Ga naar inhoud

Amerika is bang dat China op afstand auto's kan stopzetten


Veritas

Aanbevolen berichten

Vanmorgen een heel verhaal in het AD over hoe ze bang zijn dat Chinese auto's in Amerika niets anders zijn dan spionage voertuigen.

En dan bovendien nog eens voertuigen die door China op afstand kunnen worden stil gezet als ze dat zouden willen.

Lijkt mij meer een verkooppraatje om ervoor te zorgen dat er geen Amerikaan meer is die een Chinese auto koopt.

https://www.ad.nl/auto/zet-china-massaal-auto-s-stil-op-afstand-vs-doet-onderzoek~ae171600/

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Veritas zei:

Vanmorgen een heel verhaal in het AD over hoe ze bang zijn dat Chinese auto's in Amerika niets anders zijn dan spionage voertuigen.

En dan bovendien nog eens voertuigen die door China op afstand kunnen worden stil gezet als ze dat zouden willen.

Lijkt mij meer een verkooppraatje om ervoor te zorgen dat er geen Amerikaan meer is die een Chinese auto koopt.

https://www.ad.nl/auto/zet-china-massaal-auto-s-stil-op-afstand-vs-doet-onderzoek~ae171600/

 

 

Ik zou me dan eerder zorgen maken over Chinese telefoons. Dat is toch een veel effectiever spionagemiddel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Ik zou me dan eerder zorgen maken over Chinese telefoons. Dat is toch een veel effectiever spionagemiddel?

Ja ook, maar het is natuurlijk ook een heel effectieve manier om Chinese producten buiten de deur te houden.

De Amerikanen doen precies hetzelfde als de Chinezen, maar dan heet het geen spionage, maar is het om ons te beschermen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...