Ga naar inhoud

De paus


Joshua

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Watchman_Ricky zei:

De 2 volgende video's geven een goed beeld over de satanische rituelen in de katholieke kerk.

Nee dat geven ze niet. Het staat helaas behoorlijk vol met misverstanden.  Jammer!  Het is teveel en te onzinnig om dat allemaal te gaan bespreken op internet.  Zomaar over allerlei dingen kwaad naspreken zonder gedegen kennis van zaken is net zo misleidend als klakkeloos een instituut of leider van dat instituut napraten.

aangepast door Divine_will

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Lichtzwaard zei:
3 uur geleden, Watchman_Ricky zei:

De 2 volgende video's geven een goed beeld over de satanische rituelen in de katholieke kerk.

Jij ben ook weer zo,n protestant zo te zien aan je reactie van een of ander pinkstersekte waar de zogenaamde de voorganger alle de vrouwelijk sekteleden pakt, en maar afgeven op iets waar je geen verstand van heeft en wat daar plaatsvindt,je hebt geen flauw idee.Helemaal geen zin om met dat soort onbenul en haatzaaierij in discussie te gaan;zoek het maar lekker uit.

Je bovengenoemde suggesties zijn subjectief en leugenachtig, @Lichtzwaard; je blijkt zelf af te geven op zaken waar je geen verstand van hebt.

Met het oordeel waarmee je oordeelt zul je zelf worden geoordeeld en met de maat waarmee je meet, zul je weder worden gemeten Je dient de balk eerst uit je eigen ogen te halen, voordat je bij een ander de splinter eruit kan halen, want anders ben je een huichelaar (Mattheüs 7:1-5)

Mattheüs 7:1-5 HSV
1) Oordeel niet, opdat u niet geoordeeld wordt;
2) want met het oordeel waarmee u oordeelt, zult u zelf geoordeeld worden; en met welke maat u meet, zal er bij u ook gemeten worden.
3) Waarom ziet u wel de splinter in het oog van uw broeder, maar merkt u de balk in uw eigen oog niet op?
4) Of, hoe zult u tegen uw broeder zeggen: Laat toe dat ik de splinter uit uw oog haal; en zie, er is een balk in uw eigen oog?
5) Huichelaar, haal eerst de balk uit uw oog en dan zult u goed kunnen zien om de splinter uit het oog van uw broeder te halen.

Je hebt commentaar en kritiek op anderen, maar kennelijk zie je de balk niet in je eigen oog en lijk je verblind voor je eigen fouten, @Lichtzwaard. Voor mij kom je narcistisch over en doe je me denken aan mijn narcistische vrome katholieke moeder die mij vanaf mijn jonge kinderjaren tot na mijn 40ste levensjaar structureel versmaad heeft. Mijn moeder legde altijd de schuld bij anderen neer en bleek continu verblind te zijn voor haar eigen fouten.
Aan mijn narcistische vrome katholieke moeder heb ik het te danken dat ik met Complexe PTSS zit. Maar gelukkig heb ik het woord van God de Almachtige gevonden, dát mij in dit leven overeind houdt.

In de topic "De paus" benoem je @Pieter65 als een domme Hollander en in je daarop volgende bericht heb je kritiek op zijn opleiding (LO).


En in de topic "Is alles de schuld van god ?" zeg je dat @Madeliefje van een zeer laag niveau is.


Maar zelf kom jij ook over als iemand met een laag niveau, @Lichtzwaard, aangezien jij in je berichten voortdurend fouten maakt m.b.t. leestekens. Kennelijk heb je er geen oog voor dat er na leestekens zoals een punt, een komma, een puntkomma, een dubbele punt, etc., er een spatie hoort te zijn. Of misschien heb jij een ander probleem, dat je last hebt van dyslexie. Daarnaast zijn je tekstberichten steeds en continu vet en schuin opgemaakt wat een beetje schreeuwerig en vermoeiend overkomt. Om deze redenen ga ik meestal ongeïnteresseerd voorbij aan je berichten.

aangepast door Watchman_Ricky
  • Like 1

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-1-2022 om 10:12, Veritas zei:

Wow, daar komt een aardig aap uit de mouw. Was Rutte vroeger geen voorzitter van die JOVD?

Ik weet alleen niet of dat in diezelfde periode was.

Nee.  Rutte was van 1988 tot 1991 voorzitter van de JOVD. Maar hij was vanaf 1993 wel lid van het hoofdbestuur van de VVD. Dus het lijkt me dat hij er wel van op de hoogte moet zijn geweest.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Mark_Rutte

 

Mark Rutte
1988-1991 Voorzitter JOVD
1993-1997 Lid hoofdbestuur VVD
2002-2004 Staatssecretaris Sociale Zaken en Werkgelegenheid
2003, 2006-2010, 2012, 2017, 2021-2022 Lid Tweede Kamer

 

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Madeliefje zei:

Pfff blablabla.

Wat een onzin zeg uit een sprookjesboek over een moordende dictator.

Bij de topic "Is alles de schuld van god ?" suggereerde je dat Hij (God) de hel heeft gebouwd en dat wie Hem niet volgt, daar door Hem gestraft zal worden. Als de Bijbel een sprookjesboek is, dan bestaat er geen hel en hoef je je er niet druk om te maken.

Als er echter wel een hel is, dan is de Bijbel dus geen sprookjes boek, maar levensecht.

  • Like 1

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Divine_will zei:

Tsja, ik zie nu een hoop onzin voorbij komen in die video’s inderdaad, heel veel misvattingen en onwaarheden over de Rozenkrans, en over Maria en ik kan begrijpen dat je tegen zoveel onzin niet ingaat.. Er staat heel veel onzin en onwaarheid in.    Maar ik zie jou ook erg veel schelden naar andere mensen en zelfs Radio Maria en de priesters die terechte en nette kritiek hebben op de paus noem jij protestanten.  En het woord protestant lijkt wel een scheldwoord voor je.  Jammer!

Slaafse aanbidding van het Roomse instituut en haar leiders roept ongenuanceerde kritiek en ongefundeerde beschuldigingen op van protestantse zijde. Die twee  houden elkaar over en weer in stand.  Beiden reageren vervolgens vanuit het vlees. Zo jammer.

Inderdaad slaafse aanbidding komt inderdaad volop bij protestanten voor,maar dat moeten ze zelf weten.

Wat ik al zei,totaal geen zin om te reageren op leugens haatzaaierij, en  onzin  en onwaarheid en incapabelheid die hier nee geschreven wordt,ze zoeken het maak lekker uit.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Watchman_Ricky zei:

Je bovengenoemde suggesties zijn subjectief en je eigen optiek, @Lichtzwaard; je blijkt zelf af te geven op zaken waar je geen verstand van hebt.

Met het oordeel waarmee je oordeelt zul je zelf worden geoordeeld en met de maat waarmee je meet, zul je weder worden gemeten Je dient de balk eerst uit je eigen ogen te halen, voordat je bij een ander de splinter eruit kan halen, want anders ben je een huichelaar (Mattheüs 7:1-5)

Mattheüs 7:1-5 HSV
1) Oordeel niet, opdat u niet geoordeeld wordt;
2) want met het oordeel waarmee u oordeelt, zult u zelf geoordeeld worden; en met welke maat u meet, zal er bij u ook gemeten worden.
3) Waarom ziet u wel de splinter in het oog van uw broeder, maar merkt u de balk in uw eigen oog niet op?
4) Of, hoe zult u tegen uw broeder zeggen: Laat toe dat ik de splinter uit uw oog haal; en zie, er is een balk in uw eigen oog?
5) Huichelaar, haal eerst de balk uit uw oog en dan zult u goed kunnen zien om de splinter uit het oog van uw broeder te halen.

Je hebt commentaar en kritiek op anderen, maar kennelijk zie je de balk niet in je eigen ogen en lijk je verblind voor je eigen fouten, @Lichtzwaard. Voor mij kom je narcistisch over en doe je me denken aan mijn narcistische vrome katholieke moeder die mij vanaf mijn jonge kinderjaren tot na mijn 40ste levensjaar structureel versmaad heeft. Mijn moeder legde altijd de schuld bij anderen neer en bleek continu verblind te zijn voor haar eigen fouten.
Aan mijn narcistische vrome katholieke moeder heb ik het te danken dat ik met Complexe PTSS zit. Maar gelukkig heb ik het woord van God de Almachtige gevonden, dát mij in dit leven overeind houdt.

In de topic "De paus" benoem je @Pieter65 als een domme Hollander en in je daarop volgende bericht heb je kritiek op zijn opleiding (LO).


En in de topic "Is alles de schuld van god ?" zeg je dat @Madeliefje van een zeer laag niveau is.


Maar zelf kom jij ook over als iemand met een laag niveau, @Lichtzwaard, aangezien jij in je berichten constant fouten maakt m.b.t. leestekens. Kennelijk heb je er geen oog voor dat er na leestekens zoals een punt, een komma, een puntkomma, een dubbele punt, etc. er een spatie hoort te zijn. Of misschien heb jij een ander probleem, dat je last hebt van dyslexie. Daarnaast zijn je tekstberichten steeds en continu vet en schuin opgemaakt wat een beetje schreeuwerig en vermoeiend overkomt. Om deze redenen ga ik meestal ongeïnteresseerd voorbij aan je berichten; zo valt er voor mij weinig aan je berichten te 'liken' Like.

Wat ik al zei op leugens onwaarheid op afgeven en onzin zo ook schelden wat je doet is al  zo een zwaktebod.Zo dat je totaal niet weet waar het over gaat;je zoekt het maar lekker uit.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Inderdaad slaafse aanbidding komt inderdaad volop bij protestanten voor,maar dat moeten ze zelf weten.

Je weet heel goed dat die slaafse aanbidding over Rooms katholieken ging. Ik vind sommige van je reacties allerminst verzoenend en zelfs zeer schadelijk Lichtzwaard.  Heb je dat nodig?

aangepast door Divine_will
  • Like 1

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lichtzwaard zei:
1 uur geleden, Watchman_Ricky zei:

Wat ik al zei op leugens onwaarheid op afgeven en onzin zo ook schelden wat je doet is al  zo een zwaktebod.Zo dat je totaal niet weet waar het over gaat;je zoekt het maar lekker uit.

Je bovengenoemde suggesties zijn subjectief en leugenachtig, @Lichtzwaard. Jij zit zelf onzin en leugens af te geven, en jij weet zelf totaal niet waar het over gaat. Jij bent degene die zo aan het schelden is en het anderen persoonlijk op de man speelt. Je gedraagt je typisch als een narcist.

aangepast door Watchman_Ricky

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Watchman_Ricky zei:

Je bovengenoemde suggesties zijn subjectief en je eigen optiek, @Lichtzwaard. Jij zit zelf onzin en leugens af te geven; jij bent degene die zo aan het schelden is en het anderen persoonlijk op de man speet. Je gedraagt je typisch als een narcist.

Je scheldt maar een eind weg en zoek het maar lekker uit.

Deze discussie gesloten!!!!

aangepast door Lichtzwaard
  • Mee Eens 1

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Watchman_Ricky zei:

 

Je hebt commentaar en kritiek op anderen, maar kennelijk zie je de balk niet in je eigen ogen en lijk je verblind voor je eigen fouten, @Lichtzwaard. Voor mij kom je narcistisch over en doe je me denken aan mijn narcistische vrome katholieke moeder die mij vanaf mijn jonge kinderjaren tot na mijn 40ste levensjaar structureel versmaad heeft. Mijn moeder legde altijd de schuld bij anderen neer en bleek continu verblind te zijn voor haar eigen fouten.
Aan mijn narcistische vrome katholieke moeder heb ik het te danken dat ik met Complexe PTSS zit. Maar gelukkig heb ik het woord van God de Almachtige gevonden, dát mij in dit leven overeind houdt.

 


Met je kritiek op de inhoud van de reacties van Lichtzwaard ben ik het helemaal met je eens.    Netjes verwoord ook.  Wat betreft je innerlijke verzoening  (eer uw vader eer uw moeder) met je zeer moeilijke en gebroken katholieke moeder kan kennis over reïncarnatie in de Bijbel en wat Jezus daarover gezegd heeft heel veel baat geven. Als we beseffen dat het gezin waarin we geboren worden en de omstandigheden waarin we geboren worden, worden gevormd door ons karma van ons eigen vorige leven, en dat we dus helemaal zelf “schuld” daaraan hebben en niet onze vader of onze moeder, dan kunnen de wonden die we hebben ten aanzien van onze familie beginnen te helen.  

Helaas heeft uitgerekend de RKK de reincarnatieleer op het Tweede Concilie van Constantinopel in 553 na Christus geschrapt en verboden en de leer van karma en reïncarnatie werd ketters verklaard.

http://www.geheimenindebijbel.nl/karmaenreincarnatie/inleiding/inleidingpag1.html

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Watchman_Ricky zei:

Je bovengenoemde suggesties zijn subjectief en je eigen optiek, @Lichtzwaard. Jij zit zelf onzin en leugens af te geven; jij bent degene die zo aan het schelden is en het anderen persoonlijk op de man speet. Je gedraagt je typisch als een narcist.

Ricky, laat je niet tot zijn niveau verlagen.

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lichtzwaard zei:
5 minuten geleden, Watchman_Ricky zei:

Je scheld maar een eind weg en zoek het maar lekker uit.
Deze discussie gesloten!!!!

Je bovengenoemde suggestie van "Je scheld maar een eind weg" is subjectief en tevens een leugen, @Lichtzwaard.

  • Like 1

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Vooral voor mensen met diepe wonden uit hun  jeugd in verband met het gezin waarin ze geboren zijn is kennis van de leer van karma en reïncarnatie onontbeerlijk om tot oprechte innerlijke verzoening te komen met de ouders en situatie, zoals God dat Wil.  Aan het einde van je reincarnatiecyclus kun je tot geloof komen en ontvang je het geloof van Jezus Christus.  Reïncarnatie betekent dus niet dat je jezelf verlost maar je ontvangt van God aan het einde van je reincarnatiecylus de mogelijkheid om Jezus Christus te aanvaarden als je persoonlijke Verlosser.  De vroege kerk wist dat en Jezus onderwijs er gewoon over in de bijbel.  En als we dit begrijpen dan kunnen we iedereen vergeven.

 

Enkele citaten van kerkvaders in verband met reïncarnatie.

- Hieronymus: ‘De reïncarnatieleer werd in de oudste tijden steeds aan een kleine schare uitverkorenen als een waarheid, die voor de grote massa niet uitgesponnen mocht worden, meegedeeld.’ Daaraan voegde hij de mededeling toe, dat deze leer als geheimleer ook aan de eerste christenen bekend was.

- De heilige Augustinus vraagt: ‘Leefde ik niet reeds in een ander lichaam, eer ik in het lijf mijner moeder ontstond?’

- Clemens van Alexandrie verklaart, dat de reïncarnatieleer een van oudsher afgeleverde waarheid is, die door de apostel Paulus bevestigd werd en sindsdien ‘goddelijke traditie’ is.

- Origines, één van de grootste geleerden der kerk, gezaghebbend voor de opbouw van de geloofsleer, was een besliste aanhanger van de reïncarnatieleer en duidt hier in vele plaatsen in zijn geschriften op. ‘Als men weten wil, waarom de menselijke ziel de ene keer het goede gehoorzaamt, de andere keer het kwade, moet men de oorzaak in een leven zoeken, dat aan het tegenwoordige leven voorafging.’ – ‘Ieder van ons jaagt door een opeenvolgende reeks van levens heen naar de volmaaktheid.’ – ‘Wij zijn verplicht steeds nieuwe en betere levens te volgen, zij het op aarde, zij het in andere werelden.’ – ‘Onze volkomen overgave aan God, die ons van alle kwaad reinigt, beduidt het einde van onze wedergeboorten.’. Enkele citaten van kerkvaders in verband met reïncarnatie.
 

Uitgerekend de RKK heeft in de zesde eeuw de leer van karma en reïncarnatie geschrapt, verboden en tot ketters verklaard. Omdat deze kennis de machtsclaims van Rome ontmaskert.

 

aangepast door Divine_will

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Watchman_Ricky zei:

Je bovengenoemde suggestie van "Je scheld maar een eind weg" is subjectief en tevens een leugen, @Lichtzwaard.

Zo, nu heeft hij weer genoeg aandacht gehad, vind je niet? Er is op dit moment weinig lichtend aan dat zwaard van hem. Over tot de orde van de dag 😀

  • Like 1

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Divine_will zei:

Er is op dit moment weinig lichtend aan dat zwaard van hem. 😀

Momenteel is er inderdaad weinig lichtend aan dat zwaard, wat "Het licht van Jezus Christus" betreft. M.a.w. als mensen zich voordoen als dragers van het licht, dan hoeft het niet persé betrekking te hebben op het licht van Jezus Christus. Er kan immers ook een andere Jezus worden verkondigd en een ander evangelie, dat niet door Paulus verkondigd is.

 

 

2 Korinthe 11:4, 14-15 HSV
4) Want als er iemand komt die een andere Jezus predikt, die wij niet gepredikt hebben, of als u een andere geest ontvangt dan die u ontvangen hebt, of een ander evangelie, dat u niet aangenomen hebt, dan verdraagt u dat best.

14) En geen wonder, want de satan zelf doet zich voor als een engel van het licht.
15) Het is dus niets bijzonders als ook zijn dienaars zich voordoen als dienaars van gerechtigheid. Hun einde zal zijn overeenkomstig hun werken.

 

 

  • Bedankt 1

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Watchman_Ricky zei:

Momenteel is er inderdaad weinig lichtend aan dat zwaard, wat "Het licht van Jezus Christus" betreft. M.a.w. als mensen zich voordoen als dragers van het licht, dan hoeft het niet persé betrekking te hebben op het licht van Jezus Christus. Er kan immers ook een andere Jezus worden verkondigd en een ander evangelie, dat niet door Paulus verkondigd is.

2 Korinthe 11:4, 14-15 HSV
4) Want als er iemand komt die een andere Jezus predikt, die wij niet gepredikt hebben, of als u een andere geest ontvangt dan die u ontvangen hebt, of een ander evangelie, dat u niet aangenomen hebt, dan verdraagt u dat best.

14) En geen wonder, want de satan zelf doet zich voor als een engel van het licht.
15) Het is dus niets bijzonders als ook zijn dienaars zich voordoen als dienaars van gerechtigheid. Hun einde zal zijn overeenkomstig hun werken.

Zo is dat.  Mooi duidelijk citaat. Die janjurken die zich aan kinderen vergrepen bijvoorbeeld.  Lippendienst terwijl hun daden des duivels zijn.  Onderzoekt alles behoudt het goede. En de rest over de schouder gooien. Geen enkele reden laat staan noodzaak Rooms katholiek te worden.  

Ik hoor net op de radio een heerlijk verhaal van een jongeman in de RKK die de hosties klaar moest leggen. Er waren er te weinig en toen heeft ie gewoon een paar extra erbij gedaan.  Groot gelijk. Zou ik ook doen.Heerlijk jongmens. Maar nu is het grote heisa daarover want die waren niet geconsacreerd. Ik heb me rot gelachen.  🤣

aangepast door Divine_will

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-2-2022 om 23:35, Divine_will zei:

Nee dat geven ze niet. Het staat helaas behoorlijk vol met misverstanden.  Jammer!  Het is teveel en te onzinnig om dat allemaal te gaan bespreken op internet.  Zomaar over allerlei dingen kwaad naspreken zonder gedegen kennis van zaken is net zo misleidend als klakkeloos een instituut of leider van dat instituut napraten.

Deze wil ik toch even rechtzetten. @Watchman_Ricky bedankt voor die twee belangrijke video’s. Het is geen onzin. Ik was  te vlug met oordelen, omdat niet alles klopt zoals het groeten van Maria is niet per se aanbidden. De meditaties kunnen tijdelijk nuttig zijn in de bestendiging van het geloofsvertrouwen.    En het kruis met Jezus eraan kan dienst doen door ons eraan te herinneren aan Wie wij alles te danken hebben en wat Hem dat heeft gekost. Alle dwaling en slechtheid in die kerk ten spijt kunnen sommige dingen desondanks ten goede zijn gebruikt.  Maar die twee video’s die je gaf zijn heel nuttig en belangrijk en wiens ogen open gaan verlaten dat niveau.  Het is infantiel om in al die uiterlijkheden en rituelen te blijven hangen.

aangepast door Divine_will
  • Like 1

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
40 minuten geleden, Sherlock zei:

Dit is om echt ziek van te worden, dit soort plekke bestaat dus echt.

Geloof je dat nou echt,je weet toch van wie dit filmpje komt,ook dit is nep en nog eens nep.

Helaas hebben hier ook zo,n gek op dit forum,niet reageren is het beste.

En hen die hun gezonde verstand gebruiken weten ook dat dat niet waar is. Zo te zien is het een gebouw van een of ander satansekte.

aangepast door Lichtzwaard
  • Like 1

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Geloof je dat nou echt,je weet toch van wie dit filmpje komt,ook dit is nep en nog eens nep.

Helaas hebben hier ook zo,n gek op dit forum,niet reageren is het beste.

En hen die hun gezonde verstand gebruiken weten ook dat dat niet waar is. Zo te zien is het een gebouw van een of ander satansekte.

En waarom zou dit filmpje nep zijn?

Het maakt mij niet uit waar dit filmpje vandaan komt, je kunt zien dat die opname niet nep is. Ze laten zien hoe je in een ondergrondse ruimte terecht komt via een aantal verborgen trappen en deuren. 

Dat soort dingen kan je volgens mij niet neppen in een video, dus ja voor mij is het duidelijk dat er wel degelijk dit soort ruimtes bestaan.

Wat niet zeker is wat ze daar precies uitvoeren, maar die ruimtes zijn er wel degelijk.

aangepast door Sherlock
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Sherlock zei:

En waarom zou dit filmpje nep zijn?

Het maakt mij niet uit waar dit filmpje vandaan komt, je kunt zien dat die opname niet nep is. Ze laten zien hoe je in een ondergrondse ruimte terecht komt via een aantal verborgen trappen en deuren. 

Dat soort dingen kan je volgens mij niet neppen in een video, dus ja voor mij is het duidelijk dat er wel degelijk dit soort ruimtes bestaan.

Wat niet zeker is wat ze daar precies uitvoeren, maar die ruimtes zijn er wel degelijk.

Dat die ruimtes er zijn natuurlijk maar is dat zo gek,je moest is weten in oude overheidsgebouwen allerlei geheime vertrekken en trappenhuizen zo ook in oude landhuizen  en kastelen,maar wat er verder wordt verteld wat daar zou gebeuren,laat men maar met bewijzen komen,let op het blijft muis en muis stil.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 13-12-2021 om 18:41, Sherlock zei:

Als je goed naar het plaatje kijkt en leest wat daar op staat, dan lijkt mij dat allemaal waar.

De paus is:

niet je vader

niet heilig

niet onfeilbaar

geen God

geen vertegenwoordiger van God

hij is niet je redder

hij is niet zonder zonden

en je moet hem niet aanbidden

Ik kan er geen leugen in ontdekken, laat staan haatzaaien.

Of zie ik iets over het hoofd?

Ja, je ziet iets over het hoofd. Hij is de opvolger van Petrus en hij is het hoofd van de katholieke kerk. Overigens beschouw ik de huidige 'paus' als een meeloper van de NWO. Hij is niet 'mijn' paus om tal van redenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...