Ga naar inhoud

Wie van jullie heeft een tatoeage?


Pieter65

Aanbevolen berichten

Wat mij opvalt is dat je steeds meer vrouwen ziet met een tatoeage. Sommigen hebben de armen helemaal vol ermee. Maar, wat ik niet weet of dat nu echte tatoeages zijn of dat het een soort plakplaatjes zijn of zo.

Sommigen mensen zijn helemaal bezeten van tatoeages en het lijkt wel alsof er steeds meer komen.

Ik zelf heb er helemaal niets mee, maar anderen klaarblijkelijk wel.

Wie heeft er tatoeages en wat is er zo aantrekkelijk aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoef ze zelf ook niet per se.

Het heeft denk ik te maken met hoe de maatschappij er uit ziet en dat mensen op zoek zijn naar zingeving.
Zoals sommige mensen helemaal opgaan in een virus en liefst elke dag een spuit laten zetten, zo zijn er ook mensen die dan maar zichzelf helemaal onder laten tatooen.

Hun dagelijks bestaan is te saai en zinloos, en dus gaan ze op zoek naar iets dat hen wel een gevoel van voldoening of zingeving geeft.
Daarnaast misschien ook een kwestie van marketing via de MSM. Brood en spelen om het volk bezig te houden.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-1-2022 om 09:52, Carver zei:

Ik hoef ze zelf ook niet per se.

Het heeft denk ik te maken met hoe de maatschappij er uit ziet en dat mensen op zoek zijn naar zingeving.
Zoals sommige mensen helemaal opgaan in een virus en liefst elke dag een spuit laten zetten, zo zijn er ook mensen die dan maar zichzelf helemaal onder laten tatooen.

Hun dagelijks bestaan is te saai en zinloos, en dus gaan ze op zoek naar iets dat hen wel een gevoel van voldoening of zingeving geeft.
Daarnaast misschien ook een kwestie van marketing via de MSM. Brood en spelen om het volk bezig te houden.
 

Gelijk heb je, en dan is er ook nog de kwestie van de inkt die gebruikt wordt,mensen die zich laten tekenen denken daar niet bij na en denken dat het wel goed is.Dus is al een reden om zich niet te laten tekenen op het lichaam;veiligheid voor alles.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 4-2-2022 om 18:25, Lichtzwaard zei:

Gelijk heb je, en dan is er ook nog de kwestie van de inkt die gebruikt wordt,mensen die zich laten tekenen denken daar niet bij na en denken dat het wel goed is.Dus is al een reden om zich niet te laten tekenen op het lichaam;veiligheid voor alles.

Waren er laatst niet een aantal kleuren verboden omdat het giftig bleek te zijn? Dacht zoiets ergens gelezen te hebben

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-3-2022 om 00:06, Flieko zei:

Waren er laatst niet een aantal kleuren verboden omdat het giftig bleek te zijn? Dacht zoiets ergens gelezen te hebben

Inderdaad zo onschuldig is het niet, en al die mensen die nu onder  de tattoo,s zitten als ze oud zijn is het geen gezicht en hebben dan spijt al haren op hun hoofd die heb je nu al die er graag van af zouden willen.Heb niks tegen een tattoo maar wat je nu ziet is gekte van mensen die van alles los zijn.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
2 uur geleden, Jochem zei:

Ik heb een kleine tattoeage tussen mijn billen en één aan de binnenkant van mijn voorhuid. Het is een verrasing voor de douchehulp van de thuiszorg. 

Ik krijg wekelijks een andere hulp en het is altijd mooi om hun gezichten te zien. Sommigen vragen zelfs of ze mijn voorhuid verder mogen terugtrekken om de tattoeage beter te zien... Tja als je geen relatie of seks hebt dan moet je toch wat.

Laat eens een foto zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...