Ga naar inhoud

Zolang ik leef zal ik nooit meer met Ryanair vliegen


Sherlock

Aanbevolen berichten

Ik heb al ontelbare uren in de lucht doorgemaakt en misschien gaat dat ooit wel weer opnieuw gebeuren.

Ik heb met heel veel luchtvaartmaatschappijen gevlogen, maar ik zweer bij deze dat wat er ook gebeurt ik nooit meer in een Ryanair toestel zal stappen. 

Dit is wat de baas van dat bedrijf zegt:

Baas Ryanair wil ’idiote antivaxers’ niet in vliegtuig

De topman van Ryanair wil mensen die niet gevaccineerd zijn tegen het coronavirus liever niet meer aan boord van vliegtuigen zien. Michael O’Leary zegt in de Britse krant The Telegraph dat hij hoopt op een verbod voor „idiote antivaxers.”

Hij wil ze niet alleen in zijn vliegtuigen, hij wil ook ze worden verhongerd:

„Als je niet gevaccineerd bent, zou je niet in het ziekenhuis mogen komen, je zou niet mogen vliegen, je zou niet in de Londense metro mogen komen, en je zou ook niet in de plaatselijke supermarkt of je apotheek mogen komen”, zei hij.

Wat een afgrijselijke hond, ik hoop van ganser harte dat deze vent failliet gaat met zijn bedrijf.

 

aangepast door Sherlock
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Sherlock zei:

Ik heb al ontelbare uren in de lucht doorgemaakt en misschien gaat dat ooit wel weer opnieuw gebeuren.

Ik heb met heel veel luchtvaartmaatschappijen gevlogen, maar ik zweer bij deze dat wat er ook gebeurt ik nooit meer in een Ryanair toestel zal stappen. 

Dit is wat de baas van dat bedrijf zegt:

Baas Ryanair wil ’idiote antivaxers’ niet in vliegtuig

De topman van Ryanair wil mensen die niet gevaccineerd zijn tegen het coronavirus liever niet meer aan boord van vliegtuigen zien. Michael O’Leary zegt in de Britse krant The Telegraph dat hij hoopt op een verbod voor „idiote antivaxers.”

Hij wil ze niet alleen in zijn vliegtuigen, hij wil ook ze worden verhongerd:

„Als je niet gevaccineerd bent, zou je niet in het ziekenhuis mogen komen, je zou niet mogen vliegen, je zou niet in de Londense metro mogen komen, en je zou ook niet in de plaatselijke supermarkt of je apotheek mogen komen”, zei hij.

Wat een afgrijselijke hond, ik hoop van ganser harte dat deze vent failliet gaat met zijn bedrijf.

Kom je er nu pas achter dat het een afgrijselijk hond is,dat is al jaren bekend,hij kan nog zo goedkoop zijn ,dan maar wat duurder vliegen.Nou ja goed dat iedereen nu goed wakker wordt met dank aan de pandemie.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...