Ga naar inhoud

Wie heeft de persconferentie gekeken?


Joshua

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden, Flieko zei:

Je kunt het ook altijd live meekijken op youtube. Ik kijk het wel altijd omdat ik wil weten wat zij van plan zijn

Ik heb ook niet gekeken. Ik heb de gedachte dat hoe minder aandacht je die clowns geeft des te beter. Bovendien was alles al lang bekend voor die persco.

Je hebt wel gelijk, het is natuurlijk wel goed om te weten wat ze van plan zijn en wat betreft hebben ze zich voor wat mij betreft weer goed in de kaart laten kijken.

Ze hebben dit keer duidelijk laten zien dat het allemaal totaal niets met gezondheid te maken heeft. Ook de manier waarop ze de ziekenhuiscijfers manipuleren vind ik walgelijk. 

Iedereen die toevallig positief test wordt geteld als een coronapatiënt en dat hebben ze dus een paar jaar lang gedaan. Bewust de bevolking op een dwaalspoor zetten.

Ik vind dat het hoog tijd wordt voor de tribunalen waar Baudet het over heeft.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Pieter65 zei:

Ik heb ook niet gekeken. Ik heb de gedachte dat hoe minder aandacht je die clowns geeft des te beter. Bovendien was alles al lang bekend voor die persco.

Je hebt wel gelijk, het is natuurlijk wel goed om te weten wat ze van plan zijn en wat betreft hebben ze zich voor wat mij betreft weer goed in de kaart laten kijken.

Ze hebben dit keer duidelijk laten zien dat het allemaal totaal niets met gezondheid te maken heeft. Ook de manier waarop ze de ziekenhuiscijfers manipuleren vind ik walgelijk. 

Iedereen die toevallig positief test wordt geteld als een coronapatiënt en dat hebben ze dus een paar jaar lang gedaan. Bewust de bevolking op een dwaalspoor zetten.

Ik vind dat het hoog tijd wordt voor de tribunalen waar Baudet het over heeft.

Klopt, volgens mij krijgt iedereen die in het ziekenhuis beland een wattenstaaf in zijn/haar neus gedrukt terwijl de reden van opname niets met corona te maken heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...