Ga naar inhoud

En weer bijna ongeluk door iemand die onwel wordt achter het stuur


AnnaB

Aanbevolen berichten

Ik heb hier eerder al berichten voorbij zien komen over de vele ongelukken die zich voordoen waarbij mensen onwel worden.

Ik zie net ook weer zo'n verhaal:

Het was vrijdagmorgen een heftige rijles voor rijinstructrice Chantal Dekker en haar leerling. Ze zagen bij de A4 een passerende automobilist onwel worden en schakelden direct hulp in. „Hij reed rakelings achter ons langs.”

Aanvankelijk dacht Dekker dat het om een idiote inhaalactie ging. „Ik dacht nog: wat gek, normaal haal je toch gewoon links in?”, vertelt ze daags na het eenzijdige ongeval op de A4 tegen Omroep West. Maar als het tweetal nog eens goed kijkt, zien ze een man in de problemen in zijn eigen Audi. „Hij zat helemaal onderuitgezakt in zijn stoel. Ik dacht: dit is goed mis. Hij moest braken en had zijn bewustzijn verloren, dat was heel eng om te zien.”

De man is naar het ziekenhuis gebracht en het is niet bekend hoe het met hem gaat.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/625969025/automobilist-op-snelweg-onwel-rijinstructrice-en-leerling-grijpen-in-hij-raakte-ons-bijna

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt een markant geval, maakt niet uit dat je het apart behandelt, maar Surf ook eens naar google en typ in "ongelukken toegenomen" dan zie je dat er overal een toename van ongelukken is, ik plaats dit ook op de andere topic, hoe meer mensen het lezen hoe beter het is.

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...