Ga naar inhoud

3 voetballers overleden in 5 dagen


Lydia

Aanbevolen berichten

19 december 2021 – Zeer treurig nieuws: de kleinzoon van Jan Boskamp is in de vorige maand overleden. De voormalig voetballer, die vanwege zijn optredens bij Veronica Inside veel bekendheid geniet, ontbreekt om die reden al langere tijd bij de voetbaltalkshow. De reden van overlijden is nog niet bekend.

De man in kwestie is 19 jaar oud,  triest is het voor de nabestaanden, zomaar bladerend kom je zulke nieuwsfeiten steeds tegen, dit is het topje van de ijsberg want over een groot aantal heb ik het nog niet eens, natuurlijk is een andere oorzaak dan vaccin niet uitgesloten maar het wordt wel steeds onwaarschijnlijker, een dubbel gevoel heb ik wel, lijkt dat ik over doden  mijn punt wil maken, toch is het belangrijk voor aspirant vaccin gelovigen, hoe meer berichten er zijn kan misschien een persoon aan het denken zetten en van de dood verlossen.

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...