Ga naar inhoud

Wie van jullie zijn gevaccineerd?


Joshua

Aanbevolen berichten

44 minuten geleden, Flieko zei:

Ik stel deze vraag niet om een discussie aan te gaan, ik ben gewoon benieuwd

Ik niet en ik heb mij ook nog nooit laten testen.

Ik denk dat er heel veel zijn die zich niet hebben laten vaccineren, veel meer dan dat de media doen voorkomen. Ik heb net ergens gelezen dat het helemaal niet zo storm loopt met die booster als ze doen voorkomen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sherlock zei:

Ik niet en ik heb mij ook nog nooit laten testen.

Ik denk dat er heel veel zijn die zich niet hebben laten vaccineren, veel meer dan dat de media doen voorkomen. Ik heb net ergens gelezen dat het helemaal niet zo storm loopt met die booster als ze doen voorkomen.

Ik heb me ook nooit laten testen en ben het ook nooit van plan. Ik doe niet mee aan die gekkigheid

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk in de zorg en ben me via mijn werk aan het omscholen tot verpleegkundige. Ik ben met al mijn vaccinaties in orde, behalve voor die gentherapie. Helaas heb ik me wel al meermaals tegen mijn zin laten testen omdat ik anders geen stage mag doen en dan ook de opleiding moet stopzetten. Ik stap pas uit de zorg als men mij verplicht tot het nemen van …

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Maya zei:

Ik werk in de zorg en ben me via mijn werk aan het omscholen tot verpleegkundige. Ik ben met al mijn vaccinaties in orde, behalve voor die gentherapie. Helaas heb ik me wel al meermaals tegen mijn zin laten testen omdat ik anders geen stage mag doen en dan ook de opleiding moet stopzetten. Ik stap pas uit de zorg als men mij verplicht tot het nemen van …

Dat is wel moeilijk, dat je je tegen je zin in moet laten testen

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij is het geen kwestie van leuke dingen doen of op vakantie gaan of wat dan ook. Ik wil gewoon niet meewerken aan een systeem dat van ons slaven gaat maken. Ook al zou ik corona hebben gehad en recht op een QR-code, ik zou het nooit gebruiken.

Het compleet niet meewerken aan dit systeem is voor mij de enige manier.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Maya zei:

Ik werk in de zorg en ben me via mijn werk aan het omscholen tot verpleegkundige. Ik ben met al mijn vaccinaties in orde, behalve voor die gentherapie. Helaas heb ik me wel al meermaals tegen mijn zin laten testen omdat ik anders geen stage mag doen en dan ook de opleiding moet stopzetten. Ik stap pas uit de zorg als men mij verplicht tot het nemen van …

 

Voor jou ligt het heel anders, je hebt geen keus. Maar ik heb die gelukkig wel en dus doe ik het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Veritas zei:

Voor mij is het geen kwestie van leuke dingen doen of op vakantie gaan of wat dan ook. Ik wil gewoon niet meewerken aan een systeem dat van ons slaven gaat maken. Ook al zou ik corona hebben gehad en recht op een QR-code, ik zou het nooit gebruiken.

Het compleet niet meewerken aan dit systeem is voor mij de enige manier.

Dat is ook de keuze die ik vanaf het begin heb gemaakt. Ik wil me niet verantwoordelijk voelen voor dit regime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nooit getest, met een reden.

Nooit geprikt, een zelfde reden.

__Ik woon aan de overkant van een van de grootste prik locaties van het gooi, Het is een hele grote witte tent en elke keer als er weer een nieuwe prikronde gestart word dan is het er 2 dagen druk, maar daarna zie ik bijna niemand meer daar.
Het "Prikkers glide" zie ik voornamelijk sigaretjes roken buiten, koffie leuten en "Gezellig"  met elkaar kletsen. als er dan weer iemand komt dan in eens zijn ze allemaal in hun rol.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...