Ga naar inhoud

Let op wat je eet en drinkt


Master87

Aanbevolen berichten

Meergranen, fruit, groenten en bruine rijst/pasta zijn goede opties voor je maaltijden.

Velen eten alleen echter maar troep. 

Nederland wordt steeds dikker. Helemaal met Corona/lockdowns. 

Een vaccin nemen is een risico. Dus in plaats daarvan, zorg dat je genoeg beweegt en goed eet. Je immuunsysteem is zo ontzettend belangrijk. 

Mensen sterven makkelijk als ze een of meer gezondheidsproblemen hebben. Hoge bloeddruk, asthma, diabetes, hartproblemen enzovoort. Om een zo goed mogelijk toekomst tegemoet te gaan, verlies je overgewicht en zorg dat je bloedsomloop in orde is. 

Een verkoudheid, griep of infectie kan zomaar heel ernstig worden als je meerdere gezondheidsproblemen hebt. Zorg er dus voor dat je gezondheid optimaal is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Master87 zei:

Meergranen, fruit, groenten en bruine rijst/pasta zijn goede opties voor je maaltijden.

Velen eten alleen echter maar troep. 

Nederland wordt steeds dikker. Helemaal met Corona/lockdowns. 

Een vaccin nemen is een risico. Dus in plaats daarvan, zorg dat je genoeg beweegt en goed eet. Je immuunsysteem is zo ontzettend belangrijk. 

Mensen sterven makkelijk als ze een of meer gezondheidsproblemen hebben. Hoge bloeddruk, asthma, diabetes, hartproblemen enzovoort. Om een zo goed mogelijk toekomst tegemoet te gaan, verlies je overgewicht en zorg dat je bloedsomloop in orde is. 

Een verkoudheid, griep of infectie kan zomaar heel ernstig worden als je meerdere gezondheidsproblemen hebt. Zorg er dus voor dat je gezondheid optimaal is.

Zo is dat,het lichaam is ingesteld op schaarste het kan met weinig toe maar wat je eet moet goed zijn, en bewegen bewegen en nog is bewegen, en slank zijn als een den.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Lichtzwaard zei:

Zo is dat,het lichaam is ingesteld op schaarste het kan met weinig toe maar wat je eet moet goed zijn, en bewegen bewegen en nog is bewegen, en slank zijn als een den.

Ja dat probeer ik ook regelmatig, zo slank worden als een den. Maar, dat heb ik inmiddels opgegeven. Ik eet wel vrij gezond geloof ik, maar ik ga niet op ieder dingetje letten.

Je hebt toch ook volslanke dennen? 

4 uur geleden, Master87 zei:

Meergranen, fruit, groenten en bruine rijst/pasta zijn goede opties voor je maaltijden.

Velen eten alleen echter maar troep. 

Nederland wordt steeds dikker. Helemaal met Corona/lockdowns. 

Een vaccin nemen is een risico. Dus in plaats daarvan, zorg dat je genoeg beweegt en goed eet. Je immuunsysteem is zo ontzettend belangrijk. 

Mensen sterven makkelijk als ze een of meer gezondheidsproblemen hebben. Hoge bloeddruk, asthma, diabetes, hartproblemen enzovoort. Om een zo goed mogelijk toekomst tegemoet te gaan, verlies je overgewicht en zorg dat je bloedsomloop in orde is. 

Een verkoudheid, griep of infectie kan zomaar heel ernstig worden als je meerdere gezondheidsproblemen hebt. Zorg er dus voor dat je gezondheid optimaal is.

Maar, je hebt wel helemaal gelijk dat als je eigen immuunsysteem op orde hebt, dan heb je weinig te vrezen. De mensheid heeft duizenden jaren overleefd zonder dingen zoals vaccinaties. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Sherlock zei:

Ja dat probeer ik ook regelmatig, zo slank worden als een den. Maar, dat heb ik inmiddels opgegeven. Ik eet wel vrij gezond geloof ik, maar ik ga niet op ieder dingetje letten.

Je hebt toch ook volslanke dennen? 

Maar, je hebt wel helemaal gelijk dat als je eigen immuunsysteem op orde hebt, dan heb je weinig te vrezen. De mensheid heeft duizenden jaren overleefd zonder dingen zoals vaccinaties. 

Kijk @Sherlock,zelf ben ik zeer slank en het gaat dat je geen over gewicht hebt want dat is echt niet goed, en een volslanke den is zo gebouwd je hebt ook te maken met je lichaamsbouw dus geen  paniek.

Gezond eten met mate en af en toe is uit je slof schieten dus inderdaad niet op elk dingetje letten want dan heb je geen leven. Gewoon gezond eten met mate en bewegen dan is het goed.Hou je haaks zou ik zeggen🍴😁

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...