Ga naar inhoud

Zit er werkelijk een sinistere achtergrond achter de massale immigratie overal?


Aanbevolen berichten

Ik lees steeds meer verhalen her en der dat er een soort agenda speelt bij de massale immigratie.

Dat verreweg de meesten die een land binnen komen mannen zijn van een soort militaire leeftijd.

In Amerika doen al langer verhalen de ronde dat de overheid actief mensen binnenhaalt en ze zelfs betaalt.

Iets dergelijks schijnt zich ook in Europa voor te doen.

Nu zijn er mensen die zeggen dat onze eigen mensen straks als militairen naar het front in Oekraïne gestuurd zullen worden, waardoor de weg helemaal vrij is voor de ingevoerde buitenlandse soldaten om hier de macht over te nemen.

Niet duidelijk is wie daar dan achter zou moeten zitten.  

Er doen teveel verhalen de ronde om het zomaar af te doen als onzin.

Vind er werkelijk een massale invoer plaats van mogelijke buitenlandse soldaten om hier straks de macht over te nemen of is het een broodje aap verhaal?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sterk de indruk dat onze overheid dat ook doet. Ik denk ook een soort verbanden te zien al is het maar speculeren. Ze willen in Nederland, België en een stukje Duitsland 1 grote megastad bouwen. Tri State city. Veel mensen op 1 plek concentreren. Dan zijn ze makkelijker te controleren. En met verschillende nationaliteiten die vermengd worden verdwijnt de cultuur en zijn mensen weer makkelijker te manipuleren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, De Teruggetrokkene zei:

Ik heb sterk de indruk dat onze overheid dat ook doet. Ik denk ook een soort verbanden te zien al is het maar speculeren. Ze willen in Nederland, België en een stukje Duitsland 1 grote megastad bouwen. Tri State city. Veel mensen op 1 plek concentreren. Dan zijn ze makkelijker te controleren. En met verschillende nationaliteiten die vermengd worden verdwijnt de cultuur en zijn mensen weer makkelijker te manipuleren. 

Dat klopt misschien ook wel, maar waar het in bovenstaande om gaat is of dat er echt een soort infiltratie plaats vindt van vermomde militairen die dan vervolgens wachten op een seintje om dan proberen de macht in het land over te nemen.

De vraag is of dat werkelijk het geval zou kunnen zijn of dat het een onzinverhaal is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Dat klopt misschien ook wel, maar waar het in bovenstaande om gaat is of dat er echt een soort infiltratie plaats vindt van vermomde militairen die dan vervolgens wachten op een seintje om dan proberen de macht in het land over te nemen.

De vraag is of dat werkelijk het geval zou kunnen zijn of dat het een onzinverhaal is.

Oh sorry, ik heb blijkbaar zo gelezen dat ik dat stukje genegeerd heb. Dat stukje waar het om gaat daar heb ik eerlijk gezegd geen zinnig antwoord op. De mensen die de macht hebben zijn wel slecht genoeg om een dergelijke situatie te creëren dus ik zal het zelf geen onzinverhaal willen noemen. 
 

Nu ik dit schrijf, schiet me het scenario van de "romeo's" te binnen die tijdens demonstraties werden ingezet. Is geen 1 op 1 vergelijking natuurlijk maar wel een voorbeeld dat je vrijwel elk scenario denkbaar is voor de machthebbers om hun doel te bereiken. Wij hebben een geweten en wees daar dankbaar voor. Zonder geweten krijg je weliswaar veel meer mogelijkheden maar je geest is zo dood als een pier. 

aangepast door De Teruggetrokkene
Aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klopt gewoonweg niet dat ze zoveel mensen opnemen.

Gaan we ten onder aan politieke correctheid of is hier een duister agenda lopende? Kalergi plan?

Wikipedia beschrijft het als "debunked". Maar we weten evenzeer dat pizzagate ook debunked is, maar de echte pizzagate niet over dat schietincident in die pizzeria ging.

See no truth, speak no truth, hear no truth; simply deny all truth.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-3-2024 om 22:08, Balthasar Boma zei:

Dat klopt misschien ook wel, maar waar het in bovenstaande om gaat is of dat er echt een soort infiltratie plaats vindt van vermomde militairen die dan vervolgens wachten op een seintje om dan proberen de macht in het land over te nemen.

De vraag is of dat werkelijk het geval zou kunnen zijn of dat het een onzinverhaal is.

Kennen jullie nog het verhaal van gladio verstopte wapenkisten in het bos

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Ik niet in ieder geval, vertel.

Bloedbad in Peteano 1972 (Ordino Nuovo-lid Vincenzo Vinciguerra die later verklaringen aflegde over Giulio Andretti en Operatie Gladio).

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, erec zei:

Bloedbad in Peteano 1972 (Ordino Nuovo-lid Vincenzo Vinciguerra die later verklaringen aflegde over Giulio Andretti en Operatie Gladio).

Ik heb de uitdrukking wel eens gehoord, maar weet er eerlijk gezegd heel weinig van. Zal er later eens induiken. maar even voor nu:

Denk jij ook dat er nu een infiltratie plaats vindt door middel van immigranten en dat met een bepaald doel en zo ja welk doel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1952 jaar 2-4 de keizer (verhalen over Duitse UFO's die in groep over het Witte Huis vliegen als een vorm van chantage, VS en de Duitsers beginnen een geheim ruimteprogramma). Gebouw van de Verenigde Naties als stadstaat in de Turtlebay van NY. 1/27 venus in capric 2/6 koning George de 6e sterft, koningin Elizabeth II bestijgt de troon (naam Elizabeth Short, vermoord door George Hodel, Parsons archetype). 3/15 Harvey Weinstein. 4/11 (cain, anton lavey) Debbie Reynolds zingt in de regen, sodomie paraplu. 5/14 Robert Zemeckis. 6/17 dood antichrist Jack Parsons, datum huwelijk Robert Kennedy (ook het keizer Mars archetype). 9/23 Rocky Marciano wordt wereldkampioen.
Oprichting van Le Cercle door Antoine Pinay, gericht op samenwerking tussen Franse en Duitse industriëlen, leden van Opus Dei en Orde van Malta (Otto Skorzeny, Konrad Adenauer, Otto Habsburg , Robert Cecil, Ted Shackley CIA Cuba Vietnam), particulier inlichtingennetwerk, verbonden met Operatie Gladio cia-netwerk guerrillaoorlog zogenaamd om te anticiperen op Sovjetinvasie, om Europese naties te terroriseren met gewelddadige linkse sektes en ze in bedwang te houden van de NAVO, gemodelleerd naar de OSS en rhsa deel van SS, van Julius Evola. Peter Tennant, SOE-veteraan, later ex-MI6 Anthony Cavendish (Cecil). 10/7 Vladimir Poetin. 11/3 Roseanne Barr.

11/4 oprichting van de NSA, wereldwijde massale gegevensverzameling, cryptografie MI8. De jezuïeten bouwen een entertainment/nieuwsindustrie die pop creëert als het moderne opium, om de massa te programmeren die in plaats van de slavernij te bestrijden, hun vrije tijd doorbrengt met tv-kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Ik heb de uitdrukking wel eens gehoord, maar weet er eerlijk gezegd heel weinig van. Zal er later eens induiken. maar even voor nu:

Denk jij ook dat er nu een infiltratie plaats vindt door middel van immigranten en dat met een bepaald doel en zo ja welk doel?

Dat kan ja. weet het niet zeker zal me er even in verdiepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...