zijn. We zien het tegen die tijd wel want hij zal zich als een weldoener openbaren en grote daden verrichten die ook bovennatuurlijk zijn. Om nu te speculeren wie het zal worden lijkt mij redelijk zinloos want je komt er toch niet achter. 

Dat denk ik ook je een wel doener maar wij trappen daar niet in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, erec zei:

Ik dacht dit foto's staan onder.

 

William V Saxe-Coburg and Gotha is een Britse geestgestuurde media-acteur, het kind van Diana Spencer en Charles Mountbatten (zoon van Elizabeth II), geboren op 21/6/1982 tijdens een zonsverduistering om de rol van Antichrist uit het Boek Openbaring te spelen, een Christusfiguur die het Vijfde (v) koninkrijk zou inluiden. Hij is de broer van Harry Mountbatten. Hun moeder Diana stierf bij een auto-ongeluk op 8/31/1997 in Parijs. Hij trouwde in 2011 met Catherine Middleton (afstammeling van de Sforza's).


Zijn geboorte werd aangekondigd in Roman Polanski's film 'Rosemary's Baby'.

Hij werd geboren in het St Mary Hospital (moeder van Christus) in Londen, ook de plaats waar heroïne en peniciline werden ontdekt en geboorteplaats van Harry, Kiefer Sutherland, Seal, Elvis Costello, kinderen van George Clooney.

Volgens de Christelijke leer werd Christus geboren op de winterzonnewende, zodat de antichrist op de zomerzonnewende geboren zou worden (Johannes de Doper).

 

william_christ_jesus_shepherd_antichrist.jpg

Ik vind dit heel interessant.

Was het niet David Icke die schreef dat de dood van Diana een rituele offering was?

Dat zou dan aardig in het plaatje passen.

Ik geloof veel eerder dat het William is dan iemand als Trump.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Veritas zei:

Ik vind dit heel interessant.

Was het niet David Icke die schreef dat de dood van Diana een rituele offering was?

Dat zou dan aardig in het plaatje passen.

Ik geloof veel eerder dat het William is dan iemand als Trump.

 

Dat van Diana heb ik ook gelezen. Het was geen ongeluk. Verder schijnt de familie Spencer ook weer verwant te zijn aan Rothschild. Offers werden in het verleden openlijk gebracht maar het gebeurt nu in het geniep. Satan verwacht dat hem offers worden gebracht. Hij helpt dan de mensen die de offers brengen weer om hun macht en rijkdom te behouden. Over onze eigen koninklijke familie doen soortgelijke verhalen de ronde. Ik heb ook wel aan symboliek gezien dat ze hoogst waarschijnlijk ook met occulte zaken bezig zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, erec zei:

church-of-satan-hierarchy-satanist-to-maga.png

Ik zou nooit streven naar die titels. Het enige dat wapening biedt tegen praktijken van deze is christendom. En dat geven Warlocks zelf toe.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Dat van Diana heb ik ook gelezen. Het was geen ongeluk. Verder schijnt de familie Spencer ook weer verwant te zijn aan Rothschild. Offers werden in het verleden openlijk gebracht maar het gebeurt nu in het geniep. Satan verwacht dat hem offers worden gebracht. Hij helpt dan de mensen die de offers brengen weer om hun macht en rijkdom te behouden. Over onze eigen koninklijke familie doen soortgelijke verhalen de ronde. Ik heb ook wel aan symboliek gezien dat ze hoogst waarschijnlijk ook met occulte zaken bezig zijn. 

Om zijn aandacht te wekken moet je een baby offeren. Een geit kan ook, krijst soortgelijk, maar de baby is een rechtstreeks portaal bij het ritueel.

Helaas geen volledig artikel: https://www.newoxfordreview.org/documents/the-demon-of-child-sacrifice-the-valley-of-slaughter/#

Het betrekt abortus er ook bij.

Aleister Crowley deed zulke portalen open en diens "demon" lijkt verdacht hard op een grey.

Mijn advies: keep all doors shut. 😄

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Kun je hier wat meer uitleg bij geven? Ik ken Crowley maar deed hij ook kindoffers? De grote artiesten zijn ook erg fan van hem. 

Ik weet het niet. Maar zij die het weten, gaan het ons allicht nooit zeggen. In christendom doen we aan zelfopoffering, maar in het  (satanische) occulte zijn de offers van een hele andere aard. Om de duivel zijn aandacht te wekken en ook bevestigd, ingewijd te worden; kan een babymoord niet missen. Dus ik vermoed dat hij wel een ritueel offer handhaafde.

Abortus is alzo het rituele offer van een samenleving die niet met vrijheid kan omgaan, geen enkel mens kan dat perfect. Ze handhaven ook eugenetica met de stamcellen van geaborteerde baby's. Het westen staat bol van Baal aanbidderij, crypto bv. Bull runs is waar we op cashen en dat gaat niet over kleine bedragen. Ishtar is het feminisme en genderideologie en daarna volgt de verwoester, Moloch.

Crowley had een portaal geopend en heeft toen effectief een wezen gezien dat veel van een grey weg heeft. Hij kon dit doen in bijzijn van anderen. Het verste dat ik kon gaan was mijn "sitter" de statische lading in haar haar kenbaar maken en ze zag die UFO ook boven mij zweven, en uit de voeten maken vanaf ik er de aandacht op wekte. Er is echt iets en mijn angsten weerhielden mij nog dieper te gaan.

Er was ook een satanist die de satanische bijbel schreef, en leefde zeer trots; maar zijn doodsbed heeft hem wakker geschud en hij is in pure horror gestorven. Een satanist die sterft, ontvangt dan zijn "strepen"; maar het boezemde deze doodsangsten in.

In die wereld stappen is makkelijker dan eruit stappen. Stap er dus nooit in 🙂 Er louter over praten wekt al grote interesse bij deze wezens. Daarom is in uw wapenuitrusting lopen en er in slapen immer zo belangrijk. Het is het enige dat werkt of ik ben me niet bewust van iets anders.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Fundamenteel zei:

Crowley had een portaal geopend en heeft toen effectief een wezen gezien dat veel van een grey weg heeft. Hij kon dit doen in bijzijn van anderen. Het verste dat ik kon gaan was mijn "sitter" de statische lading in haar haar kenbaar maken en ze zag die UFO ook boven mij zweven, en uit de voeten maken vanaf ik er de aandacht op wekte. Er is echt iets en mijn angsten weerhielden mij nog dieper te gaan.

Ik denk dat dat het geestelijke wezen met de naam Aiwass is geweest. Volgens mij heeft die het boek Thelema aan Crowley geciteerd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aleister Crowley zei dat het wezen zichzelf LAM noemde.

Supposed_channeled_entity_by_occultist_c

Misschien is erover praten ook een portaal openen, waarvan wij het medium worden?

We begeven ons op glad terrein.

@De Teruggetrokkene kan inderdaad over hetzelfde gaan. Meerdere namen voor 1 event/of persoon is niet vreemd.

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Oh, die ken ik niet. 
 

Kwam zojuist een lijst met uitspraken van antichristelijke mensen op hun sterfbed tegen.  Echt griezelig. Ze kregen de werkelijkheid te zien en waren niet meer tot bekering te brengen blijkbaar 

https://eindtijdnieuws.com/te-laat-de-laatste-woorden-van-beroemdheden-op-hun-sterfbed/

Inderdaad. Mijn woorden waren: "het is te overweldigend, stop ermee!"

Daarna dwong ik op subtiliteit aan. Zo waren de lichtjes van mijn klavier niet meer te veranderen. Toen ik nog eens een ritueel opstartte en vroeg subtiel te zijn, kreeg ik door: duw nu eens op het knopje, uw klavier is nu hersteld. En dat is onnozel gek he, maar allemaal zeer bevestigend nadat ik bevestiging zocht.

Er is echt iets en hoe dieper ge dat binnenlaat, hoe meer je uzelf verliest tot je in de hel eindigt.

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Ik denk dat je daar niet bang voor moet zijn hoor.  Je kunt veilig informatie verzamelen en erover spreken.  Het uitoefenen van occulte zaken is gevaarlijk 

Ik kan u verzekeren dat het u in doodsangsten kan jagen. Eens binnen en de controle kwijt, dan is op de knietjes gaan het enige dat nog soelaas kan brengen.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me nooit met occulte zaken bezighouden omdat ik instinctief wist dat het levensgevaarlijk is.  Ik heb er wel zeer veel over gelezen. Ook via muziek kunnen occulte boodschappen gezonden worden. Zelfs in bepaalde ritmes.  Ook Heinrich Himmler, de baas van de SS had een kasteel speciaal voor het oproepen van boze geesten ingericht.  Mensen kunnen makkelijk zeggen dat het fabels zijn maar het is een levensgevaarlijke realiteit.  De bijbel waarschuwt er veelvuldig voor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...