Ga naar inhoud

Mona Keizer................HULDE.


Lichtzwaard

Aanbevolen berichten

2 uur geleden, Lichtzwaard zei:

Vandaag ben ik het wel met je eens. Volendam is ook één van de weinige plekken in Nederland waar ze niet mee gaan in de totale hysterie. 

Ik hoop Mona Keijzer die zetel pakt, want dan heb je eigenlijk een situatie zoals die volgens mij zou moeten zijn. 

Mensen moeten op persoonlijke titel worden gekozen voor de Tweede Kamer en niet via politieke partijen. Als mensen in de Kamer zitten namens een partij, dan moeten ze zeggen en stemmen wat de partijleiding hen opdraagt anders staan ze bij de volgende verkiezingen op een plek op de lijst waardoor ze nooit zullen worden gekozen.

Als je 150 onafhankelijke mensen in de Tweede Kamer hebt, dan is het afgelopen met kartelvorming en achterkamertjes politiek.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...